Dzień Kobiet vs. praca zdalna. TOP 5 firmowych prezentów
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Coś estetycznego, niezobowiązującego, ale równocześnie wzbudzającego radość – 8 marca kobiety liczą nie tylko na drobiazgi ze strony swoich mężów, braci czy przyjaciół. Chętnie przyjmują również upominki od szefów i kolegów z pracy. Co kupić, by nie przekroczyć etykiety biznesowej i nie wydać fortuny? Przedstawiamy TOP 5 prezentów na Dzień Kobiet 2022 oraz podpowiedzi ekspertów, jak zorganizować świętowanie w realiach pracy zdalnej.
Każdego roku działy HR czy office managerowie zastanawiają się, czym 8 marca zaskoczyć panie w swoich firmach, biurach czy organizacjach. Wybór odpowiedniego upominku nie jest łatwy, szczególnie gdy w grę wchodzi praca zdalna. Na jaki prezent warto się zdecydować w obliczu nadchodzącego Dnia Kobiet?
-
Czekolady nigdy za wiele
Spożycie czekolady rośnie i to właśnie po nią, zdaniem ekspertów z ARC Rynek i Opinia, najchętniej sięgamy w poszukiwaniu czegoś słodkiego (badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI w dniach 5-9.09.2016 r.). Czekolada jest tym upominkiem, który od lat króluje na kobiecych biurkach wielu firm, w których obchodzi się Dzień Kobiet. Jak podkreśla Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie, od 25 lat zaopatrującej firmy w czekoladowe słodkości:
Era czekolady nigdy nie mija. Powiem więcej, obserwujemy coraz większe zainteresowanie tym produktem. Dzięki możliwościom, jakie dają nam nowoczesne rozwiązania, z naszej Slodkiej Czekoladowni każdego dnia wyjeżdżają dziesiątki kilogramów bardzo różnych czekolad. Tym, co je łączy, jest oczywiście jakość. Przy tak łatwym dostępie do szerokiej gamy produktów, trzeba dać Klientowi to, co najlepsze.
Eksperci z firmy Slodkie wskazują, że to rubinowa czekolada podbije już niebawem kobiece serca, a to za sprawą jej wyjątkowej, różowej barwy, kojarzonej zwykle z kobiecością.
-
Kwiaty – pachnące i… smaczne!
Koniec epoki goździków otworzył drzwi nowym trendom. Uliczni handlarze wskazują, że od lat na Dzień Kobiet to tulipany i róże cieszą się ogromną popularnością. Dlaczego? Być może dlatego, że nie tylko wyróżnia je piękny zapach, ale także kryją w sobie nutkę niewymuszonego piękna. Eksperci z sektora słodyczy wskazują jednak, że kwiaty mogą być nie tylko pachnące, ale i… smaczne, co może być swoją drogą kluczowe w dobie pandemii! Wśród produktów chętnie zamawianych na Dzień Kobiet są czekoladowe róże, których popularność w tym sezonie zaskakuje nawet doświadczonych sprzedawców. Ile kobiecych kącików ust podniesie się 8 marca na widok mlecznej, deserowej, białej, rubinowej czekolady? Czekoladowa róża w przeciwieństwie do prawdziwej nie zwiędnie, a więc sprawdzi się też w przypadku pań, które odbiorą swój upominek w innym terminie.
-
Wspólny e-tasting
A gdyby spróbować czegoś zupełnie niebanalnego i zaproponować firmie wspólny tasting? Praca zdalna nie musi być tu problemem. Dostarczenie każdej z pań kilku apetycznych akcentów i wspólne ich smakowanie to doskonały pomysł na miłe popołudnie w firmowym gronie. Z drugiej strony, jest to także doświadczenie budujące zespół, czego brakuje w wielu organizacjach pracujących obecnie poza biurem. Do takich wspomnień z pewnością z dużą przyjemnością będą powracać uczestniczki e-tastingu. Może tak zaplanowany firmowy Dzień Kobiet w dobie COVID okaże się jeszcze przyjemniejszy niż w standardowych warunkach? O apetyczny asortyment do wspólnego smakowania nie trzeba się martwić – wybornych słodkości jest dziś przecież bez liku.
-
Słodkość w wersji premium
Dzień Kobiet jest tą okazją, gdy żadna dieta nie powinna ograniczać pań przed zjedzeniem czegoś słodkiego. A jeśli chcemy postawić na coś więcej niż tabliczka czekolady, eksperci rekomendują pralinki, których gustowne, personalizowane opakowanie dodaje stylu i profesjonalizmu.
Od lat zaopatrujemy firmy w Polsce i Europie w wysokiej jakości słodkości. Dzień Kobiet to szczególna data, do której nasi czekoladnicy przygotowują się od wielu tygodni, a produkcja działa pełną parą. Tym, co cieszy się wyjątkową popularnością w tym roku są VELVET HEARTS, czyli praliny premium w kształcie serduszek z mlecznej czekolady, wiśniowym nadzieniem i jadalnym brokatem dodającym im uroczego błysku. Jednak tym, co przede wszystkim kusi naszych Klientów, jest ich smak – głęboki, wręcz uzależniający – dodaje Anna Garmada.
Słodkość premium zamknięta w eleganckim opakowaniu to rozwiązanie dedykowane zarówno kobietom zatrudnionym w firmie, jak i tym z zewnątrz, np. inwestorkom, decydentkom czy partnerkom, o których także warto pamiętać 8 marca.
-
Dla miłośniczek kawy
Jeśli nie słodycz, to oczywiście kawa. Która z pań nie ucieszyłaby się ze smacznej, a do tego piękne zapakowanej, mielonej lub ziarnistej kawy? Z raportu Biostat (badanie zrealizowane w maju 2021 na zlecenie Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie) wynika, że blisko 80% Polaków każdego dnia sięga po ten napój. A wśród nich oczywiście mnóstwo kobiet. Na co zwrócić uwagę podczas wybierania kawy, podpowiada Anna Garmada:
Na Dzień Kobiet rekomendowałabym zwrócenie uwagi nie tylko na rodzaj czy pochodzenie kawy, ale także na design i estetykę opakowania, ponieważ to one w pierwszej chwili przyciągają wzrok. Z reguły proponujemy firmom stworzenie własnego projektu, którym kolejno znakujemy opakowania. Może się znaleźć na nim cytat, logo czy inny dowolny wzór. Personalizacja produktów sprawia, że osoby obdarowane czują się wyjątkowo, a to przecież chcemy dać kobietom w dniu ich święta.
Każdą z zaprezentowanych propozycji można przekazać osobiście lub przesłać kurierem do pań, które pracują zdalnie. A co ze strony firmy mogłoby dać im więcej radości niż smaczna przesyłka zostawiona 8 marca pod ich drzwiami? Taka niespodzianka z pewnością wzbudzi szereg przyjemnych emocji i wywoła wiele prawdziwych uśmiechów. Do Dnia Kobiet zostało już niewiele czasu. Eksperci podpowiadają, że do zamówienia personalizowanych upominków warto zabrać się nieco wcześniej.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.