Komunikaty PR

Chcesz stworzyć dochodowy biznes? Przeczytaj tę książkę!

2023-02-23  |  11:00
Biuro prasowe

Marketing online jest ważną częścią współczesnego środowiska biznesowego. Nie da się ukryć, że jest to złożony proces, który obejmuje szeroki zakres działań związanych z promowaniem produktów i usług przez internet. Wielu ekspertów twierdzi, że wykorzystanie dostępnych technologii internetowych do celów marketingowych może mieć wpływ na wzrost przychodów i wzmocnienie pozycji rynkowej. Od czego zacząć, jak dobrze zaplanować strategie i działania biznesu online? Z których narzędzi warto korzystać? Jak sprawdzać efekty? Na te i inne pytania znajdziesz w książce “Moja Pasja Mój Biznes” autorstwa Magdaleny Pawłowskiej i Ewy Chodakowskiej.

Dla kogo jest ta książka?

Marketing online ma ogromny potencjał, aby przynieść firmie wymierne korzyści. Może służyć do budowania świadomości marki, zwiększenia ruchu na stronie internetowej i pozyskiwania nowych klientów. Jednakże, aby osiągnąć sukces, trzeba być cierpliwym i konsekwentnie wykorzystywać narzędzia i techniki marketingu online, aby w pełni wykorzystać ich potencjał. “Moja Pasja Mój Biznes” to praktyczny podręcznik, dla osób które chcą zmienić swoje życie, zacząć zarabiać konkretne pieniądze i mieć czas dla siebie i najbliższych.  Pozycja idealna dla osób, które poszukują nowej drogi w świecie online marketingu. Chcą tworzyć wartościowe produkty online, dzielić się swoją wiedzą i zarabiać na niej. Potrzebują jasnych i precyzyjnych wskazówek, konkretnych i wartościowych tematów. To książka dla osób, które chcą zacząć budować biznes w sieci lub rozwijać już istniejący. 

Co znajdziesz w książce?

Autorkami książek są Magdalena Pawłowska, ekspertka online marketingu, prekursorka kursów online, przedsiębiorczyni oraz pionierka fitnessu i zdrowego stylu życia Ewa Chodakowska.

Każdy rozdział zaczyna się ciekawą, motywującą historią Ewy Chodakowskiej.  W nawiązaniu do, tego Magdalena Pawłowska w jasny i precyzyjny sposób rozpisuje wszystkie istotne zagadnienia, które warto wprowadzić w swoim biznesie. Dzieli się wiedzą, pokazuje przykłady i zachęca do wykonania ćwiczeń i zadań, które pomogą zrozumieć czy utrwalić dany temat.

Książka “Moja Pasja Mój Biznes” krok po kroku poprowadzi Cię przez najważniejsze elementy strategii marketingowej. Oprócz wartościowej treści i przydatnych wskazówek, masz ćwiczenia które pozwolą zobrazować Ci Twój cel działania, nakierują i utrwalą materiał. Jest to wartościowy poradnik, który porusza takie zagadnienia jak budowanie marki osobistej, komunikacji online, praktyk na temat mierzenia się z hejtem. W szczególności skupia się na budowaniu wizerunku eksperta, dzielenia się swoją wiedzą. Dowiesz się jakie produkty online są najlepsze dla Ciebie, jak z nich korzystać i docierać do odbiorców. Nauczysz się jak prawidłowo wyceniać swoje produkty czy usługę, stworzysz jasną i przejrzystą ofertę. 

Chcesz wiedzieć więcej: https://mojapasjamojbiznes.pl/

Magdalena Pawłowska 

prekursorka kursów online w Polsce, przedsiębiorczyni, autorka bestsellerowej książki Jedna kampania do wolności (nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 roku w konkursie Economicus) oraz współautorka wraz z Ewą Chodakowską książki Moja Pasja Mój Biznes, prowadząca podcast Marketing MasterClass®, twórczyni Kampanii WOW – największego w Polsce biznesowego szkolenia o kursach online.

Na swoim koncie ma wielomilionowe kampanie sprzedażowe. Pomogła setkom osób wydać kursy i zbudować dochodowe biznesy online. Jej podopieczni regularnie osiągają wyniki 100 000 zł w sprzedaży kursów, a wielu przebiło już pierwszy MILION.

Współpracuje z ekspertami, pomagając im w budowaniu biznesów opierających się na sprzedaży e-produktów. Znani autorzy, trenerzy i osobistości ze świata show-businessu korzystają z jej rad, aby zmonetyzować swoją obecność w internecie. 

Jej motto: Dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

 

Więcej na:

www.magdalenap.com

 

 

Materiał prasowy

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.