Komunikaty PR

Finał akcji „Dom z Serca 2”

2022-08-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Drugi „Dom z Serca” jest już gotowy! We wtorek 26 lipca 2022 r. odbył się uroczysty finał akcji, w ramach której dokończono do stanu „pod klucz” budowę domu dla 8-osobowej rodziny Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci. W drugą edycję programu ponownie włączyły się zaprzyjaźnione firmy, których przedstawiciele spotkali się w Antoniewie k. Brus w woj. pomorskim, aby wspólnie przekazać rodzinie klucze do wymarzonego domu.

Dom z Serca 2 to kontynuacja głośnej medialnie akcji sprzed roku, w ramach której Budimex we współpracy z innymi firmami wybudował, wyposażył i przekazał do użytku dom dla 16-osobowej, potrzebującej rodziny pani Magdy z Radomska. Tym razem beneficjentami programu została 8-osobowa rodzina Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dwójki dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Pani Iwona i Pan Krzysztof, aby zapewnić szóstce swoich dzieci lepsze warunki do życia, postanowili wybudować własny dom na odziedziczonej działce. Prace zostały rozpoczęte, lecz ze względu na trudną sytuację materialną rodziny, budowa musiała zostać wstrzymana. Budimex we współpracy z innymi firmami pomógł rodzinie zrealizować marzenie i dokończył budowę domu do stanu „pod klucz”.

26 lipca odbyło się uroczyste przekazanie kluczy do nowego domu. Na spotkanie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy projektu, interesariusze i media regionalne. Podczas wydarzenia podsumowane i zaprezentowane zostały najważniejsze wydarzenia z budowy domu. Dzięki pomocy partnerskich firm, które zaangażowały się w akcję, rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa przekazaliśmy wykończony do stanu „pod klucz’ dom o powierzchni ok. 150 m2. Parter zajmują salon z kuchnią, łazienka, pokój sypialny i pomieszczenia gospodarcze, natomiast piętro mieści pokoje dla dzieci, a także dodatkową łazienkę.

- Do końca nie wierzyliśmy w to, jak ogromne szczęście nas spotkało. Od przekazania domu Budimeksowi do dnia odbioru domu minęło 7 miesięcy. To wspaniałe uczucie móc wejść do swojego domu, móc zapewnić naszym dzieciom odpowiednie warunki do życia, nauki i leczenia. Chcielibyśmy serdecznie podziękować organizatorom, sponsorom, dostawcom oraz wszystkim zaangażowanym osobom za udział w akcji oraz pomoc. Za to, że budowa naszego domu została dokończona pod sam klucz. Naprawdę z całego serca, razem ze mężem i dziećmi dziękujemy – mówiła Pani Iwona, beneficjentka programu.

Czuję ogromną radość i dumę z naszych pracowników oraz wdzięczność wobec partnerów akcji. Postawa wszystkich firm zaangażowanych w ukończenie tego domu była bardzo budująca. Wszystko po to, aby osobiście móc się włączyć do pomocy i zrealizować marzenie kolejnej rodziny. Wierzę w to, że ten dom pomoże Pani Iwonie i Panu Krzysztofowi w zapewnieniu ciepła i komfortu dla ich dzieci. Staraliśmy się zrobić wszystko, żeby każde dziecko dostało własny pokój, aby komfortowo i  w dobrych warunkach funkcjonować – mówił podczas finału akcji Artur Popko, Prezes Budimex SA.

Do akcji „Dom z Serca 2” dołączyła m.in. firma Keller Polska, która zaangażowała się w sfinansowanie wyposażenia domu. – Czujemy odpowiedzialność za otoczenie, w którym pracujemy i  w miarę naszych możliwości staramy się wspierać lokalne społeczności. Jeśli swoim wsparciem możemy poprawić warunki życia choćby kilku osób, to staramy się to robić. Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów – komentuje udział w akcji Artur Gaszewski, Dyrektor Naczelny Keller Polska.

