Cersanit przedstawia nowe kolekcje łazienkowe w formacie 30x60
Cersanit stale aktualizuje swoje portfolio nietuzinkowych i inspirujących kolekcji. Każdy projekt tworzony jest na filarach wieloletniej tradycji oraz nowoczesnych rozwiązań, a efekt końcowy zawsze zaskakuje. Marka Cersanit chcąc stale proponować swoim klientom świeże i wyjątkowe rozwiązania wprowadza do portfolio nowe kolekcje płytek w popularnym formacie 30x60. Swoją premierę mają także dwa zupełnie nowe szkliwa – PEARL i SUPER MATT.
Kolekcje płytek stworzone dla Ciebie
Marka Cersanit przedstawia nową ofertę kolekcji łazienkowych w popularnym formacie 30x60. Znajdziemy w niej wyjątkowo inspirujące propozycje, które rozkochają w sobie wszystkich fanów designu i najnowszych trendów wnętrzarskich. Nowe propozycje Cersanit to gwarancja zaskakujących rozwiązań i odważnych stylizacji. Dzięki rozszerzeniu oferty, marka uzupełniła dostępny wachlarz aranżacji, odpowiadając na poszukiwane przez Konsumenta inspiracje w różnorodnych stylach. Wśród wszechstronnych kolekcji płytek, swoich ulubieńców znajdą zarówno amatorzy klasyki, jak i szukający nowoczesnych rozwiązań do swojej unikalnej przestrzeni. Dekoracyjne wzory i kolory odzwierciedlą to, co najbardziej intrygujące, a nieoczywiste struktury nadadzą wnętrzu wyjątkowego charakteru. Nawet klasyczne barwy, jak biele, szarości czy połączenia z drewnem do odkrycia są w zupełnie nowej odsłonie.
- Klienci po naszych nowych kolekcjach mogą spodziewać się odważnych, ale zarazem nienachalnych wzorniczo płytek. Oferta jest pełna niespodzianek, intrygujących rozwiązań i charakteru. Znajdziemy tu również nowe struktury, które projektujemy sami - co daje nam gwarancję niepowtarzalności i oryginalności na naszym rynku. Szerokie spektrum barw - od bieli i lubianych szarości po turkusowe tony. Ważną częścią kolekcji są przede wszystkim debiutujące szkliwa PEARL i SUPER MATT. Pojawiły się one po raz pierwszy w ofercie Cersanit i otwierają zupełnie nowe możliwości. Zachęcam do odkrywania wszystkich propozycji i tworzenia swoich łazienek marzeń. – mówi Marcelina Skupińska – autorka nowych wdrożeń 30x60 marki Cersanit.
Wśród nowych kolekcji łazienkowych od Cersanit w formacie 30x60 znajdziemy szeroki wachlarz propozycji. Gresy FARA zaskakują subtelnym urokiem barw i kształtów tworząc wyjątkową harmonię w całym pomieszczeniu. Połyskujące na płytkach w świetle elementy dekoracyjne dodatkowo pogłębiają nastrojową atmosferę, a organiczny charakter całości jeszcze mocniej podkreśli drewnopodobna podłoga, która nawiązuje do naturalnego wydźwięku kolekcji. Gresy HERRA wyróżnia efektowne połączenie industrialnej surowości z klasyką francuskiego designu. To propozycja, która zachwyci każdego. Płytki DEKORINA natomiast definiuje oryginalność uzyskana dzięki potędze koloru. Tu przyciąga mocny akcent kolorystyczny w szlachetnym odcieniu głębokiego turkusu, a niepowtarzalny charakter płytek dodatkowo podkreślają wyraziste motywy przetartego betonu oraz nieregularny, geometryczny motyw patchworka. Kolekcja SAFINA to Art Deco przeniesione do XXI w. Ponadczasowa klasyczna biel matowych płytek wpasuje się w wystrój każdego wnętrza, a dekoracyjny motyw inserto to gwarancja zaskakującego efektu. Niezwykle interesującą kolekcją jest też ARCE - czyli idealna propozycja do budowania odważnych i oryginalnych aranżacji. Przykuwa ona wzrok nieskazitelną bielą przełamaną intrygującymi czarnymi żyłkami. Dodatkowo błyszczące wykończenie powierzchni napełni przestrzeń nutą elegancji i prestiżu. To kolekcja, gwarantująca wyjątkowy wyraz wnętrza, który oczaruje każdego naszego gościa. Te i inne rozwiązania od Cersanit pozwolą Ci stworzyć łazienkę swoich marzeń! Odkryj wszystkie nowe kolekcje, jakie proponuje marka i zakochaj się w nich już dziś!
Nowe szkliwo – po raz pierwszy w ofercie!
Już teraz w ofercie Cersanit na odkrycie czekają też dwa zupełnie nowe szkliwa – PERAL (perłowe) oraz SUPER MATT (wyjątkowo matowe). Oba dostępne w bieli. Szkliwo PEARL o dwóch strukturach przypomina delikatny, lśniący aksamit, który intrygująco rozprasza światło nadając wnętrzu dynamiki oraz charakterystycznej, wyjątkowej energii. Dodatkowo optycznie powiększa pomieszczenie. Szkliwo SUPER MATT zaskakuje efektem elegancji i surowości, który docenią zwolennicy nowoczesnych aranżacji. Geometryczna struktura zaskakuje tu mocnym wykończeniem, idealnie podkreślając indywidualny klimat wnętrza.
Szkliwo PEARL znajdziemy w kolekcji UNA WHITE PEARL od Cersanit. Propozycja z płytką strukturalną Coreset Structure to połączenie ponadczasowej klasycznej białej kolorystyki z harmonijnym motywem na wzór jodełki chevron. Kolekcja oferuje elegancką, lśniącą powierzchnię przywodzącą na myśl lekki aksamit. Struktura Manver natomiast, dostarcza naszej łazience intrygi poprzez zaskakujący asymetryczny motyw w stylu morskich fal, tworząc perfekcyjnie uzupełniające się stylistycznie zestawienie. Odkryj kolekcję UNA WHITE PEARL i wykorzystaj moc perłowej doskonałości w swojej łazience!
Sięgając po kolekcję UNA WHITE SUPER MATT odkrywamy nowe szkliwo SUPER MATT. To propozycja, która zaskakuje nowoczesnością w najczystszej postaci. Idealnie wpasuje się w gusta fanów surowego modernistycznego stylu. Kolekcja to minimalistyczna i oszczędna w formie propozycja, gdzie subtelna biel płytek i mocne matowe wykończenie idealnie podkreślą klimat wnętrza, a geometryczna struktura dodatkowo uwypukli charakter całości. Dekoracyjny motyw nieregularnej bryły tworzy efekt trójwymiarowości, nadając pomieszczeniu głębi. Dodatkowo będzie pięknie prezentować się w akompaniamencie luster oraz srebrnych elementów.
Już teraz sprawdź wszystkie nowości z katalogu marki Cersanit w formacie 30x60 i zrealizuj swój wymarzony projekt.
Więcej o kolekcjach:
www.cersanit.com.pl
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.