Komunikaty PR

ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!

2020-07-15  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Tobała
Sky-Shop.pl

Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
Do pobrania mat.pras. ( 0.02 MB )

ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!

Już dziś małe i średnie sklepy szybko i sprawnie przeniosą się do Internetu. Wszystko za sprawą kampanii prowadzonej przez ARP, której partnerem jest platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl. Na przedsiębiorców czeka praktyczna wiedza o e-commerce i atrakcyjne rabaty.

Kampania „Przenieś swoją firmę do Internetu. Zarabiaj na e-handlu”

Agencja Rozwoju Przemysłu wychodzi naprzeciw potrzebom małych i średnich firm. Stawia na edukację i wspiera przedsiębiorców w uruchomieniu dodatkowego, skutecznego kanału sprzedaży, jakim jest Internet. Akcja została objęta patronatem:

  • Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, 
  • Ministerstwa Rozwoju,
  • Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.

 

„[…] Kampania zachęcająca przedsiębiorców do przenoszenia do Internetu sprzedaży usług i towarów, które do tej pory niewielkie sklepy oferowały tylko stacjonarnie, z jednej strony odpowiada potrzebom współczesnych konsumentów coraz częściej korzystających z rozwiązań e-commerce, a z drugiej daje szansę na rozwój mikro- i małym przedsiębiorstwom. To jedna z wielu gospodarczych propozycji antykryzysowych, którym patronuje Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.” – mówi Małgorzata Jarosińska – Jedynak, Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.

Z czego skorzystają przedsiębiorcy?

Właściciele firm zyskają kompleksowe know-how dotyczące prowadzenia sklepów internetowych, które zostało zawarte w udostępnionych na stronie kampanii poradnikach. Polska platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl działająca na rynku od 2009 roku dostarcza kompleksowe oprogramowanie z pełnym wsparciem technicznym. Na przedsiębiorców przenoszących sprzedaż do Internetu czeka:

  • 30% zniżki na abonament sklepu internetowego;
  • 30% na skórkę branżową dla e-sklepu;
  • 50% zniżki na certyfikat SSL zabezpieczający domenę;
  • Tylko 1% prowizji za transakcje realizowane przez bramkę płatniczą Sky-Pay przez pierwsze 3 miesiące;
  • Bezpłatny dostęp do poradników i bazy wiedzy;
  • Nielimitowana pomoc Działu Obsługi Klienta.

 

Szczegóły akcji: https://arp.sky-shop.pl/

Jako że do akcji dołączyły także inne firmy działające w sektorze e-commerce, przedsiębiorcy przenoszący swój biznes do Internetu mogą liczyć na wsparcie nie tylko z zakresu oprogramowania dla swojego sklepu, ale także innych dziedzin np. profesjonalnego pakowania produktów.

W 2020 roku króluje e-commerce!

Jak wskazuje Minister Finansów, Tadeusz Kościński „W ubiegłym roku wartość polskiego handlu internetowego przekroczyła 50 mld zł. W tym roku jest duża szansa, że przekroczy 100 mld zł. Według prognoz, w kolejnych 5 latach handel w Internecie będzie rósł o 20% rok do roku".

Dynamiczny wzrost, który rynek e-commerce zanotował za sprawą obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju znacząco przyspieszył przenoszenie sprzedaży do Internetu, które trwa od lat. 2020 rok to najlepszy czas, by poszerzyć swoją sprzedaż o online albo wystartować z biznesem tam, gdzie są kupujący, czyli w sieci.

Właściciele sklepów internetowych korzystający z oprogramowania Sky-Shop.pl cieszą się średnim wzrostem wartości zamówień nawet o 70% (w kwietniu) w stosunku do roku poprzedniego. To bezprecedensowa sytuacja, będąca najlepszym dowodem na to, że e-commerce znacząco zyskał, podczas gdy inne sektory gospodarki traciły. – mówi Maciej Cebertowicz, manager ds. Rozwoju Produktu w Sky-Shop.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sky-Shop.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.