Komunikaty PR

Firma Slodkie: za każde zamówienie posadzimy metr lasu

2022-02-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Lider w branży słodyczy reklamowych – Slodkie rozpoczęło współpracę z Fundacją Las na Zawsze. Od 2022 roku za każde złożone zamówienie firma posadzi 1 metr kwadratowy lasu. To kolejna proekologiczna inicjatywa marki. 

Podejście zgodne z poszanowaniem środowiska naturalnego od zawsze było bliskie firmie Slodkie, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych. Od tego roku Slodkie zaangażowało się również we współpracę z Fundacją Las na Zawsze, zajmującą się sadzeniem i ochroną lasów w Polsce. Jak podkreśla Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie:

Cieszę się, że firma wchodzi w kolejny etap swojej proekologicznej działalności, dzięki której wspólnie będziemy mogli zadbać o lepszą przyszłość naszej planety. Wspólnie, ponieważ w tę akcję włączą się nie tylko pracownicy naszej firmy czy Fundacji, ale przede wszystkim nasi Klienci, ponieważ każde zamówienie będzie determinowało posadzenie kolejnych drzew.

Sadzenie lasu, czyli drzew i krzewów, we współpracy z Fundacją, odbywa się dwa razy do roku – wczesną wiosną oraz późną jesienią. Fundacja podkreśla, że dzięki zabezpieczeniom formalnym oraz finansowym posadzonych drzew nie można wyciąć, a ziemi sprzedać.

Naszą misją jest trwałe i nieodwracalne przywrócenie równowagi biologicznej w Polsce. Uważamy, że sadzenie i ochrona lasów jest najprostszym sposobem zapobiegania zmianom klimatycznym. Jest to też najlepszy prezent, który możemy zostawić następnym pokoleniom. Wsparcie naszych działań jest przejawem odpowiedzialnego biznesu. Każda współpraca jest dla nas ważna i istotna w odbudowywaniu bioróżnorodności naszego kraju – komentuje Agata Woźnicka, Kierownik ds. Relacji z Klientem, Fundacja Las na Zawsze.

Współpraca z Fundacją Las na Zawsze to kolejna proekologiczna inicjatywa firmy. Slodkie, świętując w tym roku jubileusz 25-lecia, ma na swoim koncie szereg działań wspierających osoby potrzebujące, środowisko, a także zwierzęta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.