Komunikaty PR

Firma Staples wprowadza „Plan C”, który ma pomóc firmom

2020-05-29  |  10:00

Wiele firm i organizacji planuje, jak wznowić działalność po zniesieniu blokady i powrócić do swoich miejsc pracy. Jednak bardzo ważne jest, aby zrobić to bezpiecznie, dostosowując się do nowych norm.

Większość firm ma plan B, aby radzić sobie z nieprzewidzianymi okolicznościami. Jednak w tych bezprecedensowych czasach nawet to nie wystarczy. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację firma Staples stworzyła „Plan C”, który ma ułatwić pracodawcom spełnić te nowe wymagania. Jako ekspert w dziedzinie przestrzeni firmowych, Staples opracowało „Plan C”, który ma pomóc ich klientom w przygotowaniu miejsc pracy do bezpiecznego powrotu pracowników do biur oraz zapewnieniu lepszej łączności oraz wydajności tym, którzy będą wykonywać swoje obowiązki z domu. Począwszy od zachowania bezpiecznej odległości, przez utrzymanie czystości wnętrz po zachowanie właściwej komunikacji – „Plan C” to kompleksowe rozwiązanie, które pomoże firmom dostosować ich miejsca pracy do „nowej normalności".

„Powrót do pracy to nie tylko nowe plany pięter czy listy kontrolne dotyczące czystości pomieszczeń. Ludzie muszą być bezpieczni i czuć się komfortowo w swoim nowym środowisku pracy. Można to osiągnąć dzięki skutecznym procesom i realistycznym zmianom w sposobie zachowania i układzie miejsc pracy, a także dzięki nowoczesnym rozwiązaniom” — mówi Dolph Westerbos, dyrektor generalny firmy Staples Solutions.

„Kiedy tylko rządy dadzą zielone światło do powrotu do pracy, rozpocznie się największy powrót do biur we współczesnych czasach. Niezależnie od tego, gdzie znajdują się członkowie zespołu, naszym celem jest pomoc klientom w utrzymaniu bezpiecznych odległości, zachowaniu czystości oraz łączności przy utrzymaniu funkcji biznesowych w tych bezprecedensowych czasach” — dodaje Westerbos.

Wytyczne „Planu C” są podzielone na określone obszary, takie jak: przestrzeń do pracy, przestrzeń spotkań, przestrzeń do wypoczynku, przestrzeń higieny oraz przestrzeń prywatna. Firma Staples wykorzystała swoje doświadczenie w przestrzeniach firmowych i wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń, aby przedstawić przydatne wskazówki oraz ofertę produktową związaną z: wdrożeniem sugerowanych zmian w zakresie zachowania pracowników, oznakowaniem i oznaczeniami podłogowymi, sprzętem ochronnym i pomiarowym, a także rozwiązaniami dotyczącymi utrzymania właściwej czystości i higieny oraz organizacji przestrzeni stanowisk pracy. „Ostatnio dodaliśmy do dotychczas zdefiniowanych przestrzeni firmowych - przestrzeń prywatną, czyli home office, które w wielu firmach na stałe będzie jedną z form pracy. Tu również proponujemy klientom konkretne rozwiązania”, dodaje Westerbos.

Na klawiaturze i myszy jest ponad 20 000 razy więcej drobnoustrojów niż na desce sedesowej, a kichanie oraz kaszel powodują przeniesienie ich na odległość od 6 do 8 metrów. W firmie Staples zdajemy sobie sprawę, że zarazki na biurkach są istotnym problemem. „Plan C” doradza pracodawcom, jak zastosować osłony ochronne oraz regularnie czyścić biurka za pomocą chusteczek antybakteryjnych i środków dezynfekujących w aerozolu.

Mając ponad 30-letnie doświadczenie w branży artykułów biurowych i higienicznych, firma Staples dokłada wszelkich starań, aby pomóc klientom w stosowaniu wytycznych dotyczących COVID-19 na poziomie lokalnym i międzynarodowym. Współpracuje również z wyspecjalizowanymi dostawcami usług, podejmując wszelkie działania, które pomogą pracodawcom w pełni wykorzystać ich przestrzeń i zapewnić poczucie bezpieczeństwa członkom ich zespołów, przy zachowaniu optymalnej wydajności.

Więcej informacji można znaleźć w przewodniku „Plan C” firmy Staples: https://www.staplesadvantage.pl/nowa-normalnosc-w-biurach-po-covid-19/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.