Komunikaty PR

Chcesz stworzyć dochodowy biznes? Przeczytaj tę książkę!

2023-02-23  |  11:00
Biuro prasowe

Marketing online jest ważną częścią współczesnego środowiska biznesowego. Nie da się ukryć, że jest to złożony proces, który obejmuje szeroki zakres działań związanych z promowaniem produktów i usług przez internet. Wielu ekspertów twierdzi, że wykorzystanie dostępnych technologii internetowych do celów marketingowych może mieć wpływ na wzrost przychodów i wzmocnienie pozycji rynkowej. Od czego zacząć, jak dobrze zaplanować strategie i działania biznesu online? Z których narzędzi warto korzystać? Jak sprawdzać efekty? Na te i inne pytania znajdziesz w książce “Moja Pasja Mój Biznes” autorstwa Magdaleny Pawłowskiej i Ewy Chodakowskiej.

Dla kogo jest ta książka?

Marketing online ma ogromny potencjał, aby przynieść firmie wymierne korzyści. Może służyć do budowania świadomości marki, zwiększenia ruchu na stronie internetowej i pozyskiwania nowych klientów. Jednakże, aby osiągnąć sukces, trzeba być cierpliwym i konsekwentnie wykorzystywać narzędzia i techniki marketingu online, aby w pełni wykorzystać ich potencjał. “Moja Pasja Mój Biznes” to praktyczny podręcznik, dla osób które chcą zmienić swoje życie, zacząć zarabiać konkretne pieniądze i mieć czas dla siebie i najbliższych.  Pozycja idealna dla osób, które poszukują nowej drogi w świecie online marketingu. Chcą tworzyć wartościowe produkty online, dzielić się swoją wiedzą i zarabiać na niej. Potrzebują jasnych i precyzyjnych wskazówek, konkretnych i wartościowych tematów. To książka dla osób, które chcą zacząć budować biznes w sieci lub rozwijać już istniejący. 

Co znajdziesz w książce?

Autorkami książek są Magdalena Pawłowska, ekspertka online marketingu, prekursorka kursów online, przedsiębiorczyni oraz pionierka fitnessu i zdrowego stylu życia Ewa Chodakowska.

Każdy rozdział zaczyna się ciekawą, motywującą historią Ewy Chodakowskiej.  W nawiązaniu do, tego Magdalena Pawłowska w jasny i precyzyjny sposób rozpisuje wszystkie istotne zagadnienia, które warto wprowadzić w swoim biznesie. Dzieli się wiedzą, pokazuje przykłady i zachęca do wykonania ćwiczeń i zadań, które pomogą zrozumieć czy utrwalić dany temat.

Książka “Moja Pasja Mój Biznes” krok po kroku poprowadzi Cię przez najważniejsze elementy strategii marketingowej. Oprócz wartościowej treści i przydatnych wskazówek, masz ćwiczenia które pozwolą zobrazować Ci Twój cel działania, nakierują i utrwalą materiał. Jest to wartościowy poradnik, który porusza takie zagadnienia jak budowanie marki osobistej, komunikacji online, praktyk na temat mierzenia się z hejtem. W szczególności skupia się na budowaniu wizerunku eksperta, dzielenia się swoją wiedzą. Dowiesz się jakie produkty online są najlepsze dla Ciebie, jak z nich korzystać i docierać do odbiorców. Nauczysz się jak prawidłowo wyceniać swoje produkty czy usługę, stworzysz jasną i przejrzystą ofertę. 

Chcesz wiedzieć więcej: https://mojapasjamojbiznes.pl/

Magdalena Pawłowska 

prekursorka kursów online w Polsce, przedsiębiorczyni, autorka bestsellerowej książki Jedna kampania do wolności (nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 roku w konkursie Economicus) oraz współautorka wraz z Ewą Chodakowską książki Moja Pasja Mój Biznes, prowadząca podcast Marketing MasterClass®, twórczyni Kampanii WOW – największego w Polsce biznesowego szkolenia o kursach online.

Na swoim koncie ma wielomilionowe kampanie sprzedażowe. Pomogła setkom osób wydać kursy i zbudować dochodowe biznesy online. Jej podopieczni regularnie osiągają wyniki 100 000 zł w sprzedaży kursów, a wielu przebiło już pierwszy MILION.

Współpracuje z ekspertami, pomagając im w budowaniu biznesów opierających się na sprzedaży e-produktów. Znani autorzy, trenerzy i osobistości ze świata show-businessu korzystają z jej rad, aby zmonetyzować swoją obecność w internecie. 

Jej motto: Dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

 

Więcej na:

www.magdalenap.com

 

 

Materiał prasowy

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.