Fabian Kowalewski dołączył do Peakside Capital Advisors
Tauber Promotion
Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Do zespołu Peakside Capital Advisors w Polsce dołączył Fabian Kowalewski. Z branżą logistyczną i magazynową związany jest od blisko 15 lat. W Peakside objął stanowisko Leasing & Development Director Industrial Market i będzie odpowiedzialny za budowę portfela nieruchomości magazynowo-industrialnych.
Fabian Kowalewski posiada wieloletnie doświadczenie w branży logistycznej i magazynowej. Jego umiejętności mają kluczowe znaczenie dla funduszu, którego głównym wyzwaniem jest wejście na rynek nieruchomości magazynowo-industrialnych. Firma planuje budowę portfolio zróżnicowanych obiektów, w tym między innymi typu Small Business Unit oraz magazynów dedykowanych obsłudze sektora e-commerce.
Fabian ma bardzo duże doświadczenie i umiejętności, których potrzebujemy w Peakside. Wierzę, że wspólnie osiągniemy cel związany z budowaniem naszej pozycji na polskim rynku nieruchomości magazynowo-industrialnych – powiedział Roman Skowroński, dyrektor zarządzający Peakside Capital Advisors w Polsce.
Przed dołączeniem do Peakside Fabian Kowalewski jako Associate Director związany był z Interbiuro Sp. z o.o. oraz Panattoni Europe, gdzie zajmował stanowisko Business Development Managera. Wcześniej swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w DB Schenker Polska, Polfrost Internationale Spedition oraz Rand Transport Logistics.
Fabian Kowalewski jest absolwentem Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie oraz University of Sydney, najstarszej australijskiej uczelni wyższej, gdzie studiował na kierunku „International Business”. Ukończył także kierunek „Economy of Services” na London Business School.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.