Komunikaty PR

Eurowash poszukuje pracowników i rozbudowuje halę

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.58 MB )

Białostocka marka Eurowash, jedna z trzech największych polskich firm produkujących samoobsługowe myjnie bezdotykowe, w trudnym 2020 roku zainwestowała w rozwój. Rozbudowuje halę produkcyjną i zwiększa zatrudnienie.

W nowy rok chcemy wejść ze zdwojoną siłą i to dosłownie, ponieważ hala produkcyjna będzie dwa razy większa. Staną w niej nowe maszyny, poszukujemy też pracowników - mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy. - Mamy coraz więcej zapytań od kontrahentów, co bardzo cieszy. Ale żeby sprostać wymaganiom musimy zwiększyć moc produkcyjną firmy. Mówiąc krótko dzięki inwestycji będziemy realizować więcej myjni w krótszym czasie.

Pracownik poszukiwany

Hala produkcyjna powiększy się z 600 m. kw. do 1200 m. kw. Prace budowlane są już na ukończeniu. Nowa powierzchnia produkcyjna powinna zostać oddana do użytku w pierwszym kwartale 2021 roku.

Aktualnie w Eurowash pracuje prawie 50 osób. W związku z powstaniem nowych stanowisk chcemy zwiększyć zatrudnienie o co najmniej 10 proc. Do pracy na produkcji poszukujemy spawaczy i montażystów. Zatrudnimy też project managera, pracownika w dziale logistyki i grafika komputerowego. Oferujemy dobre warunki - zachęca szef Eurowash.

Eurowash - firma z ambicjami

W ciągu 10 lat działalności marka Eurowash z Sobolewa koło Białegostoku dokonała wielkiego skoku. Na polskim rynku osiągnęła status liczącego się producenta myjni i stała się jednym z liderów w swojej branży. Do tej pory pod jej szyldem uruchomiono blisko 330 myjni bezdotykowych. Nie tylko w Polsce. Eurowash ma realizację także w Rosji, na Białorusi, Litwie, Łotwie, Estonii, a nawet w dalekim Kazachstanie. Rozwija się też z powodzeniem na południu Europy - na Słowacji i Węgrzech.

Nie ukrywam, że mamy ambicje, by być nie tylko liderem w produkcji myjni samoobsługowych w kraju, ale także na rynku środkowoeuropejskim. Nie jest to tylko czcze marzenie. Mamy realne szanse, aby tak się stało. Dlatego systematycznie inwestujemy w swój rozwój – dodaje Sylwester Załuska.

Innowacje technologiczne

Dotychczas firma zasłynęła z innowacji technologicznych. Przez inwestorów, szczególnie ze Wschodu, doceniony został np. opatentowany nowatorski system ogrzewania stanowisk mycia z elektroniczną regulacją temperatury.  Także wprowadzona kilka lat temu metoda mycia turbo pianą pod wysokim ciśnieniem spotkała się z dużym uznaniem partnerów i kierowców.

Eurowash produkuje myjnie kontenerowe, modułowe oraz wiaty, wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, odpornych na korozję. W swojej ofercie ma też wszelkie niezbędne akcesoria, jak np. odkurzacze i trzepaczki, oraz odpowiednie preparaty chemiczne do mycia aut.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.