BuBu Bubble Tea – nowa, modna franczyza od Multi Ice Group
Bąbelkowe herbaty to najmodniejsze napoje tego sezonu! Teraz za sprawą Multi Ice Group można z ich sprzedaży uczynić samodzielny, dochodowy biznes. BuBu Bubble Tea to trzy koncepty do wyboru: format mobilny w przyczepie, lokal stacjonarny lub wyspa w galerii handlowej. Zyski jej właściciela zaczynają się od 14 tys. złotych netto miesięcznie.
Bubble tea to napój na bazie herbaty przygotowywany z dodatkiem cukru, mleka i żelek. Jednak tym, co sprawia, że bąbelkowa herbata jest naprawdę wyjątkowa, są zatopione w niej kuleczki tapioki, czyli tzw. molekularny kawior lub poppingi. To owocowe, delikatne, żelowe kuleczki, które pękają w ustach, uwalniając wspaniały smak.To właśnie im napój zawdzięcza swoją nazwę.
Bubble tea jest słodka, a zarazem orzeźwiająca, dzięki czemu świetnie sprawdza się wiosną i latem. Podawana w wysokich kubeczkach z szeroką słomką, idealnie gasi pragnienie. W BuBu napój dostępny jest w różnych wariantach: owocowym, mlecznym, w wersji premium (taro i macha) oraz kawowej. Warto też wiedzieć, że zawarta w bubble tea tapioka to cenne źródło witamin i minerałów (wit. z grupy B, C, PP, cynk, fosfor, magnez), jest też lekkostrawna i bezglutenowa.
– Koncepcja Bubble Tea przywędrowała do nas z Tajwanu, jednak dziś napoje te cieszą się popularnością w całej Europie. Sięgają po nie osoby w każdym wieku – dzieci, młodzież i starsi klienci, którzy chcą spróbować czegoś nowego. Taki zaskakujący, oryginalny produkt przyciąga gości szczególnie w sezonie wakacyjnym. Ale nie tylko, bowiem BuBu może działać przez cały rok – mówi Sylwia Ramotowska, przedstawicielka sieci.
Niska kwota wejścia, minimum formalności
Franczyza BuBu Bubble Tea to trzy warianty współpracy – nowoczesna przyczepa gastronomiczna, lokal stacjonarny oraz wyspa w galerii handlowej.
Pierwszy koncept to w pełni wyposażony, mobilny punkt, gotowy do rozpoczęcia działalności, bez konieczności dodatkowej adaptacji. Aby zacząć przygodę z BuBu, wystarczy 25 tys. zł – przy skorzystaniu z opcji leasingu. Ponadto partnerzy nie muszą martwić się o lokalizację, bowiem Multi Ice Group posiada własną bazę 300 miejsc w całej Polsce, w których z powodzeniem można rozwijać biznes pod szyldem BuBu. Franczyza ta świetnie prosperuje w okolicach centrów handlowych, parków handlowych, centrów rozrywki, plaż, skwerów czy atrakcji turystycznych.
Druga opcja to wyspa w galerii handlowej, czyli miejscu chętnie uczęszczanym przez młodzież. W tym wariancie kwota inwestycji także zaczyna się od 25 tys. zł, przy czym Multi Ice Group oferuje pomoc w uzyskaniu różnych form finansowania.
Franczyzobiorcy posiadający własny lub wynajmowany lokal mogą też zdecydować się na otworzenie BuBu w wybranym przez siebie miejscu. Aby to zrobić, wystarczy już 20-25 m kw oraz odpowiednia adaptacja przestrzeni.
– Nasi franczyzobiorcy w momencie podpisania umowy są objęci wsparciem dedykowanego opiekuna, który przechodzi z nimi przez wszelkie formalności i pomaga dopiąć biznes na ostatni guzik. Mamy ponad 18-letnie doświadczenie w rozwijaniu marek franczyzowych w Polsce, a więc posiadamy wypracowane procedury, które sprawiają, że otwarcie własnego punktu gastronomicznego jest banalnie proste – tłumaczy Sylwia Ramotowska.
-
Oferta bąbelkowych herbat jest ciekawą alternatywą dla lodów czy lemoniad, które są chętnie kupowane podczas spacerów czy “wypadów na miasto”. Wśród młodzieży to obecnie kultowy, niezwykle pożądany produkt.
Modny produkt, świetna promocja
Na co jeszcze można liczyć w ramach franczyzy BuBu? Przede wszystkim na promocję biznesu wśród lokalnej społeczności. Zajmuje się tym wewnętrzny dział Multi Ice Group, który prowadzi media społecznościowe i umożliwia dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców.
– Nasze analizy pokazują, że Bubble Tea cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży, która intensywnie korzysta z platform społecznościowych. Chcemy wykorzystać ten potencjał i zaproponować im treści, które będą się im podobać. Jasna, pastelowa kolorystyka oraz modny produkt sprawiają, że młodzi ludzie z łatwością identyfikują się z marką – przekonuje przedstawicielka sieci.
Otwarcie pierwszego lokalu BuBu Bubble Tea miało miejsce 1 czerwca w galerii Alfa w Białymstoku. Jeszcze przed wakacjami BuBu zagości także w Łomży.
***
Multi Ice Group to firma, która od 18 lat rozwija dochodowe marki franczyzowe w Polsce. W jej portfolio znajdują się marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, Dr Kluczyk czy Crazy Dog. Obecnie współpracuje z blisko 300 przedsiębiorcami z całego kraju.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.