Europ Assistance Polska podsumowuje 2019 rok
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw realizowanych w 2019 roku. Firma obsłużyła 7% więcej spraw assistance niż rok wcześniej. Niezmiennie, najwięcej zgłoszeń trafiających do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska dotyczyło problemów z samochodem. W minionym roku nastąpił znaczny wzrost obsługiwanych spraw medycznych, podróżnych i domowych.
W obszarze car assistance, miniony rok był podobny do lat poprzednich. Usługi assistance samochodowego niezmiennie cieszą się popularnością i najwięcej takich spraw (47%) trafiło do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska. Wśród najczęstszych świadczeń, z których korzystali klienci było holowanie, naprawa pojazdu na miejscu i wynajem samochodu zastępczego.
W ubiegłym roku firma zanotowała znaczny wzrost zgłoszeń medycznych realizowanych w Polsce. Europ Assistance obsłużyła dwa razy tyle spraw niż rok temu. Najwięcej zgłoszeń dotyczyło nagłego zachorowania i nieszczęśliwego wypadku. Duży wzrost nastąpił również w assistance podróżnym. W 2019 roku firma obsłużyła 40% spraw więcej niż w roku ubiegłym. Europ Assistance Polska udzielała wsparcia osobom podróżującym po całym świecie, jednak najwięcej klientów potrzebowało pomocy, przebywając w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Chorwacji i Francji.
- 2019 rok był bardzo pracowity, a zarazem udany dla naszej firmy. Bardzo cieszy nas szczególnie duży wzrost liczby obsłużonych spraw assistance podróżnego i assistance medycznego. Jest to efekt nowych kontraktów, które pozyskaliśmy, ale również wzrostu organicznego. Nasza kompleksowa i innowacyjna oferta produktowa oraz wysoka jakość obsługi są doceniane przez partnerów biznesowych i klientów – wyjaśnia Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.
W 2019 roku firma zrealizowała także więcej spraw z zakresu assistance domowego (prawie o 30% w stosunku do roku poprzedniego). Klienci najczęściej korzystali ze świadczeń serwisu sprzętu RTV/AGD oraz z usług hydraulika i elektryka.
- Rosnące wykorzystanie assistance domowego jest przede wszystkim wynikiem dobrej komunikacji z klientem, który dzięki odpowiedniej informacji jest świadomy, w jakiej sytuacji będzie dla niego przydatny assistance i w jaki sposób może skorzystać z usług. Coraz więcej podmiotów, które proponują assistance w ramach swojej oferty, decyduje się na dodatkowe akcje marketingowe i komunikacyjne skierowane do klientów – dodaje Ryszard Grzelak.
Miniony rok to również dalszy rozwój innowacyjności i digitalizacji usług. Działania te mają na celu usprawnienie realizacji pomocy assistance oraz polepszenie doświadczeń klientów. Bot głosowy odbierający połączenia przychodzące, Messenger Bot, czy aplikacja webowa, za pomocą której klienci mogą kontaktować się z w sprawie pomocy to przykłady ostatnich wdrożeń technologicznych.
- Temat digitalizacji jest obecny w naszej firmie od dawna. W zeszłym roku usprawnialiśmy jednak obecne i wdrażaliśmy kolejne nowe rozwiązania. Nie zwalniamy tempa i jestem przekonany, że w 2020 roku nasza firma będzie jeszcze bardziej zaawansowana pod kątem innowacyjnych rozwiązań. Wszystkie wprowadzane rozwiązania to działania podjęte z myślą o jeszcze lepszych doświadczeniach naszych klientów – podsumował Ryszard Grzelak

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.