Komunikaty PR

Dobry KONTAKT na dobry KONTRAKT

2022-01-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ilona Urbańczyk
Seifert Polska

Kosztowska 21
41-409 Mysłowice
i.urbanczyk|seifert-logistics.com| |i.urbanczyk|seifert-logistics.com
+48 327 317 110
www.seifert-logistics.com

DOŚWIADCZONY OPERATOR LOGISTYCZNY TO DOBRY PARTNER I KATALIZATOR ROZWOJU, bowiem efektywność operacyjna przy zminimalizowaniu odpowiedzialności własnej (scedowanej na operatora logistycznego właśnie) jest skuteczną formą zarządzania przedsiębiorstwem.

W szczególności obecnie, gdy za sprawą pandemii wzrosła świadomość znaczenia i roli logistyki w prowadzenia biznesu, współpraca z doświadczonym operatorem, który sam wykazuje się odpornością i sprawnym zarządzaniem, warta jest rozpatrzenia.

 

Logistyka kontraktowa w przeciwieństwie do magazynowych ofert deweloperskich, zapewnia kompleksową obsługę, a więc oprócz wymaganej powierzchni magazynowej – odpowiednie wyposażenie, certyfikacje oraz profesjonalną kadrą logistyczną.

W każdym przedsiębiorstwie spektrum obowiązków i szeroki wachlarz zadań logistycznych wprost przekłada się na konieczność zatrudnienia, oprócz pracowników produkcyjnych, istotnej liczby wysoko wykwalifikowanej kadry, dedykowanej do logistycznej obsługi przepływów. A o tę w dzisiejszych czasach niezwykle trudno. Jak wynika bowiem z badań Manpower aktualnie trudniej znaleźć magazyniera niż programistę, gdyż skala niedoboru kandydatów na stanowiska logistyczne jest nawet większa niż w przypadku specjalistów IT (raport „Logistyka w Polsce” ManpowerGroup i Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania).

Tymczasem profesjonalna kadra operatora logistycznego nie tylko przejmuje na siebie standardowe obowiązki logistyczne, ale też na zlecenie klienta odpowiada za odciążające przedsiębiorcę usługi dodatkowe (VAS), tj. kompletacja, przepakowywanie, czyszczenie, tworzenie zestawów promocyjnych, etykietowanie, kontrolę jakości i temperatury, inwentaryzację, transport wewnątrz-zakładowy, aż po planowanie i realizacje transportu.

 

„Szerokie portfolio, jako efekt dywersyfikacji i ponad 70-letnie doświadczenie stanową solidny fundament i atut Naszej Grupy. Z kolei filarem tak sprawnie zarządzanej działalności jest nasza sprawdzona, przy okazji wielu wymagających projektów - kadra logistyczna. Dzięki sumie tych potencjałów rozwijamy się zarówno w Niemczech, gdzie za moment otwieramy nasze nowe Centrum Logistyczno-Administracyjne w Ulm Nord, jak i w Polsce, rozbudowując właśnie do 15 000 mkw nasze Centrum Logistyczno-Spedycyjne w tak poszukiwanej przez przedsiębiorców lokalizacji, jaką jest Bielsko-Biała” – podsumowuje Dorota Kamińska, Specjalistka ds. rozwoju Seifert Polska.

 

 

Pod koniec roku Zarząd Seifert Polska i Seifert Automotive Polska rozesłał ponad 600 wiadomości do swoich Pracownic i Pracowników z podziękowaniem... za pośrednictwem słodyczy

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Seifert Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.