DLH Poland i DLH Slovakia wchodzą do Grupy JAF
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
DLH Global to lider branży drewna i jego pochodnych w Polsce. Swą działalność firma rozpoczęła w 1990 r. w ramach międzynarodowej Grupy DLH, korzeniami tkwiącej w Danii. Przez ostatnich 25 lat DLH Global koncentrowała się na obsłudze dwóch kluczowych segmentów rynku: przemysłu oraz sektora przetwórstwa drewna. Przez lata rozwinęła znakomitą sieć dostaw z dużymi magazynami w największych aglomeracjach Polski i sprawną obsługą logistyczno-transportową.
– Kolejnym krokiem na tej drodze jest uzyskanie dla spółek DLH Poland i DLH Slovakia szerszych możliwości dystrybucyjnych – wyjaśnia Tomasz Gutkowski. – Dzięki połączeniu naszych sieci sprzedaży i zaopatrzenia będziemy w stanie zapewnić klientom jeszcze atrakcyjniejszy asortyment produktów oraz jeszcze wyższą jakość obsługi. A połączenie mocnych stron DLH i JAF rodzi wspaniałe możliwości nie tylko w Polsce i na Słowacji, ale także w dalszych kontaktach międzynarodowych – zaznacza.
Ponieważ obie strony transakcji to firmy, które reprezentują podobne wartości i od lat rozwijają się w zrównoważony sposób, DLH Poland i DLH Slovakia nadal będą występować pod dotychczasowymi nazwami. Na swych stanowiskach pozostaną zarówno pracownicy, jak i kadra zarządzająca z wieloletnim doświadczeniem.
– DLH Poland i DLH Slovakia zrodziły się z pasji do drewna. Dlatego cieszy nas, że stajemy się częścią Grupy JAF, lidera branży w 16 krajach naszej części świata – mówi prezes Jerzy Karpiński. – Łącząc swe mocne strony, zyskujemy potencjał szybszego rozwoju. Mamy szansę sprawniej pokonać wyzwania, jakie stoją przed dostawcami drewna na całym świecie. A przede wszystkim wykorzystać rosnące możliwości, jakie już teraz zapewnia drewno, niekwestionowany materiał budowlany przyszłości – podkreśla.
Grupa JAF, znana w swej macierzystej Austrii jako J.u. Frischeis, to jeden z wiodących dostawców drewna i materiałów drewnopochodnych na świecie. W 55 zakładach zlokalizowanych w 16 krajach na dwóch kontynentach zatrudnia niemal 3000 pracowników. Od momentu powstania w 1948 r. JAF ugruntował swoją pozycję pewnego partnera w segmentach obróbki drewna, budownictwa oraz handlu detalicznego. Dzięki niezwykle wydajnej logistyce, nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz wysokiemu poziomowi cyfryzacji metod pracy, JAF gwarantuje obsługę na najwyższym poziomie i sprawną realizację najbardziej wymagających zamówień.

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.