ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_2066417569,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Kinga Tobała
Sky-Shop.pl
Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!
Już dziś małe i średnie sklepy szybko i sprawnie przeniosą się do Internetu. Wszystko za sprawą kampanii prowadzonej przez ARP, której partnerem jest platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl. Na przedsiębiorców czeka praktyczna wiedza o e-commerce i atrakcyjne rabaty.
Kampania „Przenieś swoją firmę do Internetu. Zarabiaj na e-handlu”
Agencja Rozwoju Przemysłu wychodzi naprzeciw potrzebom małych i średnich firm. Stawia na edukację i wspiera przedsiębiorców w uruchomieniu dodatkowego, skutecznego kanału sprzedaży, jakim jest Internet. Akcja została objęta patronatem:
- Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
- Ministerstwa Rozwoju,
- Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
„[…] Kampania zachęcająca przedsiębiorców do przenoszenia do Internetu sprzedaży usług i towarów, które do tej pory niewielkie sklepy oferowały tylko stacjonarnie, z jednej strony odpowiada potrzebom współczesnych konsumentów coraz częściej korzystających z rozwiązań e-commerce, a z drugiej daje szansę na rozwój mikro- i małym przedsiębiorstwom. To jedna z wielu gospodarczych propozycji antykryzysowych, którym patronuje Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.” – mówi Małgorzata Jarosińska – Jedynak, Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Z czego skorzystają przedsiębiorcy?
Właściciele firm zyskają kompleksowe know-how dotyczące prowadzenia sklepów internetowych, które zostało zawarte w udostępnionych na stronie kampanii poradnikach. Polska platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl działająca na rynku od 2009 roku dostarcza kompleksowe oprogramowanie z pełnym wsparciem technicznym. Na przedsiębiorców przenoszących sprzedaż do Internetu czeka:
- 30% zniżki na abonament sklepu internetowego;
- 30% na skórkę branżową dla e-sklepu;
- 50% zniżki na certyfikat SSL zabezpieczający domenę;
- Tylko 1% prowizji za transakcje realizowane przez bramkę płatniczą Sky-Pay przez pierwsze 3 miesiące;
- Bezpłatny dostęp do poradników i bazy wiedzy;
- Nielimitowana pomoc Działu Obsługi Klienta.
Szczegóły akcji: https://arp.sky-shop.pl/
Jako że do akcji dołączyły także inne firmy działające w sektorze e-commerce, przedsiębiorcy przenoszący swój biznes do Internetu mogą liczyć na wsparcie nie tylko z zakresu oprogramowania dla swojego sklepu, ale także innych dziedzin np. profesjonalnego pakowania produktów.
W 2020 roku króluje e-commerce!
Jak wskazuje Minister Finansów, Tadeusz Kościński „W ubiegłym roku wartość polskiego handlu internetowego przekroczyła 50 mld zł. W tym roku jest duża szansa, że przekroczy 100 mld zł. Według prognoz, w kolejnych 5 latach handel w Internecie będzie rósł o 20% rok do roku".
Dynamiczny wzrost, który rynek e-commerce zanotował za sprawą obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju znacząco przyspieszył przenoszenie sprzedaży do Internetu, które trwa od lat. 2020 rok to najlepszy czas, by poszerzyć swoją sprzedaż o online albo wystartować z biznesem tam, gdzie są kupujący, czyli w sieci.
Właściciele sklepów internetowych korzystający z oprogramowania Sky-Shop.pl cieszą się średnim wzrostem wartości zamówień nawet o 70% (w kwietniu) w stosunku do roku poprzedniego. To bezprecedensowa sytuacja, będąca najlepszym dowodem na to, że e-commerce znacząco zyskał, podczas gdy inne sektory gospodarki traciły. – mówi Maciej Cebertowicz, manager ds. Rozwoju Produktu w Sky-Shop.pl
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.