Komunikaty PR

DLH Poland i DLH Slovakia wchodzą do Grupy JAF

2022-11-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

DLH Global to lider branży drewna i jego pochodnych w Polsce. Swą działalność firma rozpoczęła w 1990 r. w ramach międzynarodowej Grupy DLH, korzeniami tkwiącej w Danii. Przez ostatnich 25 lat DLH Global koncentrowała się na obsłudze dwóch kluczowych segmentów rynku: przemysłu oraz sektora przetwórstwa drewna. Przez lata rozwinęła znakomitą sieć dostaw z dużymi magazynami w największych aglomeracjach Polski i sprawną obsługą logistyczno-transportową.

Kolejnym krokiem na tej drodze jest uzyskanie dla spółek DLH Poland i DLH Slovakia szerszych możliwości dystrybucyjnych – wyjaśnia Tomasz Gutkowski. – Dzięki połączeniu naszych sieci sprzedaży i zaopatrzenia będziemy w stanie zapewnić klientom jeszcze atrakcyjniejszy asortyment produktów oraz jeszcze wyższą jakość obsługi. A połączenie mocnych stron DLH i JAF rodzi wspaniałe możliwości nie tylko w Polsce i na Słowacji, ale także w dalszych kontaktach międzynarodowych zaznacza.

Ponieważ obie strony transakcji to firmy, które reprezentują podobne wartości i od lat rozwijają się w zrównoważony sposób, DLH Poland i DLH Slovakia nadal będą występować pod dotychczasowymi nazwami. Na swych stanowiskach pozostaną zarówno pracownicy, jak i kadra zarządzająca z wieloletnim doświadczeniem.

DLH Poland i DLH Slovakia zrodziły się z pasji do drewna. Dlatego cieszy nas, że stajemy się częścią Grupy JAF, lidera branży w 16 krajach naszej części świata – mówi prezes Jerzy Karpiński. – Łącząc swe mocne strony, zyskujemy potencjał szybszego rozwoju. Mamy szansę sprawniej pokonać wyzwania, jakie stoją przed dostawcami drewna na całym świecie. A przede wszystkim wykorzystać rosnące możliwości, jakie już teraz zapewnia drewno, niekwestionowany materiał budowlany przyszłości – podkreśla.

Grupa JAF, znana w swej macierzystej Austrii jako J.u. Frischeis, to jeden z wiodących dostawców drewna i materiałów drewnopochodnych na świecie. W 55 zakładach zlokalizowanych w 16 krajach na dwóch kontynentach zatrudnia niemal 3000 pracowników. Od momentu powstania w 1948 r. JAF ugruntował swoją pozycję pewnego partnera w segmentach obróbki drewna, budownictwa oraz handlu detalicznego. Dzięki niezwykle wydajnej logistyce, nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz wysokiemu poziomowi cyfryzacji metod pracy, JAF gwarantuje obsługę na najwyższym poziomie i sprawną realizację najbardziej wymagających zamówień.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.