Komunikaty PR

Firma Slodkie: za każde zamówienie posadzimy metr lasu

2022-02-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Lider w branży słodyczy reklamowych – Slodkie rozpoczęło współpracę z Fundacją Las na Zawsze. Od 2022 roku za każde złożone zamówienie firma posadzi 1 metr kwadratowy lasu. To kolejna proekologiczna inicjatywa marki. 

Podejście zgodne z poszanowaniem środowiska naturalnego od zawsze było bliskie firmie Slodkie, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych. Od tego roku Slodkie zaangażowało się również we współpracę z Fundacją Las na Zawsze, zajmującą się sadzeniem i ochroną lasów w Polsce. Jak podkreśla Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie:

Cieszę się, że firma wchodzi w kolejny etap swojej proekologicznej działalności, dzięki której wspólnie będziemy mogli zadbać o lepszą przyszłość naszej planety. Wspólnie, ponieważ w tę akcję włączą się nie tylko pracownicy naszej firmy czy Fundacji, ale przede wszystkim nasi Klienci, ponieważ każde zamówienie będzie determinowało posadzenie kolejnych drzew.

Sadzenie lasu, czyli drzew i krzewów, we współpracy z Fundacją, odbywa się dwa razy do roku – wczesną wiosną oraz późną jesienią. Fundacja podkreśla, że dzięki zabezpieczeniom formalnym oraz finansowym posadzonych drzew nie można wyciąć, a ziemi sprzedać.

Naszą misją jest trwałe i nieodwracalne przywrócenie równowagi biologicznej w Polsce. Uważamy, że sadzenie i ochrona lasów jest najprostszym sposobem zapobiegania zmianom klimatycznym. Jest to też najlepszy prezent, który możemy zostawić następnym pokoleniom. Wsparcie naszych działań jest przejawem odpowiedzialnego biznesu. Każda współpraca jest dla nas ważna i istotna w odbudowywaniu bioróżnorodności naszego kraju – komentuje Agata Woźnicka, Kierownik ds. Relacji z Klientem, Fundacja Las na Zawsze.

Współpraca z Fundacją Las na Zawsze to kolejna proekologiczna inicjatywa firmy. Slodkie, świętując w tym roku jubileusz 25-lecia, ma na swoim koncie szereg działań wspierających osoby potrzebujące, środowisko, a także zwierzęta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.