BETFAN z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
- BETFAN to marka innowacyjna, otwarta na pomysły, która chce zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich i tworzyć nową jakość. Swoim niestandardowym, świeżym podejściem i przebojowością, które pozwoliły nam z sukcesem zaistnieć na polskim rynku bukmacherskim, zdobywamy dziś uznanie branży, co potwierdzają kolejne prestiżowe wyróżnienia. Zwycięstwo w kategorii „Debiut roku” pokazuje też, że strategia wejścia na rynek, którą obraliśmy, była zauważalnie skuteczna, zwłaszcza, że w tym czasie ze swoją działalnością wystartowały też silne marki konkurencyjne. Przede wszystkim jednak dzięki tym działaniom zyskujemy coraz większe grono lojalnych klientów, a to właśnie nasi gracze są dla nas najważniejsi i fakt, że chcą się z nami bawić i grać najbardziej motywuje nas do dalszej pracy – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.
Jako Debiut Roku BETFAN zdobył uznanie za zbudowanie bazy pozwalającej skutecznie konkurować z innymi firmami w branży w niecały rok od wejścia na rynek. Za sukces bukmachera uznano też promocję bez podatku od gier i wspierającą wiarygodność nowej marki kampanię z udziałem Mariusza Pudzianowskiego. Właśnie za tę akcję BETFAN został też doceniony w kategorii „Kampania marketingowa roku”. We wrześniu 2019 r. znany strongman został twarzą marki, zaś bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do niego konia o imieniu Betfan, który stał się live brand hero marki. Współpraca z Mariuszem Pudzianowskim odbiła się też szerokim echem w mediach. Za podejmowane aktywności marketingowe bukmachera doceniono już wcześniej w konkursie Dyrektor Marketingu Roku w kategorii „Hobby i Sport”.
- Nie boimy się realizować odważnych pomysłów, dlatego nie mieliśmy oporu, by zaangażować się w sponsoring tytularny należącego do Mariusza Pudzianowskiego konia, choć w naszej branży jest to jeden z pierwszych tego typu projektów na świecie. Wielkie podziękowania kierujemy do samego Pudziana. Liczba pozytywnych informacji, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów po podjęciu współpracy ze strongmanem przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – dodaje Jakub Świsłowski.
Celem Polish Gaming Aces jest wyróżnienie firm z biznesu rozrywkowego, które dokładają starań, by nieustannie rozwijać swoje marki i produkty. W konkursie oprócz BETFAN wyróżnieni zostali m.in. Olgierd Cieślik jako „Prezes Roku”, a także kierowany przez niego Totalizator Sportowy z nagrodą w kategorii „Firma Roku” i Nagrodą Specjalną Grand Prix za działalność na rynku e-commerce. Konkurs, który powstał z inicjatywy portalu Interplay, został zorganizowany po raz drugi.
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.
Ochrona środowiska
Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa
1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.
Handel
T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
– Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.