AkzoNobel został Oficjalnym Partnerem Tour de France
AkzoNobel dołączył do Tour de France i został partnerem jednego z najbardziej kolorowych wydarzeń sportowych na świecie. W ramach trzyletniej współpracy firma będzie wspierać wyścig zarówno poprzez bogate portfolio swoich marek, jak i czynne uczestnictwo w projektach angażujących lokalne społeczności.
– AkzoNobel i Tour de France to połączenie nie do pokonania. Obie organizacje łączy ekscytująca i dumna historia, w której pasja i zrównoważone działanie spotykają się z innowacjami i tradycją – wyjaśnia Thierry Vanlancker, CEO AkzoNobel. – W wyścigu ważna jest praca zespołowa, fachowa wiedza i wytrwałość, czyli cechy, które silnie współgrają z AkzoNobel, naszym duchem ciągłego odkrywcy oraz zaangażowaniem w osiągnięciu pozycji lidera.
Vanlancker dodał też, że partnerstwo nie tylko pomoże AkzoNobel w relacjach z nowymi, jak i obecnymi odbiorcami oraz klientami. Umożliwi również wprowadzenie zmian w wielu obszarach ważnych dla lokalnych społeczności w całej Francji.
– Zawsze szukamy sposobów, aby poprzez transformacyjną moc farby pozytywnie wpływać na społeczeństwo, a ta współpraca otworzy nowe, wspaniałe możliwości – kontynuuje CEO AkzoNobel. – Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie tej imprezy sportowej i cieszymy się, że możemy być częścią tak prestiżowego i popularnego na całym świecie wydarzenia.
***
Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.