Komunikaty PR

Burger i browar – para idealna

2020-03-11  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.08 MB )

Burgery dawno przestały być kojarzone z „byle jakim” jedzeniem. Jakość składników, przede wszystkim mięsa, pieczywa i warzyw, wyniosła je do kategorii topowych dań. Sieć Krówka i Połówka, by podbić walory smakowe swoich burgerów poleca do nich odpowiednie alkohole. Co pasuje do cieplej bułki z pysznym wkładem?

- To zależy właśnie od tego co jest w środku – mówi Maciej Kenig, właściciel franczyzowej marki Krówka i Połówka. – Do klasycznego burgera zawsze sprawdzi się dobre jakościowo, kraftowe piwo. Ale smakosze podkreślają, że nic tak nie pasuje do wołowiny jak wino. Natomiast wege burgera trudno podlewać wódką. Musi być do tego delikatniejszy trunek, drink czy piwa o słodkich nutach, np. z owocowym posmakiem. Do burgera Jalapenos pasuje Tequila. W naszej ofercie mamy też Mad Doga. Jego ostrość przekracza 1,5 SHU ( Scoville Hotness Unit to jednostka ostrości). Wydajemy go gościom tylko na pisemne zamówienie. Mocarze, którzy zjedzą go w kwadrans bez popijania, dostają u nas 30 proc rabatu na „for ever”. Do tej pory dokonało tego zaledwie kilkanaście osób. Większość musi jednak popijać. Ogień Mad Doga dobrze gasi zimny jasny lager.

W Krówce i Połówce półka z alkoholami jest bogato zastawiona. Można na niej znaleźć także te najbardziej markowe. Foodpairing to modny ostatnio trend, który polega na tym, by łączyć ze sobą smaki np. dań i alkoholi tak, by tworzyły idealną parę i harmonijną całość. Barmani zatrudnieni w lokalach Krówki zawsze chętnie podpowiedzą co dobrze skomponuje się z określonym daniem. Na przykład do klasycznego wołowego burgera polecają czerwone wina hiszpańskie czy francuski merlot, które dobrze pasują też do sera.
- My jednak stawiamy na piwo. W każdym naszych lokali można znaleźć kraftową odmianę, pochodzącą z lokalnego małego browaru. Serwujemy piwa jasne i ciemne portery. Są oczywiście też piwa z koncernów, które cieszą się ogólnopolską renomą, np. Żywiec czy Lech – mówi Kenig. – Wielu klientów woli jednak mocniejsze alkohole na zakończenie ciężkiego dnia czy tygodnia. Znajdą u nas różne gatunku whiskey i markowych wódek. Szczególnym powodzeniem cieszy się Jack Daniel’s i drinki na jego bazie, które też świetnie pasują do mięsnych burgerów.
Sieć Krówka i Połówka funkcjonuje na polskim rynku od czterech lat. Od początku pomysł założycieli firmy na gastronomię polegał na połączeniu dwóch w jedno, czyli serwowaniu świetnych jakościowo burgerów z dobrym alkoholem. Określona była też grupa odbiorców. Sieć rozwija się w niedużych miejscowościach, do 50 tys. mieszkańców, gdzie ciągle odczuwalny jest brak lokali z wysokiej klasy fast foodem. Do tej pory powstało w Polsce 14 burgerowni w ramach franczyzy. Marka prowadzi też dwa lokale własne. Krówka matka działa Starachowicach, inne lokale powstały m.in. w Zambrowie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Kielcach. Szybki rozwój sieć zawdzięcza także niskim kosztom inwestycyjnym (już od 30 tys. zł) oraz elastycznemu podejściu do kwestii franczyzy. Daje partnerom w tej kwestii dużo swobody, choćby w wyborze lokalnego piwa do burgerów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.