Eurowash poszukuje pracowników i rozbudowuje halę
Białostocka marka Eurowash, jedna z trzech największych polskich firm produkujących samoobsługowe myjnie bezdotykowe, w trudnym 2020 roku zainwestowała w rozwój. Rozbudowuje halę produkcyjną i zwiększa zatrudnienie.
- W nowy rok chcemy wejść ze zdwojoną siłą i to dosłownie, ponieważ hala produkcyjna będzie dwa razy większa. Staną w niej nowe maszyny, poszukujemy też pracowników - mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy. - Mamy coraz więcej zapytań od kontrahentów, co bardzo cieszy. Ale żeby sprostać wymaganiom musimy zwiększyć moc produkcyjną firmy. Mówiąc krótko dzięki inwestycji będziemy realizować więcej myjni w krótszym czasie.
Pracownik poszukiwany
Hala produkcyjna powiększy się z 600 m. kw. do 1200 m. kw. Prace budowlane są już na ukończeniu. Nowa powierzchnia produkcyjna powinna zostać oddana do użytku w pierwszym kwartale 2021 roku.
- Aktualnie w Eurowash pracuje prawie 50 osób. W związku z powstaniem nowych stanowisk chcemy zwiększyć zatrudnienie o co najmniej 10 proc. Do pracy na produkcji poszukujemy spawaczy i montażystów. Zatrudnimy też project managera, pracownika w dziale logistyki i grafika komputerowego. Oferujemy dobre warunki - zachęca szef Eurowash.
Eurowash - firma z ambicjami
W ciągu 10 lat działalności marka Eurowash z Sobolewa koło Białegostoku dokonała wielkiego skoku. Na polskim rynku osiągnęła status liczącego się producenta myjni i stała się jednym z liderów w swojej branży. Do tej pory pod jej szyldem uruchomiono blisko 330 myjni bezdotykowych. Nie tylko w Polsce. Eurowash ma realizację także w Rosji, na Białorusi, Litwie, Łotwie, Estonii, a nawet w dalekim Kazachstanie. Rozwija się też z powodzeniem na południu Europy - na Słowacji i Węgrzech.
- Nie ukrywam, że mamy ambicje, by być nie tylko liderem w produkcji myjni samoobsługowych w kraju, ale także na rynku środkowoeuropejskim. Nie jest to tylko czcze marzenie. Mamy realne szanse, aby tak się stało. Dlatego systematycznie inwestujemy w swój rozwój – dodaje Sylwester Załuska.
Innowacje technologiczne
Dotychczas firma zasłynęła z innowacji technologicznych. Przez inwestorów, szczególnie ze Wschodu, doceniony został np. opatentowany nowatorski system ogrzewania stanowisk mycia z elektroniczną regulacją temperatury. Także wprowadzona kilka lat temu metoda mycia turbo pianą pod wysokim ciśnieniem spotkała się z dużym uznaniem partnerów i kierowców.
Eurowash produkuje myjnie kontenerowe, modułowe oraz wiaty, wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, odpornych na korozję. W swojej ofercie ma też wszelkie niezbędne akcesoria, jak np. odkurzacze i trzepaczki, oraz odpowiednie preparaty chemiczne do mycia aut.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.