Komunikaty PR

CitySpace wprowadza sztukę i day office

2020-04-28  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Murale coraz częściej pojawiają się w nowoczesnych biurach jako inspirujący element aranżacji wnętrza. Zwiększają efektywność pracy oraz pobudzają kreatywność. Sztuka zawitała do jednego z lokali wiodącego operatora elastycznych powierzchni biurowych. To nie koniec nowości.

Wyjątkowy mural niedawno pojawił się w CitySpace Nobilis Business House. Przedstawia wizerunek noblistki Marii Curie-Skłodowskiej. – Nasze biura znajdują się przy ulicy nazwanej jej imieniem, a dodatkowo słowo „noblistka” odwołuje się do nazwy biurowca – „Nobilis” – wyjaśnia Magdalena Śnieżek. Drugim bohaterem malowidła jest Goliat – bardzo dobrze znany we Wrocławiu namiot cyrkowy o funkcji handlowej, który stał niegdyś w bliskim sąsiedztwie biurowca.

Inspiracje ze świata

Murale w biurach to coraz bardziej popularne zjawisko. Przybierają one różne kształty i kolory. Czasami są jednokolorowe jak w Bank of China w Pekinie, inne tętnią feerią barw. Biurowe murale odwołują się do miejsc, historii, osób lub tożsamości firmy, jak np. w znanym wieżowcu, gdzie z okazji 90. rocznicy ukończenia jego konstrukcji, wnętrze ozdobił nowy zestaw malowideł i fototapet. W innych miejscach sławnego budynku na suficie widnieją sceny z taśmy produkcyjnej oraz z historii postępu przemysłowego.

W przypadku CitySpace elementem tożsamości organizacji jest identyfikacja z miastem, co potwierdzają motywy przewodnie nowego muralu. Autorem „Goliata”, bo tak nazywa się malowidło, jest grupa Kolektyf. Zdaniem autorów oraz zamawiających, mural to coś więcej niż tylko ładna ściana. Jest sposobem prezentacji wartości, którymi kieruje się firma, wpływa także pozytywnie na jakość i efektywność pracy. – Wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w USA pokazują, że sztuka w pracy pomaga obniżyć poziom stresu, zwiększa kreatywność oraz zachęca do wyrażania własnych opinii – przywołuje Magdalena Śnieżek. – Z kolei badania w Wielkiej Brytanii udowodniły, że obecność sztuki zwiększa efektywność działań – dodaje.

Większa kreatywność oraz produktywność

Dzięki dużej atrakcyjności wizualnej, wszechstronności oraz efektywności w wywoływaniu pozytywnych stanów u pracowników, po murale sięgają wiodące firmy z branży nowych technologii, takie jak Google, Nokia czy Facebook. Te same powody czynią murale doskonałą formą zdobienia biur wszystkich branż. Jest na to kilka argumentów.

Po pierwsze, taki sposób dekoracji nie zabiera przestrzeni, a jedynie wykorzystuje już istniejącą, w wyraźny sposób ją ulepszając. Po drugie, murale ożywiają wnętrze i dodają im swobody. Po trzecie, mogą opowiadać historię firmy lub miejsca – są elementem komunikacji z pracownikami. A po czwarte, wzmagają kreatywność i produktywność – zapewniają efekt wspomagający pracę twórczą. – To z tych powodów zdecydowaliśmy się na mural. W naszych biurach dużo jest pracy twórczej, kreatywnej, są tu firmy zajmujące się innowacjami, nowymi technologiami, tworzące nowe produkty i usługi – wyjaśnia Magdalena Śnieżek z City Space.

Elastyczny czas pracy

To nie koniec nowości w CitySpace. Kolejną jest day office, czyli system łączący pracę z biura z pracą zdalną. Biuro do wynajęcia na krótki czas daje pracownikom niezbędną w dzisiejszych czasach elastyczność. Dzięki temu mogą decydować, kiedy pracują z biura, a kiedy z domu, w zależności od aktualnych potrzeb. – Zaistniała sytuacja pokazała, że home office nie wystarcza. W wielu przypadkach efektywniejszy staje się system łączony. Day office to zapowiedź nowego trendu – twierdzi Magdalena Śnieżek, regional manager CitySpace Wrocław.

Współczesne biura podążają za wymogami zmieniającego się świata. Elastyczny i dostosowany czas pracy, podobnie jak wybór miejsca, to jeden z głównych trendów. Innym jest sztuka, która wnosi do wnętrz ożywienie. Mural to technika współczesna i bardzo modna, ale trzeba pamiętać, że jego korzenie sięgają starożytności, a jego forma rozwijała się przez wszystkie kolejne wieki na całym świecie. Od jaskiniowych malowideł ściennych, po freski w budowlach sakralnych, przez Meksyk na początku XX wieku i powojenny Berlin. Dziś jest rozpowszechniony na całym świecie. Najczęściej widuje się go na ulicy, ale także w instytucjach kultury, hotelach, halach targowych i gastronomicznych czy parkingach. Coraz częściej również w nowoczesnych biurach jako inspirujący element aranżacji wnętrza.

 

https://cityspace.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.