BPI Real Estate Poland odkryło pozytywne strony lockdownu!
BPI Real Estate Poland postanowiło skoncentrować się na pozytywnych aspektach lockdownu wywołanego pandemią COVID-19. Dzięki mobilizacji i zaangażowaniu wszystkich pracowników przejście na tryb pracy zdalnej i kontakt z klientami poprzez wirtualne biura sprzedaży, firmie udało się zachować dotychczasowe funkcjonowanie firmy oraz realizowaną sprzedaż. Zarówno zarząd, jak i pracownicy BPI Real Estate Poland znaleźli wiele pozytywnych stron zaistniałej sytuacji, dzięki czemu wzajemnie wspierali się w tym trudnym dla wszystkich czasie. Teraz częściowo wrócili do pracy stacjonarnej z nową energią i pozytywną motywacją.
BPI Real Estate Poland w trosce bezpieczeństwo, poza pracą zdalną, wdrożyło wiele rozwiązań mających na celu pozytywne wykorzystanie czasu w trakcie lockdownu. Jako pierwsze zastosowane zostały działania mające na celu ochronę zdrowia pracowników i klientów. W związku z tym, poza pracą zdalną w centrali firma wprowadziła wirtualne biura sprzedaży we wszystkich inwestycjach w Polsce. Następnie BPI postanowiło zadbać o tych, którzy potrzebują pomocy w tym trudnym czasie. BPI zaangażowało się w akcje charytatywne - #podarujkomputer inicjatywę organizowaną przez Tauber Promotion, która przez zakup komputerów umożliwiła dzieciom naukę w domu oraz wsparła organizacje pozarządowe niosące pomoc dzieciom w potrzebie, a także akcji "Real estate for real-life heroes”, którą zorganizowało JLL przekazując darowizny na rzecz Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. BPI umożliwiło także swoim pracownikom pełnienie wolontariatu w godzinach pracy w celu niesienia pomocy osobom potrzebującym, jak np. seniorzy, którzy potrzebowali wsparcia przy codziennych zakupach.
Pandemia zaskoczyła nas tak samo jak wszystkich. Dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów bardzo szybko i sprawnie przeszliśmy na tryb pracy zdalnej. Dla mnie początek pracy z nowym zespołem na odległość także był dużym wyzwaniem, bo w BPI bardzo mocno stawiamy na pracę zespołową. Jednak dzięki nowinkom technicznym i otwartości oraz zaangażowaniu całej ekipy w Polsce udało nam się przejść przez ten newralgiczny czas bardzo sprawnie, za co wszystkim dziękuję! – powiedział Béranger Dumont, Prezes Zarządu BPI Real Estate Poland
BPI Real Estate to firma niezwykle otwarta, dlatego od początku działalności w Polsce wdraża doświadczenie i wartości wypracowane w Belgii, będąc tym samym nie tylko profesjonalnym deweloperem, ale przyjaznym i cenionym miejscem pracy dla stale powiększającego się zespołu. Firma także czas lockdownu postanowiła wykorzystać pozytywnie i wprowadzić wewnętrzne zmiany i udogodnienia. Technologia i rozwiązania online stały się stałym codziennym narzędziem pracy. Wszystkie szkolenia, które wcześniej zostały zaplanowane stacjonarnie zostały bardzo sprawnie przeniesione online, zapewniając pracownikom bezpieczny dostęp do wiedzy i najnowszych rozwiązań. Zmiany dotyczyły także zaplanowanych wewnętrznych eventów. Te z imprez, które można było zorganizowane zostały w sieci, jak rokrocznie obchodzony Dzień Dziecka i zaplanowany z tej okazji Turniej Szachowy. Rozgrywki z udziałem dzieci pracowników BPI odbyły się online i cieszyły się równie dużym zainteresowaniem jak wcześniejsze wydarzenia tego typu. Czas, w którym wszyscy pracownicy centrali pracowali w ramach home office został także wykorzystany na odświeżenie i przearanżowanie biura, które BPI dzieli razem ze spółką z grupy - CFE Polska.
Postanowiliśmy też nie tracić pozytywnego podejścia do życia, który wyróżnia naszą firmę i utrzymać je także w trudnym dla wszystkich czasie lockdownu. Każdy z nas starał się ten czas wykorzystać jak najlepiej także dla siebie, koncentrując się na realizacji tego, na co dotychczas nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu. Jedni czas spędzany w domu, poza godzinami pracy poświęcili na regularne ćwiczenia, inni na nadrabianie zaległości książkowych. Duża cześć zespołu zaangażowała się także w pomoc sąsiadom okazując wsparcie chociażby przy codziennych zakupach – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland.
Dzięki zastosowanym innowacjom Pandemia COVID-19 oraz związany z tym lockdown sprzedaż mieszkań w inwestycjach BPI Real Estate Poland realizowanych w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu nie różniła się od wcześniejszych miesięcy. Okazało się, że w naszym wykonaniu home office jest tak samo efektywny dla pracowników biurowych, jak i działu sprzedaży. Pomimo przejścia na tryb pracy zdalnej, zainteresowanie naszą ofertą było, a dział handlowy działał tak samo sprawnie, jak w czasie kiedy biura były fizycznie otwarte dla klientów – powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w BPI Real Estate Poland.
BPI Real Estate Poland w bieżącym roku w ramach finalizowanych inwestycji (Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie) odda na rynek blisko 730 mieszkań. Wszystkie inwestycje realizowane przez BPI Real Estate każdorazowo finansowane są ze środków własnych dewelopera.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.