Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland odkryło pozytywne strony lockdownu!

2020-08-27  |  10:00

BPI Real Estate Poland postanowiło skoncentrować się na pozytywnych aspektach lockdownu wywołanego pandemią COVID-19. Dzięki mobilizacji i zaangażowaniu wszystkich pracowników przejście na tryb pracy zdalnej i kontakt z klientami poprzez wirtualne biura sprzedaży, firmie udało się zachować dotychczasowe funkcjonowanie firmy oraz realizowaną sprzedaż. Zarówno zarząd, jak i pracownicy BPI Real Estate Poland znaleźli wiele pozytywnych stron zaistniałej sytuacji, dzięki czemu wzajemnie wspierali się w tym trudnym dla wszystkich czasie. Teraz częściowo wrócili do pracy stacjonarnej z nową energią i pozytywną motywacją.

BPI Real Estate Poland w trosce bezpieczeństwo, poza pracą zdalną, wdrożyło wiele rozwiązań mających na celu pozytywne wykorzystanie czasu w trakcie lockdownu. Jako pierwsze zastosowane zostały działania mające na celu ochronę zdrowia pracowników i klientów. W związku z tym, poza pracą zdalną w centrali firma wprowadziła wirtualne biura sprzedaży we wszystkich inwestycjach w Polsce. Następnie BPI postanowiło zadbać o tych, którzy potrzebują pomocy w tym trudnym czasie. BPI zaangażowało się w akcje charytatywne - #podarujkomputer inicjatywę organizowaną przez Tauber Promotion, która przez zakup komputerów umożliwiła dzieciom naukę w domu oraz wsparła organizacje pozarządowe niosące pomoc dzieciom w potrzebie, a także akcji "Real estate for real-life heroes”, którą zorganizowało JLL przekazując darowizny na rzecz Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. BPI umożliwiło także swoim pracownikom pełnienie wolontariatu w godzinach pracy w celu niesienia pomocy osobom potrzebującym, jak np. seniorzy, którzy potrzebowali wsparcia przy codziennych zakupach.

Pandemia zaskoczyła nas tak samo jak wszystkich. Dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów bardzo szybko i sprawnie przeszliśmy na tryb pracy zdalnej. Dla mnie początek pracy z nowym zespołem na odległość także był dużym wyzwaniem, bo w BPI bardzo mocno stawiamy na pracę zespołową. Jednak dzięki nowinkom technicznym i otwartości oraz zaangażowaniu całej ekipy w Polsce udało nam się przejść przez ten newralgiczny czas bardzo sprawnie, za co wszystkim dziękuję! – powiedział Béranger Dumont, Prezes Zarządu BPI Real Estate Poland

 

BPI Real Estate to firma niezwykle otwarta, dlatego od początku działalności w Polsce wdraża doświadczenie i wartości wypracowane w Belgii, będąc tym samym nie tylko profesjonalnym deweloperem, ale przyjaznym i cenionym miejscem pracy dla stale powiększającego się zespołu. Firma także czas lockdownu postanowiła wykorzystać pozytywnie i wprowadzić wewnętrzne zmiany i udogodnienia. Technologia i rozwiązania online stały się stałym codziennym narzędziem pracy. Wszystkie szkolenia, które wcześniej zostały zaplanowane stacjonarnie zostały bardzo sprawnie przeniesione online, zapewniając pracownikom bezpieczny dostęp do wiedzy i najnowszych rozwiązań. Zmiany dotyczyły także zaplanowanych wewnętrznych eventów. Te z imprez, które można było zorganizowane zostały w sieci, jak rokrocznie obchodzony Dzień Dziecka i zaplanowany z tej okazji Turniej Szachowy. Rozgrywki z udziałem dzieci pracowników BPI odbyły się online i cieszyły się równie dużym zainteresowaniem jak wcześniejsze wydarzenia tego typu. Czas, w którym wszyscy pracownicy centrali pracowali w ramach home office został także wykorzystany na odświeżenie i przearanżowanie biura, które BPI dzieli razem ze spółką z grupy - CFE Polska.

Postanowiliśmy też nie tracić pozytywnego podejścia do życia, który wyróżnia naszą firmę i utrzymać je także w trudnym dla wszystkich czasie lockdownu. Każdy z nas starał się ten czas wykorzystać jak najlepiej także dla siebie, koncentrując się na realizacji tego, na co dotychczas nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu. Jedni czas spędzany w domu, poza godzinami pracy poświęcili na regularne ćwiczenia, inni na nadrabianie zaległości książkowych. Duża cześć zespołu zaangażowała się także w pomoc sąsiadom okazując wsparcie chociażby przy codziennych zakupach – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland.

Dzięki zastosowanym innowacjom Pandemia COVID-19 oraz związany z tym lockdown sprzedaż mieszkań w inwestycjach BPI Real Estate Poland realizowanych w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu nie różniła się od wcześniejszych miesięcy. Okazało się, że w naszym wykonaniu home office jest tak samo efektywny dla pracowników biurowych, jak i działu sprzedaży. Pomimo przejścia na tryb pracy zdalnej, zainteresowanie naszą ofertą było, a dział handlowy działał tak samo sprawnie, jak w czasie kiedy biura były fizycznie otwarte dla klientów – powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland w bieżącym roku w ramach finalizowanych inwestycji (Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie) odda na rynek blisko 730 mieszkań. Wszystkie inwestycje realizowane przez BPI Real Estate każdorazowo finansowane są ze środków własnych dewelopera.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja! Biuro prasowe
2025-05-22 | 20:00

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

XI edycja dwudniowej konferencji Sustainable Economy Summit rozpocznie się już 27 maja w Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów. Wydarzenie, organizowane między innymi pod
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.