Komunikaty PR

Dlaczego do kontrahentów Mikołaj przychodzi w styczniu?

2020-01-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Współpraca marketingowa i handlowa ma różne cykle, bo wspiera miesięczne, kwartalne i roczne kampanie sprzedażowe. A, że w wielu firmach koniec roku pokrywa się z zamknięciem roku, stąd grudzień to czas podsumowania wyników sprzedaży, oceny efektywności zastosowanych narzędzi, kampanii, akcji marketingowych czy programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Dlaczego do kontrahentów Mikołaj przychodzi w styczniu? – wyjaśnia Justyna Klimuk, Incentive & Recognition Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Czas podsumowania, planowania i nagradzania

Przełom roku to także okres przedłużania kontraktów oraz planowania działań na kolejne 12 miesięcy. Dlatego właśnie w styczniu dziękujemy naszym partnerom i kontrahentom za zaangażowanie oraz motywujemy ich do dalszej pracy nagrodami, które stanowią inwestycję w przyszłość. Bez wątpienia prezentem uniwersalnym, eleganckim i budzącym pozytywne emocje jest karta premiowa Sodexo. Szczególnie, że można nią w łatwy sposób obdarować zróżnicowaną grupę osób. To także bardziej elegancka forma przekazania pieniędzy niż gotówka, a także bardziej emocjonalne nagrodzenie zaangażowania niż bezosobowy rabat, przelew na konto czy faktura. Karta premiowa jest także nagrodą chętnie stosowaną i pożądaną przez uczestników programów lojalnościowych, którzy zbierają punkty w ramach wyznaczonych zadań, następnie wymieniają je na nagrody. Szczególnie, że te zwykle ofererowane są im w postaci rabatów na kolejne zakupy, voucherów czy nagród rzeczowych.

Dlaczego kontrahenci sięgają po karty premiowe i kupony?

Jak wynika z badania „Kompas lojalności. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska ponad 50 proc. ankietowanych wolałoby otrzymać kartę premiową, bo mogłoby z niej skorzystać w dowolnym miejscu i czasie, finansując to, czego rzeczywiście potrzebuje. Dlatego też biznes coraz częściej dostrzega tę potrzebę i wybiera kartę jako narzędzie motywowania i lojalizowania partnerów. Szczególnie, że dzięki niej zyskuje szereg oszczędności – produkt zwolniony jest z podatku VAT, firma nie ponosi kosztów magazynowania, a logistyka zamówienia jest ograniczona do minimum. Dużą zaletą tego typu nagrody jest to, że kartę można spersonalizować, czyli jest nośnikiem dodatkowych informacji o firmie, promocjach, a to pozwala nie tylko wyróżnić markę na tle konkurencji, ale także wzmacniając przekaz marketingowy wywołać pozytywne emocje. Przewaga karty premiowej nad innymi nagrodami polega również na tym, że można ją doładowywać wiele razy, na dowolną kwotę. Tym samym firma zyskuje dodatkowe oszczędności, ponieważ może ją wykorzystać przy różnych okazjach i działaniach marketingowych – konkursach, loteriach, programach lojalnościowych.

Oszczędność na poziomie 23 proc.

Karty premiowe i kupony są wybierane jako narzędzia nagradzania partnerów, gdyż są nieopodatkowane VAT-em, co daje zamawiającym realną oszczędność na poziomie 23%. Zamówienia dokonane w grudniu często także traktowane są jako inwestycja w przyszłość, bo karty i kupony można wykorzystać w działaniach marketingowych w kolejnym roku finansowym. Z naszych analiz wynika, że w pierwszym miesiącu roku łączna wartość odbieranych nagród jest dwa razy większa niż w grudniu i sześć niż w maju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Board Monitor Europe 2024: Rola rad nadzorczych i zarządów w firmach rośnie Biuro prasowe
2024-10-02 | 11:00

Board Monitor Europe 2024: Rola rad nadzorczych i zarządów w firmach rośnie

Działająca od ponad 70 lat firma Heidrick & Struggles, wiodący globalny dostawca doradztwa i usług w obszarze rozwoju przywództwa oraz rekrutacji kadry zarządzającej,
Firma Raport podatnika. Co trzeba o nim wiedzieć?
2024-10-02 | 09:30

Raport podatnika. Co trzeba o nim wiedzieć?

  Raport umożliwia uzyskanie w jednym miejscu przejrzystego zestawienia kluczowych informacji podatkowych, które posiada Krajowa Administracja Skarbowa. Co musimy wiedzieć o
Firma Kwota wolna nie została podniesiona. Tygodniowo upada 3 800 JGD
2024-10-02 | 09:00

Kwota wolna nie została podniesiona. Tygodniowo upada 3 800 JGD

• 50 mld zł nie zostanie w tym roku w portfelach prowadzących firmy i zatrudnionych.  • To szacunkowy roczny koszt podwyższenia kwoty wolnej od podatku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.