Komunikaty PR

Badanie kamerą termowizyjną - czyli jak zapewnić bezpieczeństwo pracownikom

2020-08-20  |  11:00

Jednym z najważniejszych zadań, jakie stoi przed Tobą obecnie, jest ochrona Twoich najcenniejszych zasobów – ludzi, i zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa w miejscu pracy. Badanie kamerą termowizyjną i ochrona antywirusowa to tylko niektóre z narzędzi, które Ci w tym pomogą. Dowiedz się co jeszcze możesz zrobić, by Twoja firma odnosiła sukcesy w świecie, który właśnie dostosowuje się do nowego stylu życia i pracy.

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy

Obecny kryzys związany z pandemią to ciężka próba dla większości firm. Liderzy wielu organizacji skupiają się na bieżących problemach, jednak „nowa normalność” wymaga szybkiego przystosowania się do zmian - które zaszły niemal z dnia na dzień - w perspektywie długofalowej. Z badania przeprowadzonego przez Firmę Delloite wynika, że aż 58%polskich dyrektorów finansowych ocenia wpływ epidemii SARS-CoV-2 na ich firmy jako negatywny. Nawet jeśli Twoja firma także została „skażona” wirusem, masz wpływ na to, jak wykorzystasz obecną sytuację – w myśl słów Winstona Churchilla, że kryzys to szansa, której nie można zmarnować.

Czy badanie kamerą termowizyjną wpływa na morale pracowników?

Zdrowy i szczęśliwy pracownik to dobry pracownik – ta maksyma jest zawsze aktualna, a szczególnie w obecnych czasach. Postaw zdrowie pracowników na pierwszym miejscu, tym bardziej, że ciągłe monitorowanie ich zdrowia i samopoczucia ma kluczowe znaczenie dla Twojego przyszłego sukcesu. Ochrona antywirusowa wdrożona w firmie, w tym badanie kamerą termowizyjną, pokaże Twoim pracownikom, że jesteś przygotowany na to, co przyniesie przyszłość, a także że ich przyszłość jest związana z Twoją firmą. Takie działanie z pewnością przełoży się na większą wydajność pracowników i podwyższy ich morale. -Badanie kamerą termowizyjną pozwala na szybki i bezdotykowy pomiar temperatury ciała. Badanie charakteryzuje się także bardzo wysoką dokładnością i skutecznością – tłumaczy Mariusz Adamus, ekspert z Etisoft, firmy która wprowadziła do swojej oferty system pozwalający wykonać badanie kamerą termowizyjną. – To nowoczesne rozwiązanie, w połączeniu z innymi środkami ochrony, jak maseczki ochronne czy przyłbice, może bardzo wspomóc walkę z epidemią, ponieważ badanie kamerą termowizyjną pozwala na pomiar temperatury jednocześnie u kilkunastu osób w czasie zaledwie 1 sekundy – dodaje.

Co wspólnego ma badanie kamerą termowizyjną z planowaniem strategii?

Z raportu Oferteo.pl. wynika, że aż 88% przedsiębiorstw chce kontynuować realizację zleceń pomimo kryzysu. Czy samo chcieć, oznacza móc? Bycie odpowiedzialnym liderem oznacza m.in., że myślisz o tym, jak zmiana funkcjonowania firmy po pandemii wpłynie na Twoich pracowników, którzy będą od Ciebie oczekiwać prawdziwego przywództwa. Jeśli pokażesz Twoim pracownikom, że zależy Ci na ich teraźniejszości, , udowodnisz im tym samym, że wiesz jak się poruszać w tych niepewnych czasach i masz pomysł na dalsze funkcjonowanie firmy. Tak robią najwięksi gracze – planują strategię. Amazon postawił na badanie kamerą termowizyjną zamiast używanych dotychczas termometrów bliskiego zasięgu. Firma zainstalowała kamery termowizyjne w swoich magazynach w Wielkiej Brytanii i na całym świecie, aby monitorować pracowników pod kątem objawów koronawirusa. Badanie przeprowadza się w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżąco identyfikować osoby, które mogą mieć wirusa, jeszcze zanim wejdą na teren firmy. Dzięki temu możliwość, że przez jednego pracownika stanie cała produkcja, jest zredukowana do minimum.

Wprowadzaj innowacje, albo zgiń

Oprócz nagłego charakteru kryzysu związanego z koronawirusem, jego globalny charakter jest zupełnie bezprecedensowy. Dotknął firm na całym świecie, bez względu na ich  wielkość, skalę i sektor działania. COVID 19 jest świetnym środkiem niwelującym wszelkie nierówności między nimi. Pozostawia każdej firmie w zasadzie tylko jeden wybór - wprowadzaj innowacje lub przestań istnieć. – Wykorzystując nowoczesne technologie, jakimi posługujemy się na co dzień , wychodzimy naprzeciw temu, czego obecnie oczekuje rynek. Oferujemy m.in. sprzęt umożliwiający badanie kamerą termowizyjną, samoprzylepne maseczki ochronne czy przyłbice – wylicza ekspert z Etisoft, firmy której działania są silnie związane z innowacjami nie tylko w dobie pandemii.

 

Nie ma wątpliwości, że gatunek ludzki pokona najnowsze zagrożenie, a pandemia, choć zostawi po sobie ogrom zniszczeń, kiedyś minie. To jak będzie funkcjonowała Twoja firma w świecie po pandemii zależy od tego, jakie decyzje podejmiesz dziś, wykorzystując najnowsze technologie tak, by pracowały na Twoją korzyść. 5% pracodawców widzi szansę dla swojego przedsiębiorstwa mimo koronawirusa. Czy zrobiłeś już wszystko, by być w tym gronie?

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.