Komunikaty PR

AkzoNobel z tytułem European Top Employer

2022-02-03  |  10:00
Biuro prasowe

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, został wyróżniony przez Top Employers Institute tytułem European Top Employer.

AkzoNobel uzyskał tytuł Top Employer w ośmiu krajach, w tym w pięciu po raz kolejny (Brazylia, Chiny, Holandia, Stany Zjednoczone i Wielka Brytania) i w trzech po raz pierwszy (Francja, Niemcy i Szwecja). Pięć z państw, w których producent został wyróżniony jako najlepszy pracodawca, znajduje się w Europie, dlatego firma jest obecnie sklasyfikowana jako European Top Employer.

„Jestem niezmiernie dumna, że nasza koncentracja na rozwoju pracowników, ich zaangażowaniu i dobrostanie sprawia, że każdy z nich może być w pracy najlepszą wersją siebie – mimo wszystkich wyzwań, z którymi musimy się mierzyć”, powiedziała Joëlle Boxus, Chief Human Resources Officer AkzoNobel.

„Dokładamy wszelkich starań, aby w dalszym ciągu poprawiać zdrowie naszej organizacji i sprawiać, że każdy może się tu czuć na swoim miejscu i jest wysłuchany. To, że otrzymaliśmy osiem wyróżnień, w tym trzy nowe, wskazuje, że z całą pewnością jesteśmy na dobrej drodze i jesteśmy zdecydowani, aby robić jeszcze więcej, aby wzmocnić naszą pozycję wiodącego pracodawcy.”

Szczegółowe badanie przeprowadzane przez Top Employers Institute ocenia firmy na całym świecie pod kątem najlepszych praktyk w zakresie zasobów ludzkich. W tym roku AkzoNobel został wysoko oceniony w obszarze strategii biznesowej, przywództwa i wartości.

Fakt uzyskania pięciu tytułów po raz kolejny, w tym po raz trzeci w Holandii i Stanach Zjednoczonych, po raz szósty w Brazylii, dziewiąty w Chinach i dziesiąty w Wielkiej Brytanii, potwierdza dobrą passę uzyskiwania wysokich wyników.

Joëlle Boxus dodaje: „Sprawiliśmy, że nasz cel People. Planet. Paint. jest w sercu wszystkiego, co robimy i niezmiennie kładziemy nacisk na to, aby inwestować w naszych pracowników i wszelkie inicjatywy z nimi związane. Razem wzrastamy, budując nasze umiejętności i robiąc wszystko, co w naszej mocy, aby być liderem w branży”.

 

O AkzoNobel

Dostarczamy powstałe w sposób zrównoważony innowacyjne farby i powłoki, na których w coraz większym stopniu polegają nasi klienci, lokalne społeczności i środowisko. Dlatego wszystko co robimy zaczyna się od naszego celu People. Planet. Paint. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od wiodącego producenta farb, który swoje cele opiera o uznane na świecie wskaźniki naukowe i podejmuje rzeczywiste działania mające na celu sprostanie globalnym wyzwaniom i ochronę przyszłych pokoleń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.