Komunikaty PR

ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!

2020-07-15  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Tobała
Sky-Shop.pl

Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
Do pobrania mat.pras. ( 0.02 MB )

ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!

Już dziś małe i średnie sklepy szybko i sprawnie przeniosą się do Internetu. Wszystko za sprawą kampanii prowadzonej przez ARP, której partnerem jest platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl. Na przedsiębiorców czeka praktyczna wiedza o e-commerce i atrakcyjne rabaty.

Kampania „Przenieś swoją firmę do Internetu. Zarabiaj na e-handlu”

Agencja Rozwoju Przemysłu wychodzi naprzeciw potrzebom małych i średnich firm. Stawia na edukację i wspiera przedsiębiorców w uruchomieniu dodatkowego, skutecznego kanału sprzedaży, jakim jest Internet. Akcja została objęta patronatem:

  • Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, 
  • Ministerstwa Rozwoju,
  • Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.

 

„[…] Kampania zachęcająca przedsiębiorców do przenoszenia do Internetu sprzedaży usług i towarów, które do tej pory niewielkie sklepy oferowały tylko stacjonarnie, z jednej strony odpowiada potrzebom współczesnych konsumentów coraz częściej korzystających z rozwiązań e-commerce, a z drugiej daje szansę na rozwój mikro- i małym przedsiębiorstwom. To jedna z wielu gospodarczych propozycji antykryzysowych, którym patronuje Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.” – mówi Małgorzata Jarosińska – Jedynak, Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.

Z czego skorzystają przedsiębiorcy?

Właściciele firm zyskają kompleksowe know-how dotyczące prowadzenia sklepów internetowych, które zostało zawarte w udostępnionych na stronie kampanii poradnikach. Polska platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl działająca na rynku od 2009 roku dostarcza kompleksowe oprogramowanie z pełnym wsparciem technicznym. Na przedsiębiorców przenoszących sprzedaż do Internetu czeka:

  • 30% zniżki na abonament sklepu internetowego;
  • 30% na skórkę branżową dla e-sklepu;
  • 50% zniżki na certyfikat SSL zabezpieczający domenę;
  • Tylko 1% prowizji za transakcje realizowane przez bramkę płatniczą Sky-Pay przez pierwsze 3 miesiące;
  • Bezpłatny dostęp do poradników i bazy wiedzy;
  • Nielimitowana pomoc Działu Obsługi Klienta.

 

Szczegóły akcji: https://arp.sky-shop.pl/

Jako że do akcji dołączyły także inne firmy działające w sektorze e-commerce, przedsiębiorcy przenoszący swój biznes do Internetu mogą liczyć na wsparcie nie tylko z zakresu oprogramowania dla swojego sklepu, ale także innych dziedzin np. profesjonalnego pakowania produktów.

W 2020 roku króluje e-commerce!

Jak wskazuje Minister Finansów, Tadeusz Kościński „W ubiegłym roku wartość polskiego handlu internetowego przekroczyła 50 mld zł. W tym roku jest duża szansa, że przekroczy 100 mld zł. Według prognoz, w kolejnych 5 latach handel w Internecie będzie rósł o 20% rok do roku".

Dynamiczny wzrost, który rynek e-commerce zanotował za sprawą obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju znacząco przyspieszył przenoszenie sprzedaży do Internetu, które trwa od lat. 2020 rok to najlepszy czas, by poszerzyć swoją sprzedaż o online albo wystartować z biznesem tam, gdzie są kupujący, czyli w sieci.

Właściciele sklepów internetowych korzystający z oprogramowania Sky-Shop.pl cieszą się średnim wzrostem wartości zamówień nawet o 70% (w kwietniu) w stosunku do roku poprzedniego. To bezprecedensowa sytuacja, będąca najlepszym dowodem na to, że e-commerce znacząco zyskał, podczas gdy inne sektory gospodarki traciły. – mówi Maciej Cebertowicz, manager ds. Rozwoju Produktu w Sky-Shop.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sky-Shop.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.