DLH Poland i DLH Slovakia wchodzą do Grupy JAF
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
DLH Global to lider branży drewna i jego pochodnych w Polsce. Swą działalność firma rozpoczęła w 1990 r. w ramach międzynarodowej Grupy DLH, korzeniami tkwiącej w Danii. Przez ostatnich 25 lat DLH Global koncentrowała się na obsłudze dwóch kluczowych segmentów rynku: przemysłu oraz sektora przetwórstwa drewna. Przez lata rozwinęła znakomitą sieć dostaw z dużymi magazynami w największych aglomeracjach Polski i sprawną obsługą logistyczno-transportową.
– Kolejnym krokiem na tej drodze jest uzyskanie dla spółek DLH Poland i DLH Slovakia szerszych możliwości dystrybucyjnych – wyjaśnia Tomasz Gutkowski. – Dzięki połączeniu naszych sieci sprzedaży i zaopatrzenia będziemy w stanie zapewnić klientom jeszcze atrakcyjniejszy asortyment produktów oraz jeszcze wyższą jakość obsługi. A połączenie mocnych stron DLH i JAF rodzi wspaniałe możliwości nie tylko w Polsce i na Słowacji, ale także w dalszych kontaktach międzynarodowych – zaznacza.
Ponieważ obie strony transakcji to firmy, które reprezentują podobne wartości i od lat rozwijają się w zrównoważony sposób, DLH Poland i DLH Slovakia nadal będą występować pod dotychczasowymi nazwami. Na swych stanowiskach pozostaną zarówno pracownicy, jak i kadra zarządzająca z wieloletnim doświadczeniem.
– DLH Poland i DLH Slovakia zrodziły się z pasji do drewna. Dlatego cieszy nas, że stajemy się częścią Grupy JAF, lidera branży w 16 krajach naszej części świata – mówi prezes Jerzy Karpiński. – Łącząc swe mocne strony, zyskujemy potencjał szybszego rozwoju. Mamy szansę sprawniej pokonać wyzwania, jakie stoją przed dostawcami drewna na całym świecie. A przede wszystkim wykorzystać rosnące możliwości, jakie już teraz zapewnia drewno, niekwestionowany materiał budowlany przyszłości – podkreśla.
Grupa JAF, znana w swej macierzystej Austrii jako J.u. Frischeis, to jeden z wiodących dostawców drewna i materiałów drewnopochodnych na świecie. W 55 zakładach zlokalizowanych w 16 krajach na dwóch kontynentach zatrudnia niemal 3000 pracowników. Od momentu powstania w 1948 r. JAF ugruntował swoją pozycję pewnego partnera w segmentach obróbki drewna, budownictwa oraz handlu detalicznego. Dzięki niezwykle wydajnej logistyce, nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz wysokiemu poziomowi cyfryzacji metod pracy, JAF gwarantuje obsługę na najwyższym poziomie i sprawną realizację najbardziej wymagających zamówień.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.