Komunikaty PR

Europ Assistance Polska podsumowuje 2019 rok

2020-01-10  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw realizowanych w 2019 roku. Firma obsłużyła 7% więcej spraw assistance niż rok wcześniej. Niezmiennie, najwięcej zgłoszeń trafiających do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska dotyczyło problemów z samochodem. W minionym roku nastąpił znaczny wzrost obsługiwanych spraw medycznych, podróżnych i domowych.

W obszarze car assistance, miniony rok był podobny do lat poprzednich. Usługi assistance samochodowego niezmiennie cieszą się popularnością i najwięcej takich spraw (47%) trafiło do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska. Wśród najczęstszych świadczeń, z których korzystali klienci było holowanie, naprawa pojazdu na miejscu i wynajem samochodu zastępczego.

W ubiegłym roku firma zanotowała znaczny wzrost zgłoszeń medycznych realizowanych w Polsce. Europ Assistance obsłużyła dwa razy tyle spraw niż rok temu. Najwięcej zgłoszeń dotyczyło nagłego zachorowania i nieszczęśliwego wypadku. Duży wzrost nastąpił również w assistance podróżnym. W 2019 roku firma obsłużyła 40% spraw więcej niż w roku ubiegłym. Europ Assistance Polska udzielała wsparcia osobom podróżującym po całym świecie, jednak najwięcej klientów potrzebowało pomocy, przebywając w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Chorwacji i Francji.

- 2019 rok był bardzo pracowity, a zarazem udany dla naszej firmy. Bardzo cieszy nas szczególnie duży wzrost liczby obsłużonych spraw assistance podróżnego i assistance medycznego. Jest to efekt nowych kontraktów, które pozyskaliśmy, ale również wzrostu organicznego. Nasza kompleksowa i innowacyjna oferta produktowa oraz wysoka jakość obsługi są doceniane przez partnerów biznesowych i klientów – wyjaśnia Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

 

W 2019 roku firma zrealizowała także więcej spraw z zakresu assistance domowego (prawie o 30% w stosunku do roku poprzedniego). Klienci najczęściej korzystali ze świadczeń serwisu sprzętu RTV/AGD oraz z usług hydraulika i elektryka.

- Rosnące wykorzystanie assistance domowego jest przede wszystkim wynikiem dobrej komunikacji z klientem, który dzięki odpowiedniej informacji jest świadomy, w jakiej sytuacji będzie dla niego przydatny assistance i w jaki sposób może skorzystać z usług. Coraz więcej podmiotów, które proponują assistance w ramach swojej oferty, decyduje się na dodatkowe akcje marketingowe i komunikacyjne skierowane do klientów – dodaje Ryszard Grzelak.

Miniony rok to również dalszy rozwój innowacyjności i digitalizacji usług. Działania te mają na celu usprawnienie realizacji pomocy assistance oraz polepszenie doświadczeń klientów. Bot głosowy odbierający połączenia przychodzące, Messenger Bot, czy aplikacja webowa, za pomocą której klienci mogą kontaktować się z w sprawie pomocy to przykłady ostatnich wdrożeń technologicznych.

- Temat digitalizacji jest obecny w naszej firmie od dawna. W zeszłym roku usprawnialiśmy jednak obecne i wdrażaliśmy kolejne nowe rozwiązania. Nie zwalniamy tempa i jestem przekonany, że w 2020 roku nasza firma będzie jeszcze bardziej zaawansowana pod kątem innowacyjnych rozwiązań. Wszystkie wprowadzane rozwiązania to działania podjęte z myślą o jeszcze lepszych doświadczeniach naszych klientów – podsumował Ryszard Grzelak

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Europ Assistance Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.