Komunikaty PR

Dzień Kobiet vs. praca zdalna. TOP 5 firmowych prezentów

2022-03-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Coś estetycznego, niezobowiązującego, ale równocześnie wzbudzającego radość – 8 marca kobiety liczą nie tylko na drobiazgi ze strony swoich mężów, braci czy przyjaciół. Chętnie przyjmują również upominki od szefów i kolegów z pracy. Co kupić, by nie przekroczyć etykiety biznesowej i nie wydać fortuny? Przedstawiamy TOP 5 prezentów na Dzień Kobiet 2022 oraz podpowiedzi ekspertów, jak zorganizować świętowanie w realiach pracy zdalnej.

Każdego roku działy HR czy office managerowie zastanawiają się, czym 8 marca zaskoczyć panie w swoich firmach, biurach czy organizacjach. Wybór odpowiedniego upominku nie jest łatwy, szczególnie gdy w grę wchodzi praca zdalna. Na jaki prezent warto się zdecydować w obliczu nadchodzącego Dnia Kobiet?

  1. Czekolady nigdy za wiele

Spożycie czekolady rośnie i to właśnie po nią, zdaniem ekspertów z ARC Rynek i Opinia, najchętniej sięgamy w poszukiwaniu czegoś słodkiego (badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI w dniach 5-9.09.2016 r.). Czekolada jest tym upominkiem, który od lat króluje na kobiecych biurkach wielu firm, w których obchodzi się Dzień Kobiet. Jak podkreśla Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie, od 25 lat zaopatrującej firmy w czekoladowe słodkości: 

Era czekolady nigdy nie mija. Powiem więcej, obserwujemy coraz większe zainteresowanie tym produktem. Dzięki możliwościom, jakie dają nam nowoczesne rozwiązania, z naszej Slodkiej Czekoladowni każdego dnia wyjeżdżają dziesiątki kilogramów bardzo różnych czekolad. Tym, co je łączy, jest oczywiście jakość. Przy tak łatwym dostępie do szerokiej gamy produktów, trzeba dać Klientowi to, co najlepsze.

Eksperci z firmy Slodkie wskazują, że to rubinowa czekolada podbije już niebawem kobiece serca, a to za sprawą jej wyjątkowej, różowej barwy, kojarzonej zwykle z kobiecością.

  1. Kwiaty – pachnące i… smaczne!

Koniec epoki goździków otworzył drzwi nowym trendom. Uliczni handlarze wskazują, że od lat na Dzień Kobiet to tulipany i róże cieszą się ogromną popularnością. Dlaczego? Być może dlatego, że nie tylko wyróżnia je piękny zapach, ale także kryją w sobie nutkę niewymuszonego piękna. Eksperci z sektora słodyczy wskazują jednak, że kwiaty mogą być nie tylko pachnące, ale i… smaczne, co może być swoją drogą kluczowe w dobie pandemii! Wśród produktów chętnie zamawianych na Dzień Kobiet są czekoladowe róże, których popularność w tym sezonie zaskakuje nawet doświadczonych sprzedawców. Ile kobiecych kącików ust podniesie się 8 marca na widok mlecznej, deserowej, białej, rubinowej czekolady? Czekoladowa róża w przeciwieństwie do prawdziwej nie zwiędnie, a więc sprawdzi się też w przypadku pań, które odbiorą swój upominek w innym terminie.

  1. Wspólny e-tasting

A gdyby spróbować czegoś zupełnie niebanalnego i zaproponować firmie wspólny tasting? Praca zdalna nie musi być tu problemem. Dostarczenie każdej z pań kilku apetycznych akcentów i wspólne ich smakowanie to doskonały pomysł na miłe popołudnie w firmowym gronie. Z drugiej strony, jest to także doświadczenie budujące zespół, czego brakuje w wielu organizacjach pracujących obecnie poza biurem. Do takich wspomnień z pewnością z dużą przyjemnością będą powracać uczestniczki e-tastingu. Może tak zaplanowany firmowy Dzień Kobiet w dobie COVID okaże się jeszcze przyjemniejszy niż w standardowych warunkach? O apetyczny asortyment do wspólnego smakowania nie trzeba się martwić – wybornych słodkości jest dziś przecież bez liku.

  1. Słodkość w wersji premium

Dzień Kobiet jest tą okazją, gdy żadna dieta nie powinna ograniczać pań przed zjedzeniem czegoś słodkiego. A jeśli chcemy postawić na coś więcej niż tabliczka czekolady, eksperci rekomendują pralinki, których gustowne, personalizowane opakowanie dodaje stylu i profesjonalizmu.

Od lat zaopatrujemy firmy w Polsce i Europie w wysokiej jakości słodkości. Dzień Kobiet to szczególna data, do której nasi czekoladnicy przygotowują się od wielu tygodni, a produkcja działa pełną parą. Tym, co cieszy się wyjątkową popularnością w tym roku są VELVET HEARTS, czyli praliny premium w kształcie serduszek z mlecznej czekolady, wiśniowym nadzieniem i jadalnym brokatem dodającym im uroczego błysku. Jednak tym, co przede wszystkim kusi naszych Klientów, jest ich smak – głęboki, wręcz uzależniający – dodaje Anna Garmada.

Słodkość premium zamknięta w eleganckim opakowaniu to rozwiązanie dedykowane zarówno kobietom zatrudnionym w firmie, jak i tym z zewnątrz, np. inwestorkom, decydentkom czy partnerkom, o których także warto pamiętać 8 marca.

  1. Dla miłośniczek kawy 

Jeśli nie słodycz, to oczywiście kawa. Która z pań nie ucieszyłaby się ze smacznej, a do tego piękne zapakowanej, mielonej lub ziarnistej kawy? Z raportu Biostat (badanie zrealizowane w maju 2021 na zlecenie Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie) wynika, że blisko 80% Polaków każdego dnia sięga po ten napój. A wśród nich oczywiście mnóstwo kobiet. Na co zwrócić uwagę podczas wybierania kawy, podpowiada Anna Garmada:

Na Dzień Kobiet rekomendowałabym zwrócenie uwagi nie tylko na rodzaj czy pochodzenie kawy, ale także na design i estetykę opakowania, ponieważ to one w pierwszej chwili przyciągają wzrok. Z reguły proponujemy firmom stworzenie własnego projektu, którym kolejno znakujemy opakowania. Może się znaleźć na nim cytat, logo czy inny dowolny wzór. Personalizacja produktów sprawia, że osoby obdarowane czują się wyjątkowo, a to przecież chcemy dać kobietom w dniu ich święta.

Każdą z zaprezentowanych propozycji można przekazać osobiście lub przesłać kurierem do pań, które pracują zdalnie. A co ze strony firmy mogłoby dać im więcej radości niż smaczna przesyłka zostawiona 8 marca pod ich drzwiami? Taka niespodzianka z pewnością wzbudzi szereg przyjemnych emocji i wywoła wiele prawdziwych uśmiechów. Do Dnia Kobiet zostało już niewiele czasu. Eksperci podpowiadają, że do zamówienia personalizowanych upominków warto zabrać się nieco wcześniej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Prawo

Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.