Komunikaty PR

Automatyzacja audytu - czy jest to możliwe?

2021-12-22  |  01:00
Biuro prasowe

APS, innowacyjna aplikacja stworzona przez Etisoft Smart Solution i 2KMM, w prosty sposób automatyzuje audyt w przedsiębiorstwie. To intuicyjne narzędzie pomaga m. in. w organizacji i optymalizacji harmonogramowania, raportowania i gromadzenia danych. Bez względu na rodzaj audytu - 5S, LPA, TPM, ISO, BHP lub Nearmiss – w każdym przypadku pozwala zaoszczędzić setki godzin. Korzyściami wynikającymi z wdrożenia aplikacji cieszy kolejna firma - Thule Sp. z.o.o.

System APS (Audit Process Support) to rozwiązanie,którego celem jest zastąpienie tradycyjnego audytu wewnętrznego – zwykle uciążliwego i czasochłonnego.  Innowacyjny system pozwala nie tylko przyspieszyć proces audytu i skrócić czas reakcji na niezgodności. Wdrożenie tego narzędzia to także kolejny krok na drodze cyfryzacji przedsiębiorstwa, zwiększające jego wartość i konkurencyjność na rynku. Intuicyjna, mobilna aplikacja, kompleksowo wspiera i optymalizuje wszystkie działania audytowe, także w kontekście audytu 5S

Audyt 5S z systemem APS - jak to działa?

Podstawowa zasada utrzymania porządku i odpowiedniej organizacji w miejscu pracy w myśl drugiego kroku narzędzia 5S, czyli systematyki, która wyraża się w haśle: „miejsce na wszystko i wszystko na swoim miejscu”. Bezpieczne i produktywne miejsce pracy wymaga struktury i dyscypliny. To jest sedno audytu 5S. – W firmie Thule Sp. z.o.o., będącej naszym klientem, wdrożenie systemu APS przełożyło się bezpośrednio na jeszcze lepszy porządek w dokumentacji oraz oszczędność czasu kompetentnych pracowników. – zdradza Bartłomiej Bury z firmy Etisoft Smart Solutions. Na potwierdzenie tych słów, Mateusz Berg, Production Specialist Region Europe & ROW z firmy Thule Sp. z.o.o., dodaje: – Dzięki wdrożonemu narzędziu część obszarów wygląda bardziej przejrzyście, jest w nich porządek. Jeśli pojawiają się niezgodności, możemy reagować od razu. Wcześniej, bez pomocy systemu APS, uwzględnienie niezgodności na liście zadań do poprawy zajmowało nam czasem nawet 2 tygodnie.

Zgodnie z koncepcją Lean Management

Efektywne dążenie do celu i skuteczne rozwiązywanie problemów nie zawsze jest możliwe przy tworzeniu skomplikowanych raportów. Zwłaszcza, gdy robi się to za pomocą różnych metod i przez zespół złożony z wielu osób. Dzięki systemowi APS audyt 5S staje się jeszcze bardziej ustandaryzowany. Takie działanie może zdecydowanie pomóc w zwiększeniu bezpieczeństwa, wydajności i porządku w miejscu pracy. Jak zauważa Mateusz Berg z firmy Thule Sp. z.o.o. – Obecnie na platformie prowadzimy regularne audyty 5S dla naszych gniazd produkcyjnych. Wcześniej, ze względu na długi czas opracowania audytów (ok 2-3 dni), robiliśmy audytów mniej. Teraz możemy robić je częściej i bardziej systematycznie.

System APS – narzędzie w fazie ciągłego doskonalenia

System APS to produkt na miarę filozofii Lean Manufacturing, co przejawia się w ciągłym doskonaleniu funkcjonalności aplikacji. Najnowsza wersja systemu APS już oferuje wiele dodatkowych korzyści, w porównaniu z poprzednią. Są to m.in. digitalizacja działań audytowych, ograniczone zużycie papieru, wygodny i intuicyjny interfejs zarządzania harmonogramami i szybki dostęp dla wszystkich użytkowników. Ci ostatni cenią sobie wygodę tworzenia audytów na urządzeniach mobilnych i bezpośredni dostęp do rejestru wykrytych niezgodności, a także pełną kontrolę i weryfikację planu działania, z możliwością oddelegowania osób lub zespołu w celu podjęcia działań naprawczych. Tym, czego nie było w poprzedniej wersji systemu jest także możliwość analizy zebranych statystyk czy wyników. - System zyskuje nowe rozwiązania usprawniające doświadczenia użytkowników APS, które wdrażamy dzięki sugestiom naszych klientów – podkreśla Bartłomiej Bury. A ponieważ katalog sugestii ma charakter otwarty, funkcjonalność aplikacji będzie nadal sukcesywnie doskonalona.

.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.