Komunikaty PR

2 kroki, skutecznego biznesu online!

2023-01-14  |  11:00
Biuro prasowe

2 kroki, skutecznego biznesu online!

Marzy Ci się biznes oparty na własnych zasadach, w których będziesz sama sobie sterem i okrętem? Świetnie! Przygotuj się jednak na dni bez słońca oraz na sztormy. Jak? Wystarczą 2 kroki, dzięki którym Twój biznes online wypłynie na szerokie wody i przetrwa niejedną wichurę.

Ciągle słyszysz, że na biznesie online można fajnie zarobić, więc postanowiłaś, że w tym roku wejdziesz z biznesem do onlajnów? A może już tu jesteś i czujesz, że nie do końca jest tak, jak to sobie wyobrażałaś? Prowadzenie biznesu w internecie to jak bycie w innym wymiarze. Jednak, żeby działał, jak Ty sobie tego życzysz, potrzebujesz i zasobów, i wsparcia.

Zasoby

Pierwszym krokiem w rozwoju biznesu online są zasoby. Czyli wiedza techniczna, którą musisz posiadać, kiedy startujesz z biznesem online.

Prócz wiedzy i umiejętności, które chcesz sprzedawać, musisz zaopatrzyć się w wiedzę techniczną. Budowanie stron WWW, własny sklep internetowy czy platforma kursowa? To tylko kilka przykładów. Wiedza techniczna przyda się szczególnie na starcie, kiedy masz mnóstwo czasu i mało pieniędzy. Przyda się również w momencie, w którym zechcesz wydelegować techniczne zadania wirtualnej asystentce bądź zewnętrznej firmie. Da Ci to świetną orientację, co jest potrzebne przy prowadzeniu biznesu online, jak to wyklikać i co trzeba przygotować.

Wsparcie

Prowadzenie biznesu online często przypomina samotną wyprawę przez ocean. Przychodzą takie sztormy, kiedy brak Ci motywacji do działania, masz trudności z podjęciem biznesowych decyzji, ciągle rozważasz, czy biznes on-line w ogóle ma sens.

Wtedy nieocenione jest biznesowe wsparcie. Biznesowe, czyli wsparcie od podobnych do Ciebie ludzi: freelancerów, twórców i przedsiębiorców. To osoby, które doskonale znają Twoje problemy, bo sami przez nie przeszli.

Gdzie szukać wsparcia?

Możliwości masz kilka.

  1. Poszukaj dedykowanych grup na Facebooku lub forach internetowych.
  2. Wykup konsultacje lub mentoring biznesowy u osoby, która jest ekspertem w swojej dziedzinie.
  3. Dołącz do Interaktywnej Paczki.

 

Interaktywna Paczka to miejsce, w którym znajdziesz ogrom wsparcia, realną pomoc i kopa motywacyjnego do działania w biznesie online. To realne wsparcie dla rozwoju Twojego biznesu. Znajdziesz w niej:
 

  • Wyzwania, które dadzą kopa motywacyjnego i energię do działania.
  • Opiekę eksperta. Poczujesz pewność w tym, co robisz, dzięki wiedzy i opiece ekspertów.
  • Webinary pełne merytorycznej wiedzy, gotowej do wdrożenia w Twoim biznesie on-line.
  • Konsultacje cotygodniowe, w których znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania.
  • Mastermindy. Poznasz, jak działają inne biznesy on-line i przełożysz czyjeś doświadczenia na swój biznes.
  • Focus roomy. Wykorzystasz pracę w co-workingu z innymi przedsiębiorcami do osiągania lepszych rezultatów w tym samym czasie.
  • Mentorów grup. Dołączysz do wybranych grup i wejdziesz pod skrzydła eksperta w danej dziedzinie.
  • Szkolenia na żywo. Poszerz swoje umiejętności dzięki szkoleniom, które dadzą Ci przydatne narzędzia do budowania biznesu online.

 

Interaktywna Paczka będzie dla Ciebie świetnym rozwiązaniem, jeśli:

  •  Czujesz się osamotniona w swoim biznesie.
  • Potrzebujesz wsparcia w rozwoju biznesu online.
  • Miotasz się między różnymi drogami rozwoju.
  • Motywuje Cię praca z innymi ludźmi.
  • Chcesz zyskać nowe umiejętności.
  • Chcesz poszerzyć swoje kontakty biznesowe.
  • Chcesz mieć dostęp do wiedzy eksperckiej.
  • Czujesz, że chcesz dzielić się z innymi sprawdzonymi pomysłami, usprawniającymi biznes.
  • Lubisz podejmować wyzwania.

Dołącz teraz: https://olagosciniak.pl/paczka/

Biznes biznesowi nierówny. A biznes online rządzi się swoimi prawami. Jednak w internetowej społeczności piękne jest to, że są ludzie, którzy gotowi są pomóc Ci w rozwoju. Którzy Ci kibicują i chcą, żebyś osiągnęła sukces. Co więcej, są to inni przedsiębiorcy.

Dlaczego?

Bo wiedza nie jest już produktem ekskluzywnym. Internet pomimo wielu wad ma również i dobre strony. Jedną z nich jest Interaktywna Paczka — miejsce, w którym są ludzie, oferujący prawdziwe wsparcie: techniczne, motywacyjne i eksperckie.

Kto stworzył Paczkę?

Mam na imię Ola Gościniak.  Jestem Interaktywna www.olagosciniak.pl

Dzięki wsparciu, które kiedyś sama dostałam, teraz z dumą mogę powiedzieć o sobie, że jestem CEO, mentorką, wykładowczynią akademicką, organizatorką konferencji, programistką i autorką książek.

 

Mam misję, żeby pokazać kobietom takim jak Ty, że będąc osobą nietechniczną, możesz zbudować skuteczny i dochodowy biznes on-line. Biznes oparty na Twoich zasadach i zgodny z Twoimi wartościami. Marzysz o wyprowadzce z 35 m, założeniu rodziny lub zbudowaniu domu? Wierzę, że moja wiedza pomoże Ci w ich realizacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.