20 Podwórek NIVEA na 20-lecie zaangażowania społecznego w Polsce!

Wystartowała siódma edycja ogólnopolskiej akcji Podwórko NIVEA! Publiczne szkoły podstawowe, gminy, domy kultury czy ośrodki sportu i rekreacji mogą wziąć udział w konkursie, by wygrać 1 z 20 Podwórek NIVEA - unikatowy i jedyny w swoim rodzaju plac zabaw dla swojej okolicy! Zgłoszenia można przesyłać do 14 maja.
NIVEA to marka, która w tym roku obchodzi 20-lecie swojego zaangażowania społecznego w Polsce. Dzięki niemu pielęgnuje nie tylko skórę, ale także bliskość i rodzinne wartości. W ramach prowadzonych od kilku lat akcji powstają Podwórka NIVEA, czyli nowoczesne place zabaw, które poza dobrą zabawą gwarantują dzieciom także edukację i wartościowe wspólne spędzanie czasu.
Podwórka NIVEA to akcja, w ramach której wybudowanych zostało już 160 nowoczesnych placów zabaw całym kraju. Każde z Podwórek NIVEA ma wartość aż 250 000 PLN i jest jedną z najcenniejszych nagród, jakie można zdobyć w akcjach społecznych w Polsce. Pozwalają one pielęgnować aktywne spędzanie czasu, a także ułatwiają nawiązywanie przyjaźni. Skłaniają do bycia razem i pozwalają czerpać radość ze wspólnej zabawy, a tego dzieci potrzebują teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi zachęcają zarówno dzieci, jak i dorosłych do integracji oraz budzą niezliczone pomysły na kreatywne spędzanie czasu. Na Podwórkach NIVEA znajdują się takie urządzenia, jak np. kubikowa ścianka wspinaczkowa, karuzela integracyjna, planetarium z rozrysowanym układem gwiazd, różnego rodzaju gry edukacyjne oraz tak lubiane przez dzieci huśtawki. Każde z Podwórek NIVEA może wyróżnić miejscowość lub okolicę, zapewniając dzieciom oraz rodzinom nowe i ciekawe miejsce zabaw, spotkań, a także zajęć edukacyjnych i sportowych.
Zgłoszenia do obecnej, 7. już edycji konkursu Podwórko NIVEA trwają od 15 marca do 14 maja br. Regulamin akcji, szczegóły dotyczące zgłoszenia potencjalnej lokalizacji oraz wszelkie niezbędne informacje dostępne są na www.podworko.nivea.pl.
Powrót do normalności jeszcze nigdy nie był tak wyczekiwany. A ponieważ RAZEM NAJLEPIEJ, liczymy, że już niebawem znów będziemy mogli bezpiecznie spotykać się na Podwórkach NIVEA w całej Polsce!

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.