20 Podwórek NIVEA na 20-lecie zaangażowania społecznego w Polsce!
Wystartowała siódma edycja ogólnopolskiej akcji Podwórko NIVEA! Publiczne szkoły podstawowe, gminy, domy kultury czy ośrodki sportu i rekreacji mogą wziąć udział w konkursie, by wygrać 1 z 20 Podwórek NIVEA - unikatowy i jedyny w swoim rodzaju plac zabaw dla swojej okolicy! Zgłoszenia można przesyłać do 14 maja.
NIVEA to marka, która w tym roku obchodzi 20-lecie swojego zaangażowania społecznego w Polsce. Dzięki niemu pielęgnuje nie tylko skórę, ale także bliskość i rodzinne wartości. W ramach prowadzonych od kilku lat akcji powstają Podwórka NIVEA, czyli nowoczesne place zabaw, które poza dobrą zabawą gwarantują dzieciom także edukację i wartościowe wspólne spędzanie czasu.
Podwórka NIVEA to akcja, w ramach której wybudowanych zostało już 160 nowoczesnych placów zabaw całym kraju. Każde z Podwórek NIVEA ma wartość aż 250 000 PLN i jest jedną z najcenniejszych nagród, jakie można zdobyć w akcjach społecznych w Polsce. Pozwalają one pielęgnować aktywne spędzanie czasu, a także ułatwiają nawiązywanie przyjaźni. Skłaniają do bycia razem i pozwalają czerpać radość ze wspólnej zabawy, a tego dzieci potrzebują teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi zachęcają zarówno dzieci, jak i dorosłych do integracji oraz budzą niezliczone pomysły na kreatywne spędzanie czasu. Na Podwórkach NIVEA znajdują się takie urządzenia, jak np. kubikowa ścianka wspinaczkowa, karuzela integracyjna, planetarium z rozrysowanym układem gwiazd, różnego rodzaju gry edukacyjne oraz tak lubiane przez dzieci huśtawki. Każde z Podwórek NIVEA może wyróżnić miejscowość lub okolicę, zapewniając dzieciom oraz rodzinom nowe i ciekawe miejsce zabaw, spotkań, a także zajęć edukacyjnych i sportowych.
Zgłoszenia do obecnej, 7. już edycji konkursu Podwórko NIVEA trwają od 15 marca do 14 maja br. Regulamin akcji, szczegóły dotyczące zgłoszenia potencjalnej lokalizacji oraz wszelkie niezbędne informacje dostępne są na www.podworko.nivea.pl.
Powrót do normalności jeszcze nigdy nie był tak wyczekiwany. A ponieważ RAZEM NAJLEPIEJ, liczymy, że już niebawem znów będziemy mogli bezpiecznie spotykać się na Podwórkach NIVEA w całej Polsce!
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.