DB Schenker ceni wieloletnie partnerstwo
DB Schenker przedłużył współpracę z NEONET o kolejne dwa lata ∙ Operator logistyczny od dekady świadczy usługi dla jednego z liderów sprzedaży w branży AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów
DB Schenker świadczy firmie NEONET usługi w zakresie B2B, a także B2C, dostarczając przesyłki dla klientów indywidualnych. W 2019 roku operator logistyczny w obu kanałach dystrybucji zrealizował kilkaset tysięcy dostaw.
„Dla DB Schenker współpraca z liderami rynku jest przestrzenią do doskonalenia swoich usług. Firma NEONET jest klientem, z którym przez lata wypracowaliśmy wiele ciekawych rozwiązań dla sektora e-commerce. Mając świadomość zaufania, jakim darzy nas klient, regularnie wykorzystujemy jego cenne opinie i wspólnie szukamy sposobów na to, aby nasz serwis był bardziej skutecznym i atrakcyjnym w dotarciu do finalnych odbiorców NEONET. Jako DB Schenker jesteśmy dumni, że współpraca będzie kontynuowana także w kolejnych latach”, mówi Tomasz Pyka, Dyrektor Sprzedaży Klastra Europy Północno-Wschodniej w DB Schenker.
„Jako NEONET bardzo doceniamy współpracę z partnerami, którzy wspólnie z nami systematycznie podnoszą jakość usług świadczonych naszym klientom, a równolegle cały czas szukają synergii w optymalizacji procesów. Takim właśnie partnerem jest DB Schenker, któremu NEONET powierzył obsługę swoich klientów na kolejne 2 lata. Wielokrotnie przekonaliśmy się, co znaczy partnerstwo z DB Schenker, potwierdzone konkretnymi działaniami, takimi jak dzielenie się ryzykiem, odpowiedzialnością, ale również wypracowanymi korzyściami”, mówi Tomasz Okoński, Dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta w NEONET.
„Podejmujemy szereg działań, by jak najlepiej zrealizować oczekiwania klienta m.in. w zakresie terminowości i kompletacji przesyłek. Pracownicy DB Schenker wspierają procesy w centrach dystrybucyjnych NEONET, a dostawy do odbiorców finalnych realizowane są z 17 naszych terminali ulokowanych w całej Polsce”, wyjaśnia Władysław Kiczak, Dyrektor Regionu Wrocław w DB Schenker.
W ciągu 10 lat firmy zacieśniły współpracę operacyjną, wykorzystując różnego rodzaju narzędzia informatyczne, by rosnąca z roku na rok skala przesyłek była jak najefektywniej obsługiwana. Z uwagi na specyfikę biznesu klienta DB Schenker wprowadził dodatkowe usługi np. dostawy z wniesieniem, dostawy w godzinach popołudniowych.
NEONET jest liderem rynku AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów. Pod szyldem marki działa obecnie blisko 300 sklepów na terenie całego kraju z szeroką ofertą produktów w niskich cenach, będących wynikową nietypowego modelu biznesowego opartego na optymalizowaniu kosztów związanych z powierzchnią i lokalizacją sklepów. Uzupełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy neonet.pl, w którym klienci mają dostęp do szczegółowo sprofilowanych sprzętów najwyższej klasy.
DB Schenker to globalny operator logistyczny. Zapewnia kompleksowe rozwiązania obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. W Polsce operator logistyczny dysponuje silną siecią połączeń – w oddziałach i przynależnych terminalach przeładunkowych oraz magazynach logistycznych i agencjach celnych pracuje ponad 3000 osób.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.