Komunikaty PR

Finał akcji „Dom z Serca 2”

2022-08-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Drugi „Dom z Serca” jest już gotowy! We wtorek 26 lipca 2022 r. odbył się uroczysty finał akcji, w ramach której dokończono do stanu „pod klucz” budowę domu dla 8-osobowej rodziny Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci. W drugą edycję programu ponownie włączyły się zaprzyjaźnione firmy, których przedstawiciele spotkali się w Antoniewie k. Brus w woj. pomorskim, aby wspólnie przekazać rodzinie klucze do wymarzonego domu.

Dom z Serca 2 to kontynuacja głośnej medialnie akcji sprzed roku, w ramach której Budimex we współpracy z innymi firmami wybudował, wyposażył i przekazał do użytku dom dla 16-osobowej, potrzebującej rodziny pani Magdy z Radomska. Tym razem beneficjentami programu została 8-osobowa rodzina Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dwójki dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Pani Iwona i Pan Krzysztof, aby zapewnić szóstce swoich dzieci lepsze warunki do życia, postanowili wybudować własny dom na odziedziczonej działce. Prace zostały rozpoczęte, lecz ze względu na trudną sytuację materialną rodziny, budowa musiała zostać wstrzymana. Budimex we współpracy z innymi firmami pomógł rodzinie zrealizować marzenie i dokończył budowę domu do stanu „pod klucz”.

26 lipca odbyło się uroczyste przekazanie kluczy do nowego domu. Na spotkanie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy projektu, interesariusze i media regionalne. Podczas wydarzenia podsumowane i zaprezentowane zostały najważniejsze wydarzenia z budowy domu. Dzięki pomocy partnerskich firm, które zaangażowały się w akcję, rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa przekazaliśmy wykończony do stanu „pod klucz’ dom o powierzchni ok. 150 m2. Parter zajmują salon z kuchnią, łazienka, pokój sypialny i pomieszczenia gospodarcze, natomiast piętro mieści pokoje dla dzieci, a także dodatkową łazienkę.

- Do końca nie wierzyliśmy w to, jak ogromne szczęście nas spotkało. Od przekazania domu Budimeksowi do dnia odbioru domu minęło 7 miesięcy. To wspaniałe uczucie móc wejść do swojego domu, móc zapewnić naszym dzieciom odpowiednie warunki do życia, nauki i leczenia. Chcielibyśmy serdecznie podziękować organizatorom, sponsorom, dostawcom oraz wszystkim zaangażowanym osobom za udział w akcji oraz pomoc. Za to, że budowa naszego domu została dokończona pod sam klucz. Naprawdę z całego serca, razem ze mężem i dziećmi dziękujemy – mówiła Pani Iwona, beneficjentka programu.

Czuję ogromną radość i dumę z naszych pracowników oraz wdzięczność wobec partnerów akcji. Postawa wszystkich firm zaangażowanych w ukończenie tego domu była bardzo budująca. Wszystko po to, aby osobiście móc się włączyć do pomocy i zrealizować marzenie kolejnej rodziny. Wierzę w to, że ten dom pomoże Pani Iwonie i Panu Krzysztofowi w zapewnieniu ciepła i komfortu dla ich dzieci. Staraliśmy się zrobić wszystko, żeby każde dziecko dostało własny pokój, aby komfortowo i  w dobrych warunkach funkcjonować – mówił podczas finału akcji Artur Popko, Prezes Budimex SA.

Do akcji „Dom z Serca 2” dołączyła m.in. firma Keller Polska, która zaangażowała się w sfinansowanie wyposażenia domu. – Czujemy odpowiedzialność za otoczenie, w którym pracujemy i  w miarę naszych możliwości staramy się wspierać lokalne społeczności. Jeśli swoim wsparciem możemy poprawić warunki życia choćby kilku osób, to staramy się to robić. Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów – komentuje udział w akcji Artur Gaszewski, Dyrektor Naczelny Keller Polska.

