Komunikaty PR

Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze

2021-03-08  |  11:00
Biuro prasowe

Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom. Kupony rabatowe dostępne w pakiecie z produktami Sodexo to atrakcyjna odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy pragną zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Oszczędności na wyciągnięcie ręki

Blisko 70% Polaków otrzymuje w swojej pracy przynajmniej jedno świadczenie pozapłacowe. Tak wynika z raportu Pracuj.pl “Benefity oczami pracowników”. Benefity, które pracownicy cenią najbardziej, to niewątpliwie te, które pozwalają zaoszczędzić pieniądze. Narzędzie, które służy do zabezpieczenia domowego budżetu przed nadszarpnięciem portfela, stanowią kupony rabatowe do wykorzystania w różnych rodzajach sklepów. Oferta jest bardzo różnorodna. Istotne jest, by pamiętać, że na zakupy artykułów spożywczych, różnorodnych usług, nawet komunikacyjnych czy kursu nauki języka obcego może przysługiwać atrakcyjna zniżka.

Sprytne zakupy

Jak przedstawia najnowszy raport „Raport o E-commerce w Polsce” przygotowany przez Gemius Polska, aż 73% polskich internautów deklaruje, że korzysta z zakupów online. Kupujemy przez internet coraz częściej, do czego zmusiła nas między innymi pandemia. Na ten wynik składa się również popularna idea smart shoppingu. Jak wynika z raportu GfK Polonia przygotowanego dla portalu Zafinansowani.pl, 48% Polaków deklaruje robienie "sprytnych zakupów".

Polacy znają doskonale ideę smart shoppingu, dlatego obserwujemy duże zainteresowanie książeczką rabatową dodawaną w ramach różnych pakietów Sodexo. We współpracy z naszymi kontrahentami dwa razy w roku przygotowujemy rabaty szyte na miarę. Zaletą naszych kuponów jest ich dostępność. Nie są to krótkoterminowe promocje. Kupujący ma długi czas, by rozważyć zakup bez presji czasu – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

 

Kupony rabatowe dodawane są beneficjentom w ramach pakietów oferowanych przez Sodexo. Ponadto, na platformie internetowej Sodexo Friends istnieje możliwość skorzystania z promocji dla niezarejestrowanych użytkowników. Zainteresowani do wyboru mają wiele atrakcyjnych zniżek na produkty oraz usługi znanych oraz cenionych marek. 

 

Kontakt dla mediów:

Inga Ryfka

Account Executive

+48 790 393 471

i.ryfka@agencjafaceit.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.