Komunikaty PR

Dzień Dziecka w prezencie od pracodawcy

2020-05-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Z powodu pandemii nie mogliśmy tradycyjnie obchodzić Świąt Wielkanocnych. Inaczej niż zawsze wyglądał przedłużony weekend na początku maja. Kolejnym wydarzeniem, na które będzie miał wpływ koronawirus, to zbliżający się Dzień Dziecka. Jak sprawić, aby 1 czerwca był pozytywnie wspominany zarówno przez rodziców, jak i ich pociechy?

Od tygodni zamknięte są szkoły, podobnie jak niektóre przedszkola i żłobki. Dzieci nie mogą korzystać
z placów zabaw, beztrosko spotykać się z przyjaciółmi, uczestniczyć w zajęciach pozalekcyjnych. Przez ostatnie tygodnie najmłodsi, ucząc się i spędzając czas w domu w towarzystwie rodziców zajętych pracą zdalną, tęsknią za zabawą z rówieśnikami. Dodatkowo wiele wskazuje na to, że w związku z sytuacją społeczno-ekonomiczną tegoroczny Dzień Dziecka, święto kojarzące się z radością, imprezami w szkole i przestrzeni miejskiej, będzie zupełnie niepodobne do tych z wcześniejszych lat. W takiej sytuacji wywołanie uśmiechu na twarzy dziecka i sprawienie mu przyjemności może być nie lada wyzwaniem. Dlatego też to idealny czas, by pracodawcy pokazali pracownikom, że także w tym szczególnym momencie życia rodzinnego wspierają swój zespół. To szansa na wzmocnienie więzi w oparciu o to, że firma widzi, z jakimi wyzwaniami mierzą się zatrudnieni, wykonując pracę zdalną.

Co mogą zrobić pracodawcy, by 1 czerwca był wyjątkowy?
Pracodawcy mogą pomóc pracownikom spełnić marzenia najmłodszych domowników. W realizacji takiego zadania idealnie sprawdzi się przygotowana przez Sodexo Karta Podarunkowa dla Dzieci.

W trosce o emocje pracowników i ich przywiązanie do firmy warto zadbać, aby Covid-19 nie zepsuł ich rodzinom Dnia Dziecka. Pracodawcy mogą to zrobić, obdarowując zespół kartą podarunkową. To bez wątpienia uniwersalne świadczenie pozapłacowe, które daje rodzicom szansę wybrać i sfinansować prezenty, które zapewnią dzieciom niezapomniane emocje oraz wywołają uśmiech. Siła tego benefitu polega w tym, że sieć akceptacji Karty Podarunkowej dla Dzieci obejmuje różne placówki oraz sklepy stacjonarne i online, których asortyment dedykowany jest dzieciom i młodzieży. A to daje gwarancję, że pracownicy znajdą atrakcyjny prezent dla dzieci, niezależnie od ich wieku czy zainteresowań. Karta sprawdzi się również jako prezent dla nastolatków, które pod nadzorem rodzica będą mogły wybrać upominek i zacząć uczyć się gospodarować powierzonym im budżetem. Tym samym świadczenie otrzymane od pracodawcy to nie tylko wsparcie finansowe dla rodziny, ale także prezent o charakterze edukacyjnym” – powiedziała Ewelina Straszewicz Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Atrakcyjność karty i realną wartość prezentu dodatkowo zwiększają przypisane do niej promocje i zniżki, które sięgają nawet 70%. Wśród nich m.in. 60 dni bez opłat za konto premium w TIDAL czy 30 dni bezpłatnego słuchania audiobooków w Storytel i aż -70% w ESKK na atrakcyjne kursy językowe online. Oferty promocyjne przygotowały takie marki jak: PIKA, 4F, czy National Geographic oraz Adidas (promocja dostępna tylko w aplikacji Sodexo Dla Ciebie). Karta jest bardzo prosta w obsłudze, a takie operacje jak kontrola dostępnych środków czy zmiana PIN można wykonać samodzielnie w aplikacji Sodexo Dla Ciebie w dowolnym momencie. Rodzic może na bieżąco weryfikować saldo w bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl/.

Prezent na Dzień Dziecka w parze z ulgą podatkową
Zgodnie z prawem wszystko, co firma oferuje pracownikowi stanowi przychód ze stosunku pracy, a tym samym podlega opodatkowaniu. Niemniej warto wiedzieć, że karty podarunkowe, należące do świadczeń pieniężnych, finansowane przez pracodawcę ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) lub funduszy związków zawodowych nie podlegają opodatkowaniu. Tym samym zakup Karty Podarunkowej dla Dziecka jest zwolniony od podatku dochodowego do wysokości 2000 zł na pracownika w danym roku podatkowym. To, na jakie świadczenia i cele działalności socjalnej przeznaczane są środki z ZFŚS, pracodawca określa w regulaminie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.