Komunikaty PR

Elegantstone – piękno białego onyksu inspiracją nowej kolekcji Ceramiki Paradyż

2020-12-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.76 MB )

Od wieków inspiruje ludzi do rozwoju duchowego, emanuje pozytywną energią i daje poczucie harmonii. Onyks, jeden z najbardziej wytwornych kamieni szlachetnych stał się inspiracją do stworzenia nowej kolekcji płytek ceramicznych – Elegantstone, wchodzącej w skład setu Home of Stone.

 

Naturalny charakter kamienia

Kolekcja Elegantstone to propozycja dla osób ceniących sobie luksus i wewnętrzny spokój. Wspaniale rozświetli wnętrze, zapewniając domownikom poczucie harmonii i będzie sprzyjać regeneracji sił. Jej motyw przewodni stanowi inspiracja białym onyksem, który przez wielu uważany jest za minerał o szczególnych właściwościach. Przede wszystkim wyróżnia go delikatne użylenie i zdolność do przepuszczania światła. Dzięki wzornictwu i innowacyjnym technologiom zdobniczym, płytki Eleganstone Ceramiki Paradyż doskonale odwzorowują cechy charakterystyczne dla tego rzadko występującego w naturze surowca. Ich powierzchnia pokryta jest delikatnie prześwitującymi żyłkami, które w naturalny sposób tworzą nieoczywiste kształty oraz subtelnie odbijają światło.

 

Dom pełen jasności

Stonowana, utrzymana w odcieniach bieli i beżu kolorystyka płytek kolekcji Elegantstone inspirowanych kamieniem sprawia, że są one rozwiązaniem ponadczasowym. To aktualnie jeden z wiodących trendów, który pozwoli przeobrazić dom w cichą, daleką od codziennego zgiełku przystań. Jasne, półpolerowane płytki z kolekcji Elegantstone sprawdzą się zarówno na ścianach, jak i na podłogach salonów, holu, sypialni czy łazienek. Doskonale komponują się z innymi surowcami, na przykład naturalnym drewnem, marmurem, a także materiałami dekoracyjnymi w ciemnych, kontrastujących barwach. Elegantsotne, podobnie jak pozostałe kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone, wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.

 

Elementy kolekcji:

Format płytek: 59,8x59,8 cm, 59,8x119,8 cm

Kolory: bianco, beige

Wykończenie: półpoler

Cena: 122,39 zł – 59,8x59,8; 159,90 zł – 59,8x119,8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.