Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze
Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom. Kupony rabatowe dostępne w pakiecie z produktami Sodexo to atrakcyjna odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy pragną zaoszczędzić na codziennych zakupach.
Oszczędności na wyciągnięcie ręki
Blisko 70% Polaków otrzymuje w swojej pracy przynajmniej jedno świadczenie pozapłacowe. Tak wynika z raportu Pracuj.pl “Benefity oczami pracowników”. Benefity, które pracownicy cenią najbardziej, to niewątpliwie te, które pozwalają zaoszczędzić pieniądze. Narzędzie, które służy do zabezpieczenia domowego budżetu przed nadszarpnięciem portfela, stanowią kupony rabatowe do wykorzystania w różnych rodzajach sklepów. Oferta jest bardzo różnorodna. Istotne jest, by pamiętać, że na zakupy artykułów spożywczych, różnorodnych usług, nawet komunikacyjnych czy kursu nauki języka obcego może przysługiwać atrakcyjna zniżka.
Sprytne zakupy
Jak przedstawia najnowszy raport „Raport o E-commerce w Polsce” przygotowany przez Gemius Polska, aż 73% polskich internautów deklaruje, że korzysta z zakupów online. Kupujemy przez internet coraz częściej, do czego zmusiła nas między innymi pandemia. Na ten wynik składa się również popularna idea smart shoppingu. Jak wynika z raportu GfK Polonia przygotowanego dla portalu Zafinansowani.pl, 48% Polaków deklaruje robienie "sprytnych zakupów".
– Polacy znają doskonale ideę smart shoppingu, dlatego obserwujemy duże zainteresowanie książeczką rabatową dodawaną w ramach różnych pakietów Sodexo. We współpracy z naszymi kontrahentami dwa razy w roku przygotowujemy rabaty szyte na miarę. Zaletą naszych kuponów jest ich dostępność. Nie są to krótkoterminowe promocje. Kupujący ma długi czas, by rozważyć zakup bez presji czasu – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Kupony rabatowe dodawane są beneficjentom w ramach pakietów oferowanych przez Sodexo. Ponadto, na platformie internetowej Sodexo Friends istnieje możliwość skorzystania z promocji dla niezarejestrowanych użytkowników. Zainteresowani do wyboru mają wiele atrakcyjnych zniżek na produkty oraz usługi znanych oraz cenionych marek.
Kontakt dla mediów:
Inga Ryfka
Account Executive
+48 790 393 471
i.ryfka@agencjafaceit.pl

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.