Komunikaty PR

BuBu Bubble Tea z kolejnymi punktam

2022-10-21  |  01:00
Biuro prasowe

Nowa franczyza od Multi Ice Group zyskała kolejnych franczyzobiorców. Dwa punkty pod szyldem BuBu Bubble Tea powstały niedawno w Łomży. Wkrótce dołączy do nich także wyspa w galerii handlowej w Płocku.


BuBu Bubble Tea to marka franczyzowa, która zadebiutowała latem tego roku. Obecnie oferuje trzy modele współpracy – mobilną przyczepę gastronomiczną, punkt stacjonarny oraz wyspę w galerii handlowej. Tym, co wyróżnia BuBu na tle innych lokali, jest niezwykle oryginalny produkt, czyli bąbelkowe herbaty.  


– Bubble tea to owocowa herbata z kuleczkami tapioki lub pękającymi w ustach poppingami. My dodajemy do nich także żelki, aby jeszcze bardziej wzbogacić smak. W efekcie otrzymujemy orzeźwiający, słodki napój, którego picie przynosi mnóstwo frajdy. Moda na bubble tea przyszła do nas z Tajwanu i na dobre zagościła już w Polsce. Nasze produkty cieszą się powodzeniem szczególnie wśród młodzieży i dzieci, chociaż wśród klientów nie brakuje również dorosłych, którzy lubią próbować nowych smaków – mówi Paulina Daniłowicz, przedstawicielka sieci.


Pierwszy punkt BuBu Bubble Tea powstał w czerwcu w Galerii Alfa w Białymstoku. Później otwarto również dwa lokale w Łomży. Jeszcze w tym roku bąbelkowej herbaty będą mogli spróbować mieszkańcy Płocka.


– Zainteresowanie franczyzą rośnie z dnia na dzień. Szczególnie wśród osób, które poszukują pomysłu na dochodowy biznes gastro przy niskim wkładzie własnym. W przypadku BuBu Bubble Tea koszt inwestycji zaczyna się od 25 tys. złotych. Średnie zyski to natomiast kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Bąbelkowe herbaty to produkt wysokomarżowy, który nie wymaga dużego nakładu pracy. Zapewniamy dostęp do oryginalnych, wysokiej jakości składników, gwarantujemy wsparcie na każdym etapie inwestycji i całe know how dotyczące prowadzenia tego rodzaju działalności. Dodatkowo każdy właściciel przechodzi profesjonalne szkolenie, obejmujące także pracowników. Dzięki temu franczyzobiorca zyskuje bezpieczeństwo, które jest kluczowe w dzisiejszych czasach – przekonuje Paulina Daniłowicz.


***


BuBu Bubble Tea to marka należąca do Multi Ice Group. Firma ma w swoim portfolio także trzy inne franczyzy: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich oraz Crazy Dog. W sumie pod ich szyldami działa blisko 300 lokali w całym kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.