Komunikaty PR

Fit Cake robi swoje. 4 nowe franczyzy w sieci

2022-08-22  |  01:00
Biuro prasowe

Sieć franczyzowa Fit Cake w ciągu ostatnich dwóch miesięcy uruchomiła 4 nowe lokale, w tym największy w swojej historii o powierzchni ponad 300 m.kw. w Koszalinie. Fit Cake w Nowej Hucie wyróżnił się z kolei tym, że zatrudnił robocika-kuriera. Na obydwu lipcowych otwarciach gości było tak wielu, że przez cały dzień nie dało się wygasić piekarnika.


Rafała Kościuka, szefa franczyzy Fit Cake, ta popularność nie zaskakuje. Od początku powtarza jak mantrę, że ograniczenie spożycia cukru i przejście na zdrowszą dietę większości Polaków jest tylko kwestią czasu.


 - Teraz zmagamy się z kryzysem cukrowym, ale nam to w ogóle nie przeszkadza, ponieważ białego truciciela nie używamy wcale i to od dawna. Wręcz przeciwnie ta sytuacja napędza nasz biznes, dlatego wciąż pozyskujemy nowych franczyzobiorców i konsumentów – żartobliwie komentuje zawirowania na rynku Rafał Kościuk, który jedną z najpopularniejszych słodkich franczyz w Polsce przekornie nazywa „nie-cukiernią”.


Sieć w czerwcu wzbogaciła się o dwa punkty – w Gorzowie Wielkopolskim i Płocku. W lipcu powstały następne dwa – w krakowskiej Nowej Hucie i w Koszalinie. W Krakowie klientów obsługuje także robocik Mateusz, który z fit deserami dojedzie nawet w najbardziej niedostępne zakątki miasta. Na początek sierpnia planowane są kolejne otwarcie - w Dzierżoniowe, w warszawskiej dzielnicy Rembertów i w Pogórzu.


Fit Cake XXL

Ze szczególną pompą 23 lipca otwarty został Fit Cake XXL w Koszalinie. Razem z ogródkiem zajmuje powierzchnię ponad 300 m.kw (250 m.kw to lokal z zapleczem kuchennym, 50 m.kw. ogródek). Jak mówi franczyzobiorczyni Lidia Czyżyk nie jest to żaden przejaw gigantomanii, duży lokal po porostu bardziej się opłaca, w sytuacji, gdy ma się dostęp do kawałka terenu przed budynkiem i dobre położenie w centrum miasta. Punkt znajduje się przy ul. Zwycięstwa 194/1, w biznesowej części pełnej biur i firm.


 Pani Lidia jest nowicjuszką w gastronomii, ale ma duże biznesowe doświadczenie. Wraz z mężem od lat prowadzi dwie firmy w branży motoryzacyjnej.


- Tylko że samochody to pasja męża, moja to słodkie gotowanie i postanowiłam wreszcie spełnić swoje marzenie o kawiarni – opowiada. - Oczywiście miałam obawy, czy przy tylu zajęciach dam radę wszystko ogarnąć, dlatego franczyza to super rozwiązanie. Mam ze strony Fit Cake bardzo duże wsparcie. Mój zapał i ich doświadczenie to idealne połączenie. Dzięki partnerskiej współpracy udało się spiąć wszystko w dobrze funkcjonującą całość.


Pani Lidia nie miała problemu z wyborem franczyzy. Wiedziała, że musi to być gastronomia, która dba o zdrowie. Mąż jest na diecie keto, córka zmaga się z zespołem SIBO, syn trenuje piłkę nożną. Wszystkim więc zależało na powodzeniu przedsięwzięcia i pomagali w przygotowaniach do otwarcia.


- Przez pierwsze dni przeżyliśmy istny nawał. Piekarnik chodził na okrągło – mówi właścicielka Fit Cake w Koszalinie. – Teraz obserwujemy, że największy ruch jest popołudniu, zamierzamy więc na dniach wprowadzić menu śniadaniowe (pancake, gofry, owsianki, bajgle), żeby przeciągnąć klientów także w godzinach porannych.


Elastyczny system franczyzowy Fit Cake

Wprowadzony wiosną nowy system franczyzowy sieci - Fit Cake Flex pozwala właśnie na indywidualne konstruowanie biznesu z dostępnych modułów.


- W koszyku franczyzowym jest kilka opcji menu np.: keto, Fit Ice Cream, śniadania, Low Fodmap. Franczyzobiorca może wybrać tylko to, co pasuje do jego koncepcji, co przyniesie mu rentowność. W czasach inflacji, gdy każdą złotówkę ogląda się dwa razy przed wydaniem, biznes powinien być jak najdokładniej dopasowany, a my jako franczyzodawcy powinniśmy być jak najbardziej elastyczni – dodaje Rafał Kościuk, który jako członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców dba o rozwój i promocję franczyzy także w skali kraju.  


 Zapewne takie podejście do współpracy w gastronomii przysparza marce nowych parterów. Szkolą się już kolejni potencjalni franczyzobiorcy Fit Cake m.in. z Zielonej Góry, Stargardu. Wszystko wskazuje na to, że sieć po raz kolejny zamknie rok ze znacznym wzrostem.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.