Dzień Dziecka w prezencie od pracodawcy
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Z powodu pandemii nie mogliśmy tradycyjnie obchodzić Świąt Wielkanocnych. Inaczej niż zawsze wyglądał przedłużony weekend na początku maja. Kolejnym wydarzeniem, na które będzie miał wpływ koronawirus, to zbliżający się Dzień Dziecka. Jak sprawić, aby 1 czerwca był pozytywnie wspominany zarówno przez rodziców, jak i ich pociechy?
Od tygodni zamknięte są szkoły, podobnie jak niektóre przedszkola i żłobki. Dzieci nie mogą korzystać
z placów zabaw, beztrosko spotykać się z przyjaciółmi, uczestniczyć w zajęciach pozalekcyjnych. Przez ostatnie tygodnie najmłodsi, ucząc się i spędzając czas w domu w towarzystwie rodziców zajętych pracą zdalną, tęsknią za zabawą z rówieśnikami. Dodatkowo wiele wskazuje na to, że w związku z sytuacją społeczno-ekonomiczną tegoroczny Dzień Dziecka, święto kojarzące się z radością, imprezami w szkole i przestrzeni miejskiej, będzie zupełnie niepodobne do tych z wcześniejszych lat. W takiej sytuacji wywołanie uśmiechu na twarzy dziecka i sprawienie mu przyjemności może być nie lada wyzwaniem. Dlatego też to idealny czas, by pracodawcy pokazali pracownikom, że także w tym szczególnym momencie życia rodzinnego wspierają swój zespół. To szansa na wzmocnienie więzi w oparciu o to, że firma widzi, z jakimi wyzwaniami mierzą się zatrudnieni, wykonując pracę zdalną.
Co mogą zrobić pracodawcy, by 1 czerwca był wyjątkowy?
Pracodawcy mogą pomóc pracownikom spełnić marzenia najmłodszych domowników. W realizacji takiego zadania idealnie sprawdzi się przygotowana przez Sodexo Karta Podarunkowa dla Dzieci.
„W trosce o emocje pracowników i ich przywiązanie do firmy warto zadbać, aby Covid-19 nie zepsuł ich rodzinom Dnia Dziecka. Pracodawcy mogą to zrobić, obdarowując zespół kartą podarunkową. To bez wątpienia uniwersalne świadczenie pozapłacowe, które daje rodzicom szansę wybrać i sfinansować prezenty, które zapewnią dzieciom niezapomniane emocje oraz wywołają uśmiech. Siła tego benefitu polega w tym, że sieć akceptacji Karty Podarunkowej dla Dzieci obejmuje różne placówki oraz sklepy stacjonarne i online, których asortyment dedykowany jest dzieciom i młodzieży. A to daje gwarancję, że pracownicy znajdą atrakcyjny prezent dla dzieci, niezależnie od ich wieku czy zainteresowań. Karta sprawdzi się również jako prezent dla nastolatków, które pod nadzorem rodzica będą mogły wybrać upominek i zacząć uczyć się gospodarować powierzonym im budżetem. Tym samym świadczenie otrzymane od pracodawcy to nie tylko wsparcie finansowe dla rodziny, ale także prezent o charakterze edukacyjnym” – powiedziała Ewelina Straszewicz Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Atrakcyjność karty i realną wartość prezentu dodatkowo zwiększają przypisane do niej promocje i zniżki, które sięgają nawet 70%. Wśród nich m.in. 60 dni bez opłat za konto premium w TIDAL czy 30 dni bezpłatnego słuchania audiobooków w Storytel i aż -70% w ESKK na atrakcyjne kursy językowe online. Oferty promocyjne przygotowały takie marki jak: PIKA, 4F, czy National Geographic oraz Adidas (promocja dostępna tylko w aplikacji Sodexo Dla Ciebie). Karta jest bardzo prosta w obsłudze, a takie operacje jak kontrola dostępnych środków czy zmiana PIN można wykonać samodzielnie w aplikacji Sodexo Dla Ciebie w dowolnym momencie. Rodzic może na bieżąco weryfikować saldo w bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl/.
Prezent na Dzień Dziecka w parze z ulgą podatkową
Zgodnie z prawem wszystko, co firma oferuje pracownikowi stanowi przychód ze stosunku pracy, a tym samym podlega opodatkowaniu. Niemniej warto wiedzieć, że karty podarunkowe, należące do świadczeń pieniężnych, finansowane przez pracodawcę ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) lub funduszy związków zawodowych nie podlegają opodatkowaniu. Tym samym zakup Karty Podarunkowej dla Dziecka jest zwolniony od podatku dochodowego do wysokości 2000 zł na pracownika w danym roku podatkowym. To, na jakie świadczenia i cele działalności socjalnej przeznaczane są środki z ZFŚS, pracodawca określa w regulaminie.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.