Komunikaty PR

Chcesz stworzyć dochodowy biznes? Przeczytaj tę książkę!

2023-02-23  |  11:00
Biuro prasowe

Marketing online jest ważną częścią współczesnego środowiska biznesowego. Nie da się ukryć, że jest to złożony proces, który obejmuje szeroki zakres działań związanych z promowaniem produktów i usług przez internet. Wielu ekspertów twierdzi, że wykorzystanie dostępnych technologii internetowych do celów marketingowych może mieć wpływ na wzrost przychodów i wzmocnienie pozycji rynkowej. Od czego zacząć, jak dobrze zaplanować strategie i działania biznesu online? Z których narzędzi warto korzystać? Jak sprawdzać efekty? Na te i inne pytania znajdziesz w książce “Moja Pasja Mój Biznes” autorstwa Magdaleny Pawłowskiej i Ewy Chodakowskiej.

Dla kogo jest ta książka?

Marketing online ma ogromny potencjał, aby przynieść firmie wymierne korzyści. Może służyć do budowania świadomości marki, zwiększenia ruchu na stronie internetowej i pozyskiwania nowych klientów. Jednakże, aby osiągnąć sukces, trzeba być cierpliwym i konsekwentnie wykorzystywać narzędzia i techniki marketingu online, aby w pełni wykorzystać ich potencjał. “Moja Pasja Mój Biznes” to praktyczny podręcznik, dla osób które chcą zmienić swoje życie, zacząć zarabiać konkretne pieniądze i mieć czas dla siebie i najbliższych.  Pozycja idealna dla osób, które poszukują nowej drogi w świecie online marketingu. Chcą tworzyć wartościowe produkty online, dzielić się swoją wiedzą i zarabiać na niej. Potrzebują jasnych i precyzyjnych wskazówek, konkretnych i wartościowych tematów. To książka dla osób, które chcą zacząć budować biznes w sieci lub rozwijać już istniejący. 

Co znajdziesz w książce?

Autorkami książek są Magdalena Pawłowska, ekspertka online marketingu, prekursorka kursów online, przedsiębiorczyni oraz pionierka fitnessu i zdrowego stylu życia Ewa Chodakowska.

Każdy rozdział zaczyna się ciekawą, motywującą historią Ewy Chodakowskiej.  W nawiązaniu do, tego Magdalena Pawłowska w jasny i precyzyjny sposób rozpisuje wszystkie istotne zagadnienia, które warto wprowadzić w swoim biznesie. Dzieli się wiedzą, pokazuje przykłady i zachęca do wykonania ćwiczeń i zadań, które pomogą zrozumieć czy utrwalić dany temat.

Książka “Moja Pasja Mój Biznes” krok po kroku poprowadzi Cię przez najważniejsze elementy strategii marketingowej. Oprócz wartościowej treści i przydatnych wskazówek, masz ćwiczenia które pozwolą zobrazować Ci Twój cel działania, nakierują i utrwalą materiał. Jest to wartościowy poradnik, który porusza takie zagadnienia jak budowanie marki osobistej, komunikacji online, praktyk na temat mierzenia się z hejtem. W szczególności skupia się na budowaniu wizerunku eksperta, dzielenia się swoją wiedzą. Dowiesz się jakie produkty online są najlepsze dla Ciebie, jak z nich korzystać i docierać do odbiorców. Nauczysz się jak prawidłowo wyceniać swoje produkty czy usługę, stworzysz jasną i przejrzystą ofertę. 

Chcesz wiedzieć więcej: https://mojapasjamojbiznes.pl/

Magdalena Pawłowska 

prekursorka kursów online w Polsce, przedsiębiorczyni, autorka bestsellerowej książki Jedna kampania do wolności (nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 roku w konkursie Economicus) oraz współautorka wraz z Ewą Chodakowską książki Moja Pasja Mój Biznes, prowadząca podcast Marketing MasterClass®, twórczyni Kampanii WOW – największego w Polsce biznesowego szkolenia o kursach online.

Na swoim koncie ma wielomilionowe kampanie sprzedażowe. Pomogła setkom osób wydać kursy i zbudować dochodowe biznesy online. Jej podopieczni regularnie osiągają wyniki 100 000 zł w sprzedaży kursów, a wielu przebiło już pierwszy MILION.

Współpracuje z ekspertami, pomagając im w budowaniu biznesów opierających się na sprzedaży e-produktów. Znani autorzy, trenerzy i osobistości ze świata show-businessu korzystają z jej rad, aby zmonetyzować swoją obecność w internecie. 

Jej motto: Dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

 

Więcej na:

www.magdalenap.com

 

 

Materiał prasowy

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.