Komunikaty PR

Ballantine’s wspiera twórców w czasie izolacji

2020-05-14  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Ballantine’s wspiera twórców w czasie izolacji. Polski kolektyw BRUTAŻ przejmuje kanał Boiler Room w ramach w akcji „Streaming From Isolation”

 

„Streaming From Isolation” to najnowszy projekt Boiler Room i Ballantine’s. Twórcy znanego na całym świecie projektu True Music postanowili podjąć działania, by w czasach pandemii na nowo połączyć muzyczną społeczność i wesprzeć lokalnych artystów elektronicznej sceny. Marka Ballantine’s przeznaczyła dla twórców biorących udział w projekcie środki w wysokości 100 000 funtów, które mają umożliwić im rozwój swoich muzycznych pasji i przetrwać trudny okres globalnej izolacji. Projekt to cykl streamingów - imprez online, podczas których wybrani DJ-e spotykają się z fanami, grając dla nich z własnych domów i przestrzeni twórczych. Już 14 maja, na scenie Boiler Room online wystąpi pięciu twórców należących do polskiego kolektywu BRUTAŻ. Podczas transmisji uruchomiona bedzię także zbiórka na rzecz Global FoodBanking Network.

 

Globalna izolacja to trudny czas dla branży muzycznej, która od zawsze gromadziła tłumy podczas emocjonujących wystąpień na żywo. Teraz, gdy kluby są zamknięte, a koncerty odwołane, artyści musieli znaleźć nowy sposób na realizację swoich pasji i utrzymanie konktaktu z fanami. Ballantine’s, jako marka blisko związana z branżą muzyczną, w tym szczególnym czasie rozsiewa poztywną energię wśród miłośników najlepszych brzmień, zachęcając ich do spotań z wyjątkowymi artystami z całego świata. We współpracy z Boiler Room, uruchomiono projekt „Streaming From Isolation”, zrzeszający wykonawców i fanów muzyki techno i elektro na jednej, wielkiej imprezie online.  W ten sposób zarówno muzycy, jak i słuchacze mogą przypomnieć sobie klimat klubowych wrażeń i ponownie spotkać się przy ulubionych dźwiękach.

 

Artyści, którzy występują podczas live streamów Boiler Room, to lokalni DJ-e z wielu miast, rozsianych po całym świecie. Już wkrótce na scenie pojawią się także polscy muzycy, należący do kolektywu BRUTAŻ – ludzi kochających autentyczność, swobodę i szczerą raność płynącą z muzyki. Wśród nich wystąpią: Marie Malarie z Londynu, krakowski DJ SZy, znana warszawskiej scenie muzycznej Ania R, włoski kompozytor i wykonawca Carlo Maria i AARPS - DJ z Katowic, specjalista od setów tworzonych przy użyciu syntezatora modularnego. Ta elektryzująca grupa przejmie oficjalny kanał Boiler Room już 14 maja o godz. 18:00.  

 

Gościnne występy zmieniają kanały Boiler Room w wyjątkową przestrzeń klubową, która może zgromadzić nieograniczoną liczbę imprezowiczów. Co tydzień, scena przejmowana jest przez wybranego DJ, którego występ na żywo w domu oglądają miłośnicy elektronicznych brzmień z całego świata.  W ten sposób, artyści mogą pozostać w stałym kontakcie ze swoimi fanami, a pokazując swoją twórczość na międzynarodowej arenie muzycznej online, dać się poznać nowym.

 

„Streaming from Isolation” to pełne pozytywnej energii wirtualne spotania twórców z fanami, ale także finansowe wsparcie dla samych artystów. By umożliwić im rozwijanie swoich muzycznych pasji, Ballantine’s zdecydował się przekazać 20 dotacji w wysokości 5000 funtów każda. W trakcie transmisji Boiler Room organizowane są także zbiórki na rzecz The Global FoodBanking Network - organizacji wspierającej banki żywności w ponad 40 krajach. To dzięki takim stowarzyszeniom dostarczana jest żywność najbardziej potrzebującym, którzy w nagłych wypadkach (takich jak trwająca globalna kwarantanna) znaleźli się w w trudnej sytuacji.

 

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na kanałach społecznościowych Ballantine's i Boiler Room oraz stronie boilerroom.tv.

Występy, które już odbyły się w ramach akcji „Streaming from isolation” dostępne są również na oficjalnym kanale Boiler Room na Youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=ZlIXogjQ8X0

https://www.youtube.com/watch?v=eQXNYJmw8PU&t=16s

https://www.youtube.com/watch?v=JL9-nrKEguc

https://www.youtube.com/watch?v=ZXJ_O2cGrBQ

 

 O Ballantine’s:

Ballantine’s jest wyborem nr.1 w Europie i na drugim miejscu na świecie jeśli chodzi o szkocką whisky, sprzedając ponad 70 milionów butelek rocznie na całym świecie. Ballantine's zdobył w ciągu ostatnich 10 lat ponad 130 trofeów i medali na międzynarodowych konkursach za wyjątkową jakość, dzięki wyjątkowemu bogactwa charakteru i doskonałej równowadze. Asortyment marki, od Ballantine's Finest po ekskluzywną 40-letnią whisky, jest najobszerniejszy w świecie szkockiej whisky i jest utrzymywany przez Master Blendera - Sandy Hyslop, który kontynuuje tradycję marki o Master Blender’ach, która sięga 1827 roku.

 

O współpracy Boiler Room x Ballantine’s True Music:

Od czasu pierwszej współpracy w 2013 r., Ballantine's i Boiler Room wspólnie zgłębili i docenili działalność 28 lokalnych scen muzycznych z trzech różnych kontynentów. Nawiązali współpracę z ponad 220 artystami, których muzyczne dokonania cieszyły się uznaniem ponad 115 milionów fanów, mogących doświadczyć prawdziwej muzyki dzięki transmitowanym na żywo wydarzeniom, filmom dokumentalnym i muzycznym, w których pojawili się tacy artyści jak Maya Jane Coles, Seth Troxler, Nina Kraviz, Underground Resistance, Chaos in the CBD i Derrick May. Ballantine’s wraz z Boiler Room uruchomili w 2016 r. globalną platformę True Music, promującą wschodzących artystów. Przechodząc w nową fazę współpracy, Take A Stand For True Music, partnerzy skupiają się na społecznościach muzycznych pozostających za kulisami, współpracując z nimi po to, by wspomóc rozwój lokalnych scen muzycznych z całego świata.  

www.ballantines.com  @Ballantines

 

O Boiler Room:

Boiler Room to niezależna platforma muzyczna i kurator kultury. Łączymy kulturę klubową z całym światem, na ekranie i w prawdziwym życiu poprzez imprezy, filmy i wideo. Wszystko, co robi Boiler Room, jest zakorzenione w energii kultury klubowej i jej zdolności do zbliżania ludzi do siebie. Otwarte parkiety taneczne; gdzie spotykają się muzyka, pomysły i ludzie.

 

O naszej historii: Boiler Room zaczął od przyklejonej do ściany kamery internetowej, nadającej z magazynu w Londynie, otwierającej dziurkę od klucza do podziemnego miasta. DIY w najlepszym wydaniu; surowy, nieoszlifowany, domowej roboty. Od 2010 r. Platforma zbudowała unikalne archiwum: ponad 4000 wystąpień, wykonanych przez ponad 5000 artystów, w 150 miastach, dzięki czemu każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania, może cieszyć się wolnością, którą reprezentuje. Naszym zadaniem jest tworzenie muzyki na platformę w nowy sposób – zabrzmią głosy i historie alternatywnego mainstream’u. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.