BETFAN z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
- BETFAN to marka innowacyjna, otwarta na pomysły, która chce zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich i tworzyć nową jakość. Swoim niestandardowym, świeżym podejściem i przebojowością, które pozwoliły nam z sukcesem zaistnieć na polskim rynku bukmacherskim, zdobywamy dziś uznanie branży, co potwierdzają kolejne prestiżowe wyróżnienia. Zwycięstwo w kategorii „Debiut roku” pokazuje też, że strategia wejścia na rynek, którą obraliśmy, była zauważalnie skuteczna, zwłaszcza, że w tym czasie ze swoją działalnością wystartowały też silne marki konkurencyjne. Przede wszystkim jednak dzięki tym działaniom zyskujemy coraz większe grono lojalnych klientów, a to właśnie nasi gracze są dla nas najważniejsi i fakt, że chcą się z nami bawić i grać najbardziej motywuje nas do dalszej pracy – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.
Jako Debiut Roku BETFAN zdobył uznanie za zbudowanie bazy pozwalającej skutecznie konkurować z innymi firmami w branży w niecały rok od wejścia na rynek. Za sukces bukmachera uznano też promocję bez podatku od gier i wspierającą wiarygodność nowej marki kampanię z udziałem Mariusza Pudzianowskiego. Właśnie za tę akcję BETFAN został też doceniony w kategorii „Kampania marketingowa roku”. We wrześniu 2019 r. znany strongman został twarzą marki, zaś bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do niego konia o imieniu Betfan, który stał się live brand hero marki. Współpraca z Mariuszem Pudzianowskim odbiła się też szerokim echem w mediach. Za podejmowane aktywności marketingowe bukmachera doceniono już wcześniej w konkursie Dyrektor Marketingu Roku w kategorii „Hobby i Sport”.
- Nie boimy się realizować odważnych pomysłów, dlatego nie mieliśmy oporu, by zaangażować się w sponsoring tytularny należącego do Mariusza Pudzianowskiego konia, choć w naszej branży jest to jeden z pierwszych tego typu projektów na świecie. Wielkie podziękowania kierujemy do samego Pudziana. Liczba pozytywnych informacji, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów po podjęciu współpracy ze strongmanem przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – dodaje Jakub Świsłowski.
Celem Polish Gaming Aces jest wyróżnienie firm z biznesu rozrywkowego, które dokładają starań, by nieustannie rozwijać swoje marki i produkty. W konkursie oprócz BETFAN wyróżnieni zostali m.in. Olgierd Cieślik jako „Prezes Roku”, a także kierowany przez niego Totalizator Sportowy z nagrodą w kategorii „Firma Roku” i Nagrodą Specjalną Grand Prix za działalność na rynku e-commerce. Konkurs, który powstał z inicjatywy portalu Interplay, został zorganizowany po raz drugi.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.