Komunikaty PR

Domowy Grill Majówkowy z kuchnią roślinną. Dania Mihiderki dotrą w każde miejsce

2020-04-24  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.14 MB )

Tego jeszcze nie było. Choć Mihiderka® – polska sieć restauracji oferujących wyłącznie dania kuchni roślinnej – zlokalizowana jest głównie na Górnym Śląsku, to jej specjałami można się będzie delektować w całej Polsce. Aktualnie dostępne jest specjalne grillowe menu. Zamówienia można składać tylko do poniedziałku do godziny 16:00 na stronie www.mihiderka.pl

Przed nami długi majowy weekend i choć w tym roku będzie on zupełnie inny, nic nie stoi na przeszkodzie, by razem z rodziną zorganizować grillowe party. Ci, którzy gustują w kuchni roślinnej, ale również i ci, którzy jej jeszcze nie znają, będą mogli sprawdzić jak smakują na przykład roślinne burgery lub hot–dogi.

- Nasze restauracje są zamknięte, ale wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów od kilku tygodni działamy z daniami na dowóz i dostarczamy je do ich domów. Na terenie Górnego Śląska dowozimy naszymi elektrycznymi pojazdami, które nazwaliśmy MihiderkoBusami. Jednak teraz idziemy jeszcze dalej. Nasza oferta – w proponowanej przez nas formule Zrób To Sam, czyli ZTS - będzie dostępna w całej Polsce.  Startujemy od majówki i mamy nadzieję, że zyskamy sympatyków w każdym zakątku naszego kraju – mówi Marcin Krysiński, współwłaściciel sieci Mihiderka. – Podczas produkcji i pakowania stosujemy wszelkie normy bezpieczeństwa i higieny, dostawy odbywają się bezkontaktowo.

Dostawy będą realizowane 29 i 30 kwietnia. Poza granicami Górnego Śląska dostarczy je firma kurierska. Formuła ZTS to taki sposób dostarczania jedzenia, w którym do wykończenia dania klient wykorzystuje własne świeże składniki, my zaś dostarczamy elementy bazowe. W ten sposób można zachować wszelkie walory smakowe i higieniczne potraw, a jednocześnie odpowiednie pakowanie rozwiązuje problem odległości – po drodze nic się nie uszkodzi.
 
Dzisiejszy świat w ciągu zaledwie kilku dni całkowicie się zatrzymał i przewartościował. Jednak przedstawiciele Mihiderki zapewniają i podkreślają, że mimo  epidemii koronawirusa nie zamierzają zmieniać założeń, wokół których od pięciu lat tworzą swoją markę.

– Chcemy wykorzystać ten trudny czas i poszerzyć naszą działalność. Nieustannie podkreślamy, że zwyczaje żywieniowe społeczeństwa mają kluczowe znaczenie dla wielu obszarów naszego życia, a w konsekwencji decydują o kondycji całej naszej planety. Mihiderka od samego początku kierowała swoją ofertę do osób, dla których istotny był przynajmniej jeden z czterech głównych aspektów związanych z tym, co jemy: etyczny, zdrowotny, społeczny czy też środowiskowy. I to się nie zmieni – zapewnia Marcin Krysiński – Warto dodać, iż sama kuchnia roślinna radykalnie ogranicza zużycie wody oraz emisję CO2 i metanu do atmosfery. Co więcej, nasza organizacja wykorzystuje własną elektrownię słoneczną z roczną produkcją prądu na poziomie 42 MWh, co zmniejsza emicję dwutlenku węgla o ok. 25.000 kg/rok. Co więcej, wciąż trwa rozbudowa mocy - docelowo będzie to ok. 50 MWh. W tych okolicznościach mogę każdemu śmiało polecić takie grillowanie.
Zamów 100% roślinne menu:
▶️ Klasyka: zestaw burgerowy DIY (do własnej kompozycji): 4 x bułka, 4 x kotlet (dwa klasyczne i dwa meksykańskie) oraz dwa sosy (majonez i chutney) i słoik pikli!
▶️ Nowość: zestaw hot-dog DIY: 4 x bułka hot-dog, 4 x 100% roślinna kiełbaska (dwie klasyczne i dwie czosnkowe), sos musztardowo-klonowy oraz karmelizowana cebulka!
▶️ Mniam mniam: zestaw 4 szaszłyków z jackfruitem, papryką, czerwoną cebulą i pieczarką!
▶️ Sałatka ziemniaczana z rzodkiewką, kaparami, koperkiem i kwaśną śmietaną
▶️ Tzatziki
▶️ Tofeta
▶️ Ponownie hit: Smalec z fasoli!
▶️ Sos barbecue
▶️ Na specjalne życzenie wielu z Was: Sos Chutney!
▶️ Muffinki z rabarbarem i kruszonką w zestawie 6 szt. lub 12 szt.
▶️ „Amerykańskie” ciasteczka z czekoladą i dodatkami w zestawie 6 szt.
Mihiderka wprowadziła także trzy zestawy oszczędnościowe dla wymagających:
* TOP DEAL: zestaw burgerowy DIY (opisany powyżej, 4 szt. z sosami i piklami) + zestaw hot-dog DIY (opisany powyżej, 4 szt. z sosem i cebulką) + zestaw 4 szaszłyków = taniej o 28 zł!
*  zestaw hot-dog DIY (opisany powyżej, 4 szt. z sosem i cebulką) + zestaw 4 szaszłyków = taniej o 9 zł!
* zestaw burgerowy DIY (opisany powyżej, 4 szt. z sosami i piklami) + zestaw 4 szaszłyków = taniej o 9 zł!
Zamówienia można składać na stronie internetowej Mihiderki:
 www.mihiderka.pl/menu/menu-mihiderka-specjalne-okazje

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.