BPI Real Estate Poland odkryło pozytywne strony lockdownu!
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2059895871.png)
Tauber Promotion
Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
BPI Real Estate Poland postanowiło skoncentrować się na pozytywnych aspektach lockdownu wywołanego pandemią COVID-19. Dzięki mobilizacji i zaangażowaniu wszystkich pracowników przejście na tryb pracy zdalnej i kontakt z klientami poprzez wirtualne biura sprzedaży, firmie udało się zachować dotychczasowe funkcjonowanie firmy oraz realizowaną sprzedaż. Zarówno zarząd, jak i pracownicy BPI Real Estate Poland znaleźli wiele pozytywnych stron zaistniałej sytuacji, dzięki czemu wzajemnie wspierali się w tym trudnym dla wszystkich czasie. Teraz częściowo wrócili do pracy stacjonarnej z nową energią i pozytywną motywacją.
BPI Real Estate Poland w trosce bezpieczeństwo, poza pracą zdalną, wdrożyło wiele rozwiązań mających na celu pozytywne wykorzystanie czasu w trakcie lockdownu. Jako pierwsze zastosowane zostały działania mające na celu ochronę zdrowia pracowników i klientów. W związku z tym, poza pracą zdalną w centrali firma wprowadziła wirtualne biura sprzedaży we wszystkich inwestycjach w Polsce. Następnie BPI postanowiło zadbać o tych, którzy potrzebują pomocy w tym trudnym czasie. BPI zaangażowało się w akcje charytatywne - #podarujkomputer inicjatywę organizowaną przez Tauber Promotion, która przez zakup komputerów umożliwiła dzieciom naukę w domu oraz wsparła organizacje pozarządowe niosące pomoc dzieciom w potrzebie, a także akcji "Real estate for real-life heroes”, którą zorganizowało JLL przekazując darowizny na rzecz Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. BPI umożliwiło także swoim pracownikom pełnienie wolontariatu w godzinach pracy w celu niesienia pomocy osobom potrzebującym, jak np. seniorzy, którzy potrzebowali wsparcia przy codziennych zakupach.
Pandemia zaskoczyła nas tak samo jak wszystkich. Dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów bardzo szybko i sprawnie przeszliśmy na tryb pracy zdalnej. Dla mnie początek pracy z nowym zespołem na odległość także był dużym wyzwaniem, bo w BPI bardzo mocno stawiamy na pracę zespołową. Jednak dzięki nowinkom technicznym i otwartości oraz zaangażowaniu całej ekipy w Polsce udało nam się przejść przez ten newralgiczny czas bardzo sprawnie, za co wszystkim dziękuję! – powiedział Béranger Dumont, Prezes Zarządu BPI Real Estate Poland
BPI Real Estate to firma niezwykle otwarta, dlatego od początku działalności w Polsce wdraża doświadczenie i wartości wypracowane w Belgii, będąc tym samym nie tylko profesjonalnym deweloperem, ale przyjaznym i cenionym miejscem pracy dla stale powiększającego się zespołu. Firma także czas lockdownu postanowiła wykorzystać pozytywnie i wprowadzić wewnętrzne zmiany i udogodnienia. Technologia i rozwiązania online stały się stałym codziennym narzędziem pracy. Wszystkie szkolenia, które wcześniej zostały zaplanowane stacjonarnie zostały bardzo sprawnie przeniesione online, zapewniając pracownikom bezpieczny dostęp do wiedzy i najnowszych rozwiązań. Zmiany dotyczyły także zaplanowanych wewnętrznych eventów. Te z imprez, które można było zorganizowane zostały w sieci, jak rokrocznie obchodzony Dzień Dziecka i zaplanowany z tej okazji Turniej Szachowy. Rozgrywki z udziałem dzieci pracowników BPI odbyły się online i cieszyły się równie dużym zainteresowaniem jak wcześniejsze wydarzenia tego typu. Czas, w którym wszyscy pracownicy centrali pracowali w ramach home office został także wykorzystany na odświeżenie i przearanżowanie biura, które BPI dzieli razem ze spółką z grupy - CFE Polska.
Postanowiliśmy też nie tracić pozytywnego podejścia do życia, który wyróżnia naszą firmę i utrzymać je także w trudnym dla wszystkich czasie lockdownu. Każdy z nas starał się ten czas wykorzystać jak najlepiej także dla siebie, koncentrując się na realizacji tego, na co dotychczas nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu. Jedni czas spędzany w domu, poza godzinami pracy poświęcili na regularne ćwiczenia, inni na nadrabianie zaległości książkowych. Duża cześć zespołu zaangażowała się także w pomoc sąsiadom okazując wsparcie chociażby przy codziennych zakupach – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland.
Dzięki zastosowanym innowacjom Pandemia COVID-19 oraz związany z tym lockdown sprzedaż mieszkań w inwestycjach BPI Real Estate Poland realizowanych w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu nie różniła się od wcześniejszych miesięcy. Okazało się, że w naszym wykonaniu home office jest tak samo efektywny dla pracowników biurowych, jak i działu sprzedaży. Pomimo przejścia na tryb pracy zdalnej, zainteresowanie naszą ofertą było, a dział handlowy działał tak samo sprawnie, jak w czasie kiedy biura były fizycznie otwarte dla klientów – powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w BPI Real Estate Poland.
BPI Real Estate Poland w bieżącym roku w ramach finalizowanych inwestycji (Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie) odda na rynek blisko 730 mieszkań. Wszystkie inwestycje realizowane przez BPI Real Estate każdorazowo finansowane są ze środków własnych dewelopera.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.