Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze
Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom. Kupony rabatowe dostępne w pakiecie z produktami Sodexo to atrakcyjna odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy pragną zaoszczędzić na codziennych zakupach.
Oszczędności na wyciągnięcie ręki
Blisko 70% Polaków otrzymuje w swojej pracy przynajmniej jedno świadczenie pozapłacowe. Tak wynika z raportu Pracuj.pl “Benefity oczami pracowników”. Benefity, które pracownicy cenią najbardziej, to niewątpliwie te, które pozwalają zaoszczędzić pieniądze. Narzędzie, które służy do zabezpieczenia domowego budżetu przed nadszarpnięciem portfela, stanowią kupony rabatowe do wykorzystania w różnych rodzajach sklepów. Oferta jest bardzo różnorodna. Istotne jest, by pamiętać, że na zakupy artykułów spożywczych, różnorodnych usług, nawet komunikacyjnych czy kursu nauki języka obcego może przysługiwać atrakcyjna zniżka.
Sprytne zakupy
Jak przedstawia najnowszy raport „Raport o E-commerce w Polsce” przygotowany przez Gemius Polska, aż 73% polskich internautów deklaruje, że korzysta z zakupów online. Kupujemy przez internet coraz częściej, do czego zmusiła nas między innymi pandemia. Na ten wynik składa się również popularna idea smart shoppingu. Jak wynika z raportu GfK Polonia przygotowanego dla portalu Zafinansowani.pl, 48% Polaków deklaruje robienie "sprytnych zakupów".
– Polacy znają doskonale ideę smart shoppingu, dlatego obserwujemy duże zainteresowanie książeczką rabatową dodawaną w ramach różnych pakietów Sodexo. We współpracy z naszymi kontrahentami dwa razy w roku przygotowujemy rabaty szyte na miarę. Zaletą naszych kuponów jest ich dostępność. Nie są to krótkoterminowe promocje. Kupujący ma długi czas, by rozważyć zakup bez presji czasu – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Kupony rabatowe dodawane są beneficjentom w ramach pakietów oferowanych przez Sodexo. Ponadto, na platformie internetowej Sodexo Friends istnieje możliwość skorzystania z promocji dla niezarejestrowanych użytkowników. Zainteresowani do wyboru mają wiele atrakcyjnych zniżek na produkty oraz usługi znanych oraz cenionych marek.
Kontakt dla mediów:
Inga Ryfka
Account Executive
+48 790 393 471
i.ryfka@agencjafaceit.pl

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.