Komunikaty PR

Ceramika Paradyż ogłasza współpracę z Gosią Baczyńską

2021-02-05  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.79 MB )

Kalejdoskop odważnych, twórczych projektów zarówno w świecie mody, jak i designu jest nieskończony. By wspólnie inspirować pięknem i wyjątkowością, Ceramika Paradyż nawiązała współpracę z Gosią Baczyńską. Uznana i wielokrotnie nagradzana autorka kreacji dla takich osobistości jak księżna Kate Middleton, Halle Berry czy Olga Tokarczuk, aktywnie uczestniczy w tworzeniu kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.

 

Poprzez artystyczne spojrzenie na modę, kolekcje sygnowane nazwiskiem Gosi Baczyńskiej odbierane są zawsze jako ikony stylu i elegancji. Tworząc dla niezależnych kobiet, w swoich projektach oddaje ich osobowość, autentyczność i zmysłowość. Nowa linia płytek Paradyż My Way by Gosia Baczyńska powstaje właśnie z myślą o takich osobach, a sama projektantka uczestniczy na każdym etapie ich tworzenia.

 

- Od ponad trzech dekad napędzamy polskie wzornictwo, stawiając na nieustanny rozwój i doskonalenie portfolio produktowego.  Inspirujemy pięknem i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, proponując im odważne i zmysłowe kolekcje. Tym razem zdecydowaliśmy się połączyć tylko z pozoru odległe dwa światy: wielkiej mody i designu. Poprzez nawiązanie współpracy z cenioną na całym świecie projektantką Gosią Baczyńską, mamy poczucie tworzenia czegoś absolutnie wyjątkowego. Jest to dla nas zaszczyt, jak i ogromne wyzwanie. – mówi Michał Drożdż, członek zarządu, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.

 

Pierwszą odsłoną wspólnych działań Ceramiki Paradyż i Gosi Baczyńskiej był niezwykły pokaz mody w Łazienkach Królewskich, który firma objęła mecenatem. Zaprezentowana w przepięknej scenerii kolekcja Per aspera ad astra odnosząca się do renesansowych wzorców i motywów spotkała się z ogromnym uznaniem całego artystycznego środowiska. Luksusowa stylistyka tkanin stała się z kolei inspiracją dla obecnego na pokazie zespołu kreatywnego Ceramiki Paradyż, co umożliwiło kontynuację współpracy na styku dwóch pozornie odległych obszarów projektowania.

 

- Spotkaliśmy się na pokazie w Łazienkach Królewskich. To właśnie wtedy zespół projektowy Ceramiki Paradyż po raz pierwszy zetknął się z wyjątkową atmosferą, sylwetkami mojej kolekcji i przede wszystkim teksturą tkanin do niej użytych. Postanowiliśmy nawiązać współpracę, aby stworzyć coś absolutnie wyjątkowego. – powiedziała Gosia Baczyńska

 

Prace nad wdrożeniem nowej kolekcji płytek ściennych w dużym formacie 40 x 120 cm są na zaawansowanym etapie. Jej poszczególne elementy niczym dzieło sztuki powstają z niespotykaną starannością i precyzją. Każdy detal stylistyczny czerpie z bogatego kontekstu branżowego doświadczenia i autentycznej współpracy z projektantką, obecnej w całym procesie tworzenia. 

 

- Niezwykle zaskakujące było dla mnie to, jak kawałek tkaniny, cekin, czy relief koronki może wywołać tyle pytań, zachwytów czy wątpliwości na kolejnych etapach tworzenia, aż do momentu znalezienia odpowiednich tricków technologicznych. Zainspirowało mnie to do dalszych poszukiwań i często ryzykownych decyzji, w których nigdy nie pozostawałam sama. Poszczególne elementy, które kiedyś stanowiły oddzielne kolekcje, teraz dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom, można będzie ze sobą łączyć i zestawiać w zaskakujący sposób, tworząc zupełnie indywidualne, unikatowe przestrzenie. To mogło się udać tylko z tak wspaniałym zespołem projektowym, z którym nie tylko z radością współpracowałam na każdym etapie projektu, lecz także niezwykle się zżyłam. Przed nami jeszcze sporo pracy, ale już teraz możemy być ogromnie dumni z jej efektów. Są naprawdę spektakularne – dodała Gosia Baczyńska.

 

- Kreatywność Gosi Baczyńskiej będzie widoczna niemal w każdym detalu. Znaleźliśmy możliwości przeniesienia jej talentu i emocji na materiał ceramiczny. Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie zdobnicze i łączymy je z innowacyjnymi pomysłami kreacyjnymi, dbając o zachowanie najwyższej jakości. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu ze strony artystki i całego zespołu projektowego Ceramiki Paradyż, już wkrótce na rynku pojawią się piękne kolekcje, które skradną serca naszych klientów. – dodaje Michał Drożdż

 

Premiera kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska zaplanowana jest na II kwartał 2021 roku. Więcej szczegółów już wkrótce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.