Komunikaty PR

Ceramika Paradyż ogłasza współpracę z Gosią Baczyńską

2021-02-05  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.79 MB )

Kalejdoskop odważnych, twórczych projektów zarówno w świecie mody, jak i designu jest nieskończony. By wspólnie inspirować pięknem i wyjątkowością, Ceramika Paradyż nawiązała współpracę z Gosią Baczyńską. Uznana i wielokrotnie nagradzana autorka kreacji dla takich osobistości jak księżna Kate Middleton, Halle Berry czy Olga Tokarczuk, aktywnie uczestniczy w tworzeniu kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.

 

Poprzez artystyczne spojrzenie na modę, kolekcje sygnowane nazwiskiem Gosi Baczyńskiej odbierane są zawsze jako ikony stylu i elegancji. Tworząc dla niezależnych kobiet, w swoich projektach oddaje ich osobowość, autentyczność i zmysłowość. Nowa linia płytek Paradyż My Way by Gosia Baczyńska powstaje właśnie z myślą o takich osobach, a sama projektantka uczestniczy na każdym etapie ich tworzenia.

 

- Od ponad trzech dekad napędzamy polskie wzornictwo, stawiając na nieustanny rozwój i doskonalenie portfolio produktowego.  Inspirujemy pięknem i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, proponując im odważne i zmysłowe kolekcje. Tym razem zdecydowaliśmy się połączyć tylko z pozoru odległe dwa światy: wielkiej mody i designu. Poprzez nawiązanie współpracy z cenioną na całym świecie projektantką Gosią Baczyńską, mamy poczucie tworzenia czegoś absolutnie wyjątkowego. Jest to dla nas zaszczyt, jak i ogromne wyzwanie. – mówi Michał Drożdż, członek zarządu, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.

 

Pierwszą odsłoną wspólnych działań Ceramiki Paradyż i Gosi Baczyńskiej był niezwykły pokaz mody w Łazienkach Królewskich, który firma objęła mecenatem. Zaprezentowana w przepięknej scenerii kolekcja Per aspera ad astra odnosząca się do renesansowych wzorców i motywów spotkała się z ogromnym uznaniem całego artystycznego środowiska. Luksusowa stylistyka tkanin stała się z kolei inspiracją dla obecnego na pokazie zespołu kreatywnego Ceramiki Paradyż, co umożliwiło kontynuację współpracy na styku dwóch pozornie odległych obszarów projektowania.

 

- Spotkaliśmy się na pokazie w Łazienkach Królewskich. To właśnie wtedy zespół projektowy Ceramiki Paradyż po raz pierwszy zetknął się z wyjątkową atmosferą, sylwetkami mojej kolekcji i przede wszystkim teksturą tkanin do niej użytych. Postanowiliśmy nawiązać współpracę, aby stworzyć coś absolutnie wyjątkowego. – powiedziała Gosia Baczyńska

 

Prace nad wdrożeniem nowej kolekcji płytek ściennych w dużym formacie 40 x 120 cm są na zaawansowanym etapie. Jej poszczególne elementy niczym dzieło sztuki powstają z niespotykaną starannością i precyzją. Każdy detal stylistyczny czerpie z bogatego kontekstu branżowego doświadczenia i autentycznej współpracy z projektantką, obecnej w całym procesie tworzenia. 

 

- Niezwykle zaskakujące było dla mnie to, jak kawałek tkaniny, cekin, czy relief koronki może wywołać tyle pytań, zachwytów czy wątpliwości na kolejnych etapach tworzenia, aż do momentu znalezienia odpowiednich tricków technologicznych. Zainspirowało mnie to do dalszych poszukiwań i często ryzykownych decyzji, w których nigdy nie pozostawałam sama. Poszczególne elementy, które kiedyś stanowiły oddzielne kolekcje, teraz dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom, można będzie ze sobą łączyć i zestawiać w zaskakujący sposób, tworząc zupełnie indywidualne, unikatowe przestrzenie. To mogło się udać tylko z tak wspaniałym zespołem projektowym, z którym nie tylko z radością współpracowałam na każdym etapie projektu, lecz także niezwykle się zżyłam. Przed nami jeszcze sporo pracy, ale już teraz możemy być ogromnie dumni z jej efektów. Są naprawdę spektakularne – dodała Gosia Baczyńska.

 

- Kreatywność Gosi Baczyńskiej będzie widoczna niemal w każdym detalu. Znaleźliśmy możliwości przeniesienia jej talentu i emocji na materiał ceramiczny. Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie zdobnicze i łączymy je z innowacyjnymi pomysłami kreacyjnymi, dbając o zachowanie najwyższej jakości. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu ze strony artystki i całego zespołu projektowego Ceramiki Paradyż, już wkrótce na rynku pojawią się piękne kolekcje, które skradną serca naszych klientów. – dodaje Michał Drożdż

 

Premiera kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska zaplanowana jest na II kwartał 2021 roku. Więcej szczegółów już wkrótce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.