Komunikaty PR

Eurowash poszukuje pracowników i rozbudowuje halę

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.58 MB )

Białostocka marka Eurowash, jedna z trzech największych polskich firm produkujących samoobsługowe myjnie bezdotykowe, w trudnym 2020 roku zainwestowała w rozwój. Rozbudowuje halę produkcyjną i zwiększa zatrudnienie.

W nowy rok chcemy wejść ze zdwojoną siłą i to dosłownie, ponieważ hala produkcyjna będzie dwa razy większa. Staną w niej nowe maszyny, poszukujemy też pracowników - mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy. - Mamy coraz więcej zapytań od kontrahentów, co bardzo cieszy. Ale żeby sprostać wymaganiom musimy zwiększyć moc produkcyjną firmy. Mówiąc krótko dzięki inwestycji będziemy realizować więcej myjni w krótszym czasie.

Pracownik poszukiwany

Hala produkcyjna powiększy się z 600 m. kw. do 1200 m. kw. Prace budowlane są już na ukończeniu. Nowa powierzchnia produkcyjna powinna zostać oddana do użytku w pierwszym kwartale 2021 roku.

Aktualnie w Eurowash pracuje prawie 50 osób. W związku z powstaniem nowych stanowisk chcemy zwiększyć zatrudnienie o co najmniej 10 proc. Do pracy na produkcji poszukujemy spawaczy i montażystów. Zatrudnimy też project managera, pracownika w dziale logistyki i grafika komputerowego. Oferujemy dobre warunki - zachęca szef Eurowash.

Eurowash - firma z ambicjami

W ciągu 10 lat działalności marka Eurowash z Sobolewa koło Białegostoku dokonała wielkiego skoku. Na polskim rynku osiągnęła status liczącego się producenta myjni i stała się jednym z liderów w swojej branży. Do tej pory pod jej szyldem uruchomiono blisko 330 myjni bezdotykowych. Nie tylko w Polsce. Eurowash ma realizację także w Rosji, na Białorusi, Litwie, Łotwie, Estonii, a nawet w dalekim Kazachstanie. Rozwija się też z powodzeniem na południu Europy - na Słowacji i Węgrzech.

Nie ukrywam, że mamy ambicje, by być nie tylko liderem w produkcji myjni samoobsługowych w kraju, ale także na rynku środkowoeuropejskim. Nie jest to tylko czcze marzenie. Mamy realne szanse, aby tak się stało. Dlatego systematycznie inwestujemy w swój rozwój – dodaje Sylwester Załuska.

Innowacje technologiczne

Dotychczas firma zasłynęła z innowacji technologicznych. Przez inwestorów, szczególnie ze Wschodu, doceniony został np. opatentowany nowatorski system ogrzewania stanowisk mycia z elektroniczną regulacją temperatury.  Także wprowadzona kilka lat temu metoda mycia turbo pianą pod wysokim ciśnieniem spotkała się z dużym uznaniem partnerów i kierowców.

Eurowash produkuje myjnie kontenerowe, modułowe oraz wiaty, wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, odpornych na korozję. W swojej ofercie ma też wszelkie niezbędne akcesoria, jak np. odkurzacze i trzepaczki, oraz odpowiednie preparaty chemiczne do mycia aut.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.