Komunikaty PR

BuBu Bubble Tea z kolejnymi punktam

2022-10-21  |  01:00
Biuro prasowe

Nowa franczyza od Multi Ice Group zyskała kolejnych franczyzobiorców. Dwa punkty pod szyldem BuBu Bubble Tea powstały niedawno w Łomży. Wkrótce dołączy do nich także wyspa w galerii handlowej w Płocku.


BuBu Bubble Tea to marka franczyzowa, która zadebiutowała latem tego roku. Obecnie oferuje trzy modele współpracy – mobilną przyczepę gastronomiczną, punkt stacjonarny oraz wyspę w galerii handlowej. Tym, co wyróżnia BuBu na tle innych lokali, jest niezwykle oryginalny produkt, czyli bąbelkowe herbaty.  


– Bubble tea to owocowa herbata z kuleczkami tapioki lub pękającymi w ustach poppingami. My dodajemy do nich także żelki, aby jeszcze bardziej wzbogacić smak. W efekcie otrzymujemy orzeźwiający, słodki napój, którego picie przynosi mnóstwo frajdy. Moda na bubble tea przyszła do nas z Tajwanu i na dobre zagościła już w Polsce. Nasze produkty cieszą się powodzeniem szczególnie wśród młodzieży i dzieci, chociaż wśród klientów nie brakuje również dorosłych, którzy lubią próbować nowych smaków – mówi Paulina Daniłowicz, przedstawicielka sieci.


Pierwszy punkt BuBu Bubble Tea powstał w czerwcu w Galerii Alfa w Białymstoku. Później otwarto również dwa lokale w Łomży. Jeszcze w tym roku bąbelkowej herbaty będą mogli spróbować mieszkańcy Płocka.


– Zainteresowanie franczyzą rośnie z dnia na dzień. Szczególnie wśród osób, które poszukują pomysłu na dochodowy biznes gastro przy niskim wkładzie własnym. W przypadku BuBu Bubble Tea koszt inwestycji zaczyna się od 25 tys. złotych. Średnie zyski to natomiast kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Bąbelkowe herbaty to produkt wysokomarżowy, który nie wymaga dużego nakładu pracy. Zapewniamy dostęp do oryginalnych, wysokiej jakości składników, gwarantujemy wsparcie na każdym etapie inwestycji i całe know how dotyczące prowadzenia tego rodzaju działalności. Dodatkowo każdy właściciel przechodzi profesjonalne szkolenie, obejmujące także pracowników. Dzięki temu franczyzobiorca zyskuje bezpieczeństwo, które jest kluczowe w dzisiejszych czasach – przekonuje Paulina Daniłowicz.


***


BuBu Bubble Tea to marka należąca do Multi Ice Group. Firma ma w swoim portfolio także trzy inne franczyzy: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich oraz Crazy Dog. W sumie pod ich szyldami działa blisko 300 lokali w całym kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.