Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej Polski

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Zamiast druku kalendarzy i zakupu bożonarodzeniowych prezentów dla klientów realne, finansowe wsparcie dla lokalnych fundacji i instytucji. W ich wyborze pomogli sami klienci, zaś dostawcy produktów sprzedawanych na TIM.pl wspomogli przedsięwzięcie finansowo. W efekcie darowizny w wysokości 13 000 zł każda docierają właśnie do ostatnich beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”.
TIM to ogólnopolski lider dystrybucji artykułów elektrotechnicznych. Chociaż większość (70%) obrotów pochodzi ze sprzedaży online na TIM.pl, firma prowadzi również na terenie całego kraju 17 biur handlowych.
Wspólnie przekazaliśmy MOC
I to właśnie do organizacji z tych 17 miast (lub ich okolic) trafiła pomoc w ramach świątecznej akcji TIM-u.
– Miniony rok upłynął pod znakiem wielu zmian w życiu każdego z nas – czy to zawodowym, czy prywatnym – tłumaczy Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Postanowiliśmy, że my także coś zmienimy i to na lepsze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy o rezygnacji z druku książkowych kalendarzy oraz zakupu prezentów świątecznych dla naszych klientów, a środkami przeznaczonymi wcześniej na te cele postanowiliśmy wesprzeć najbardziej potrzebujących. Wpisuje się to idealnie w założenia strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro, według której jednym z naszych celów jest wspieranie lokalnych społeczności – dodaje.
W wyborze beneficjentów „TIM-u Mikołajów” aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl. Zachęceni hasłem „Przekażmy wspólnie MOC!” z dużym zaangażowaniem wskazywali w ankiecie online najbardziej potrzebujące – ich zdaniem – instytucje ze swoich okolic, do których trafiła pula środków o łącznej wartości ponad 220 000 złotych. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji kilku dostawców produktów, które sprzedaje TIM – firm: EATON, F&F, Hager, Kontakt Simon, NKT, Philips oraz Schneider Electric.
Beneficjenci akcji
Od połowy grudnia 2020 r. trwają formalności związane z przekazaniem darowizn. W większości przypadków pieniądze trafiły już do potrzebujących, wskazanych przez klientów TIM-u. Oto pełna lista beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”, która z pewnością będzie kontynuowana w okresie Bożego Narodzenia 2021 r.:
- Hospicjum im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Bydgoszczy,
- Stowarzyszenie Hospicjum „Dar Serca” z Częstochowy,
- Fundacja „Przyszłość dla Dzieci” z Olsztyna,
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej „Światło Nadziei” z podleszczyńskiego Śmigla,
- Fundacja „Szczęśliwe Dzieciństwo” z Lublina,
- Fundacja „Dom w Łodzi” z Łodzi,
- Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu,
- MATIO Fundacja Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę z Krakowa,
- Fundacja „Dobry Duszek” z Radomia,
- Fundacja Dom Hospicyjny - Hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie,
- Hospicjum “Nadzieja” w Toruniu,
- Polskie Towarzystwo Opieki Paliatywnej - Oddział w Wałbrzychu,
- Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” z Warszawy,
- Fundacja „Bajkowa Fabryka Nadziei” z Białegostoku,
- Wczesna Diagnostyka i Rehabilitacja ATOS z Zielonej Góry,
- Fundacja „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia,
- Ośrodek Wsparcia Rodziny z Chorzowa.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.