DPD Polska z tytułami Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010 – 2020 oraz Gwiazda Ja
DPD Polska, wiodący operator kurierski w Polsce, otrzymała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2020 oraz Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010 – 2020 w kategorii „Usługi kurierskie”. Wyróżnienia są potwierdzeniem dbałości DPD Polska o potrzeby nadawców i odbiorców przesyłek.
Uzyskane przez firmę tytuły plasują ją w gronie marek, które otrzymały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu ankietowym metodą CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży.
Tytuły Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010 – 2020 oraz Gwiazda Jakości Obsługi 2020 przyznawane są w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi, który monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce. Od ponad dziesięciu lat pomaga budować relacje pomiędzy firmami i konsumentami, umożliwiając im swobodną komunikację.
Statuetki Gwiazd wręczone zostaną podczas uroczystej Gali Gwiazd Jakości Obsługi, która odbędzie się 13 marca 2020 roku w Business Center Club w Warszawie, z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Patronem wydarzenia jest Onet.pl.
Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.