Komunikaty PR

Dream team, czyli Galeco i Architekci

2021-08-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

Galeco to polski producent systemów rynnowych obecny na polskim rynku od 25 lat. Od początku istnienia działania komunikacyjne firmy ukierunkowane są na 3 grupy odbiorców: klientów indywidualnych, dekarzy-wykonawców oraz architektów. Ostatnia odgrywa szczególnie ważną rolę, gdyż decyzje zakupowe inwestorów coraz częściej opierają się na rekomendacjach projektantów. W jaki sposób pielęgnować i rozwijać z nimi relacje? Ekspert Galeco odpowiada.

Narzędzia

W zdecydowanej większości są to modele 3D, wzorniki, rysunki BIM oraz CAD, a także katalogi – w pracy architekta są nieodzownym elementem codzienności. Strona internetowa Galeco posiada specjalnie wyodrębnioną sekcję poświęconą wyłącznie projektantom. Znajdują oni tam wszystko to, co niezbędne przy kreowaniu koncepcji architektonicznych: informacje techniczne na temat systemów rynnowych, biblioteki rysunków, tabele wydajności czy zdjęcia i wizualizacje. – W Galeco cyklicznie organizujemy także certyfikowane szkolenia, głównie w formie webinariów, skierowane do wykonawców, architektów oraz studentów. W ich trakcie uczestnicy poznają nowe rozwiązania technologiczne z zakresu odwadniania dachów – mówi Magdalena Buryło, specjalista ds. marketingu Galeco.

Ludzie

Katalogi, wzorniki i modele 3D to tylko połowa sukcesu w budowaniu owocnej współpracy z architektami. Niezbędne są jeszcze dwa elementy – dobry produkt oraz wykwalifikowany handlowiec. Galeco, poza dbałością o najwyższą jakość swoich wyrobów, stawia również mocny nacisk na odpowiednie merytoryczne oraz techniczne przygotowanie pracowników oddelegowanych do kontaktu z twórcami projektów budowlanych. Dzięki temu stają się oni dla architektów nieocenionym źródłem wiedzy. – Dobrze wiemy, co liczy się w pracy projektanta. Dla większości z nich jest to czas, dlatego jednym z naszych priorytetów jest terminowość, do której przykładamy szczególną wagę. Wsparcie, jakie oferujemy, często wykracza poza sztywno utarte ramy. Wiedzę staramy się przekazywać w jasny i przystępny sposób, zdając sobie sprawę, że architekt nie ma obowiązku znajomości wszystkich kwestii technicznych – dodaje ekspert.

Rozrywka

Firma zorganizowała także cieszący się popularnością konkurs dla młodych i zdolnych projektantów oraz renomowanych biur architektonicznych – „Kwadratowy świat Galeco”. Architekci mierzyli się w nim z zadaniem wykonania projektu i wizualizacji budynku z wykorzystaniem jednego z kwadratowych systemów polskiego producenta: Galeco BEZOKAPOWY, Galeco PVC2, Galeco STAL2 lub Galeco DACHY PŁASKIE. Główną nagrodą w konkursie był voucher o wartości 7 000 zł do wykorzystania w sklepie procad.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.