Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland odkryło pozytywne strony lockdownu!

2020-08-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

BPI Real Estate Poland postanowiło skoncentrować się na pozytywnych aspektach lockdownu wywołanego pandemią COVID-19. Dzięki mobilizacji i zaangażowaniu wszystkich pracowników przejście na tryb pracy zdalnej i kontakt z klientami poprzez wirtualne biura sprzedaży, firmie udało się zachować dotychczasowe funkcjonowanie firmy oraz realizowaną sprzedaż. Zarówno zarząd, jak i pracownicy BPI Real Estate Poland znaleźli wiele pozytywnych stron zaistniałej sytuacji, dzięki czemu wzajemnie wspierali się w tym trudnym dla wszystkich czasie. Teraz częściowo wrócili do pracy stacjonarnej z nową energią i pozytywną motywacją.

BPI Real Estate Poland w trosce bezpieczeństwo, poza pracą zdalną, wdrożyło wiele rozwiązań mających na celu pozytywne wykorzystanie czasu w trakcie lockdownu. Jako pierwsze zastosowane zostały działania mające na celu ochronę zdrowia pracowników i klientów. W związku z tym, poza pracą zdalną w centrali firma wprowadziła wirtualne biura sprzedaży we wszystkich inwestycjach w Polsce. Następnie BPI postanowiło zadbać o tych, którzy potrzebują pomocy w tym trudnym czasie. BPI zaangażowało się w akcje charytatywne - #podarujkomputer inicjatywę organizowaną przez Tauber Promotion, która przez zakup komputerów umożliwiła dzieciom naukę w domu oraz wsparła organizacje pozarządowe niosące pomoc dzieciom w potrzebie, a także akcji "Real estate for real-life heroes”, którą zorganizowało JLL przekazując darowizny na rzecz Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. BPI umożliwiło także swoim pracownikom pełnienie wolontariatu w godzinach pracy w celu niesienia pomocy osobom potrzebującym, jak np. seniorzy, którzy potrzebowali wsparcia przy codziennych zakupach.

Pandemia zaskoczyła nas tak samo jak wszystkich. Dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów bardzo szybko i sprawnie przeszliśmy na tryb pracy zdalnej. Dla mnie początek pracy z nowym zespołem na odległość także był dużym wyzwaniem, bo w BPI bardzo mocno stawiamy na pracę zespołową. Jednak dzięki nowinkom technicznym i otwartości oraz zaangażowaniu całej ekipy w Polsce udało nam się przejść przez ten newralgiczny czas bardzo sprawnie, za co wszystkim dziękuję! – powiedział Béranger Dumont, Prezes Zarządu BPI Real Estate Poland

 

BPI Real Estate to firma niezwykle otwarta, dlatego od początku działalności w Polsce wdraża doświadczenie i wartości wypracowane w Belgii, będąc tym samym nie tylko profesjonalnym deweloperem, ale przyjaznym i cenionym miejscem pracy dla stale powiększającego się zespołu. Firma także czas lockdownu postanowiła wykorzystać pozytywnie i wprowadzić wewnętrzne zmiany i udogodnienia. Technologia i rozwiązania online stały się stałym codziennym narzędziem pracy. Wszystkie szkolenia, które wcześniej zostały zaplanowane stacjonarnie zostały bardzo sprawnie przeniesione online, zapewniając pracownikom bezpieczny dostęp do wiedzy i najnowszych rozwiązań. Zmiany dotyczyły także zaplanowanych wewnętrznych eventów. Te z imprez, które można było zorganizowane zostały w sieci, jak rokrocznie obchodzony Dzień Dziecka i zaplanowany z tej okazji Turniej Szachowy. Rozgrywki z udziałem dzieci pracowników BPI odbyły się online i cieszyły się równie dużym zainteresowaniem jak wcześniejsze wydarzenia tego typu. Czas, w którym wszyscy pracownicy centrali pracowali w ramach home office został także wykorzystany na odświeżenie i przearanżowanie biura, które BPI dzieli razem ze spółką z grupy - CFE Polska.

Postanowiliśmy też nie tracić pozytywnego podejścia do życia, który wyróżnia naszą firmę i utrzymać je także w trudnym dla wszystkich czasie lockdownu. Każdy z nas starał się ten czas wykorzystać jak najlepiej także dla siebie, koncentrując się na realizacji tego, na co dotychczas nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu. Jedni czas spędzany w domu, poza godzinami pracy poświęcili na regularne ćwiczenia, inni na nadrabianie zaległości książkowych. Duża cześć zespołu zaangażowała się także w pomoc sąsiadom okazując wsparcie chociażby przy codziennych zakupach – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland.

Dzięki zastosowanym innowacjom Pandemia COVID-19 oraz związany z tym lockdown sprzedaż mieszkań w inwestycjach BPI Real Estate Poland realizowanych w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu nie różniła się od wcześniejszych miesięcy. Okazało się, że w naszym wykonaniu home office jest tak samo efektywny dla pracowników biurowych, jak i działu sprzedaży. Pomimo przejścia na tryb pracy zdalnej, zainteresowanie naszą ofertą było, a dział handlowy działał tak samo sprawnie, jak w czasie kiedy biura były fizycznie otwarte dla klientów – powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland w bieżącym roku w ramach finalizowanych inwestycji (Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie) odda na rynek blisko 730 mieszkań. Wszystkie inwestycje realizowane przez BPI Real Estate każdorazowo finansowane są ze środków własnych dewelopera.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.