Kolejną firmą, która zdecydowała się wesprzeć akcję jest Daikin – Jako Daikin doskonale zdajemy sobie sprawę, że oprócz świata biznesu, w którym jako lider w branży działamy na co dzień, istnieje również zupełnie inny świat, ten zwyczajny życiowy, w którym osoby samodzielnie walczą nie o zyski i profity, tylko o własne dobro, spokój i godne życie w komfortowych warunkach. Właśnie dlatego jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do współtworzenia takiego domu i jego ciepła.  Wierzymy, że nasz skromny wkład w postaci pompy ciepła Daikin Altherma wraz z jej uruchomieniem, będzie służył rodzinie przez długie lata.– mówi Agnieszka Pióro, Koordynator Marketingu w firmie Daikin. W akcję włączyła się także Castorama Polska, która zaoferowała pomoc w wyposażeniu kuchni i dwóch łazienek, a także dostarczyła gres oraz przygotowała projekty kuchni, łazienek oraz salonu. - Historia Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa bardzo nas poruszyła. Postanowiliśmy dołączyć do akcji i pomóc spełnić marzenie o własnym i bezpiecznym domu. Zaangażowanie się w projekty, takie jak „Dom z Serca” pozwala nam realizować naszą strategię odpowiedzialnego biznesu. Decydując się na zaangażowanie w projekt, postanowiliśmy pomóc w sposób, w jaki potrafimy najlepiej –komentuje udział w akcji Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Wobec rodziny w potrzebie nie pozostała obojętna także firma Porta Drzwi, która przekazała do domu nowoczesne drzwi wewnętrzne. - Przede wszystkim się cieszę, że to już jest ten dzień. Cieszę się, że mogliśmy pomóc w budowie „Domu z Serca”, ale najważniejsze jest to, że będziecie Państwo mogli od dzisiejszego dnia wejść do swojego własnego domu i tu zamieszkać – kierował te słowa do rodziny Kacper Michalik, Szef Inwestycji w firmie Porta Drzwi. Pomoc w akcji zaoferowała również firma Wiśniowski, która zapewniła bramę garażową, drzwi wejściowe i drzwi techniczne. - Jesteśmy dumni jako firma Wiśniowski, że mogliśmy uczestniczyć w realizacji tak szczytnego celu, jakim jest wybudowanie domu dla rodziny. Mamy nadzieję, że wszystkie urządzenia, nasze i kolegów z innych firm będą służyć rodzinie przez długie lata – mówi Tomasz Borowicz, Regionalny Manager Sprzedaży firmy Wiśniowski.

Kolejnym Partnerem budowy nowego domu dla Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz szóstki ich dzieci jest firma Polbram, która zapewniła system ogrodzeń. Za ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, którą dostarczyła firma Ginter odpowiedzialna była natomiast spółka FBSerwis SA. Firma pomogła także w wykonaniu przeróbki studni do wodomierza i rur spustowych rynien. Ogrodzenie tymczasowe i agregaty prądotwórcze zapewniła firma Atut Rental. Pełne zadaszenie domu to zasługa firmy Creaton, która przekazała doskonałej jakości dachówkę. - Cieszymy się niezmiernie, że mogliśmy wziąć udział w realizacji tego pięknego przedsięwzięcia. Wraz z małżonką jesteśmy z Brus, jedna z naszych fabryk jest w Chojnicach, więc nie mogliśmy nie uczestniczyć w tym projekcie. Jak tylko się o nim dowiedzieliśmy, od razu został złożony wniosek do Prezesa naszej firmy i decyzja o pomocy była podjęta w 15 minut. Dziękujemy bardzo też Budimeksowi, że zostaliśmy zaproszeni do tego projektu. Wszystkiego najlepszego dla rodziny, aby Wam się tutaj dobrze mieszkało – mówił podczas finału akcji Rafał Ziółtkowski, Doradca Handlowo-Techniczny Creaton.

Pokrycie dachu z zachowaniem najwyższych standardów zostało wykonane przez generalnego wykonawcę - firmę Budhaus, która wyposażyła dom również w instalację odgromową. Decyzję o wsparciu akcji Budimeksu podjęła też firma Drutex, fundując okna PVC. Wykonaniem kompleksowej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp zajęła się firma SunSol przy wsparciu firmy Corab, która to dostarczyła kompletną konstrukcję montażową. W inicjatywę spółki SunSol zaangażowały się również firmy Keno i Goodwe.

Sprzęt RTV i AGD przekazała natomiast firma RTV EURO AGD. Dom z Serca nabrał kolorów dzięki marce Magnat (Grupa Śnieżka) która zapewniła farby Magnat On-Reflex i Magnat Ceramic. Tynk zewnętrzny oraz farbę elewacyjną zawdzięczamy marce Foveo-Tech (Grupa Śnieżka). 30 sztuk oświetlenia domu przekazała firma Sigma Lighting. Już po raz drugi do akcji przyłączyła się także firma Blue Energy, która przekazała rodzinie sprzęt IT. - Bardzo się cieszę, że takie inicjatywy jak ta mogą spełniać marzenia. Mam nadzieję, że sprzęt komputerowy, który oferujemy rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa pomoże ich dzieciom w rozwoju – mówił podczas finału Paweł Tomys, przedstawiciel firmy Blue Energy. Podobnie, kolejny raz w akcji „Dom z Serca” wzięła udział Fundacja iSowa, zapewniając mieszkańcom nowego domu „Magiczny Dywan” – interaktywną pomoc dydaktyczną.

Dzięki wsparciu wszystkich Partnerów akcji, spełniło się marzenie Pani Iwony, Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci: Roksany, Marietty, Eweliny, Szymona, Kasi i najmłodszego Adasia. Od teraz mogą się cieszyć własnym, komfortowym domem.

Patronami medialnymi drugiej edycji akcji „Dom z Serca” byli: Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE

Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.

Prawo

Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna

Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.