Kolejną firmą, która zdecydowała się wesprzeć akcję jest Daikin – Jako Daikin doskonale zdajemy sobie sprawę, że oprócz świata biznesu, w którym jako lider w branży działamy na co dzień, istnieje również zupełnie inny świat, ten zwyczajny życiowy, w którym osoby samodzielnie walczą nie o zyski i profity, tylko o własne dobro, spokój i godne życie w komfortowych warunkach. Właśnie dlatego jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do współtworzenia takiego domu i jego ciepła.  Wierzymy, że nasz skromny wkład w postaci pompy ciepła Daikin Altherma wraz z jej uruchomieniem, będzie służył rodzinie przez długie lata.– mówi Agnieszka Pióro, Koordynator Marketingu w firmie Daikin. W akcję włączyła się także Castorama Polska, która zaoferowała pomoc w wyposażeniu kuchni i dwóch łazienek, a także dostarczyła gres oraz przygotowała projekty kuchni, łazienek oraz salonu. - Historia Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa bardzo nas poruszyła. Postanowiliśmy dołączyć do akcji i pomóc spełnić marzenie o własnym i bezpiecznym domu. Zaangażowanie się w projekty, takie jak „Dom z Serca” pozwala nam realizować naszą strategię odpowiedzialnego biznesu. Decydując się na zaangażowanie w projekt, postanowiliśmy pomóc w sposób, w jaki potrafimy najlepiej –komentuje udział w akcji Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Wobec rodziny w potrzebie nie pozostała obojętna także firma Porta Drzwi, która przekazała do domu nowoczesne drzwi wewnętrzne. - Przede wszystkim się cieszę, że to już jest ten dzień. Cieszę się, że mogliśmy pomóc w budowie „Domu z Serca”, ale najważniejsze jest to, że będziecie Państwo mogli od dzisiejszego dnia wejść do swojego własnego domu i tu zamieszkać – kierował te słowa do rodziny Kacper Michalik, Szef Inwestycji w firmie Porta Drzwi. Pomoc w akcji zaoferowała również firma Wiśniowski, która zapewniła bramę garażową, drzwi wejściowe i drzwi techniczne. - Jesteśmy dumni jako firma Wiśniowski, że mogliśmy uczestniczyć w realizacji tak szczytnego celu, jakim jest wybudowanie domu dla rodziny. Mamy nadzieję, że wszystkie urządzenia, nasze i kolegów z innych firm będą służyć rodzinie przez długie lata – mówi Tomasz Borowicz, Regionalny Manager Sprzedaży firmy Wiśniowski.

Kolejnym Partnerem budowy nowego domu dla Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz szóstki ich dzieci jest firma Polbram, która zapewniła system ogrodzeń. Za ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, którą dostarczyła firma Ginter odpowiedzialna była natomiast spółka FBSerwis SA. Firma pomogła także w wykonaniu przeróbki studni do wodomierza i rur spustowych rynien. Ogrodzenie tymczasowe i agregaty prądotwórcze zapewniła firma Atut Rental. Pełne zadaszenie domu to zasługa firmy Creaton, która przekazała doskonałej jakości dachówkę. - Cieszymy się niezmiernie, że mogliśmy wziąć udział w realizacji tego pięknego przedsięwzięcia. Wraz z małżonką jesteśmy z Brus, jedna z naszych fabryk jest w Chojnicach, więc nie mogliśmy nie uczestniczyć w tym projekcie. Jak tylko się o nim dowiedzieliśmy, od razu został złożony wniosek do Prezesa naszej firmy i decyzja o pomocy była podjęta w 15 minut. Dziękujemy bardzo też Budimeksowi, że zostaliśmy zaproszeni do tego projektu. Wszystkiego najlepszego dla rodziny, aby Wam się tutaj dobrze mieszkało – mówił podczas finału akcji Rafał Ziółtkowski, Doradca Handlowo-Techniczny Creaton.

Pokrycie dachu z zachowaniem najwyższych standardów zostało wykonane przez generalnego wykonawcę - firmę Budhaus, która wyposażyła dom również w instalację odgromową. Decyzję o wsparciu akcji Budimeksu podjęła też firma Drutex, fundując okna PVC. Wykonaniem kompleksowej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp zajęła się firma SunSol przy wsparciu firmy Corab, która to dostarczyła kompletną konstrukcję montażową. W inicjatywę spółki SunSol zaangażowały się również firmy Keno i Goodwe.

Sprzęt RTV i AGD przekazała natomiast firma RTV EURO AGD. Dom z Serca nabrał kolorów dzięki marce Magnat (Grupa Śnieżka) która zapewniła farby Magnat On-Reflex i Magnat Ceramic. Tynk zewnętrzny oraz farbę elewacyjną zawdzięczamy marce Foveo-Tech (Grupa Śnieżka). 30 sztuk oświetlenia domu przekazała firma Sigma Lighting. Już po raz drugi do akcji przyłączyła się także firma Blue Energy, która przekazała rodzinie sprzęt IT. - Bardzo się cieszę, że takie inicjatywy jak ta mogą spełniać marzenia. Mam nadzieję, że sprzęt komputerowy, który oferujemy rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa pomoże ich dzieciom w rozwoju – mówił podczas finału Paweł Tomys, przedstawiciel firmy Blue Energy. Podobnie, kolejny raz w akcji „Dom z Serca” wzięła udział Fundacja iSowa, zapewniając mieszkańcom nowego domu „Magiczny Dywan” – interaktywną pomoc dydaktyczną.

Dzięki wsparciu wszystkich Partnerów akcji, spełniło się marzenie Pani Iwony, Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci: Roksany, Marietty, Eweliny, Szymona, Kasi i najmłodszego Adasia. Od teraz mogą się cieszyć własnym, komfortowym domem.

Patronami medialnymi drugiej edycji akcji „Dom z Serca” byli: Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.