Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzedażowej elektroniki użytkowej, mimo globalnej pandemii koronawirusa nie zwalnia tempa i stawia na rozwój.
Odświeżone logo, nowy slogan oraz nowoczesna strona internetowa to tylko kilka efektów gruntownego rebrandingu Fixit. Motywem przewodnim zmian i jednocześnie nowym sloganem marki jest hasło “Customer Experience Company”. Firma jeszcze bardziej nastawia się na kształtowanie unikalnego customer experience swoich partnerów biznesowych oraz ich klientów. W ramach strategii polska spółka ulepszyła i poszerzyła także gamę usług opieki posprzedażowej dedykowanej producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom.
Podstawę działalności Fixit nadal stanowią usługi typowo serwisowe, obejmujące elektronikę użytkową, sprzęt IT, a także urządzenia RTV i AGD. W ramach FIX&REPAIR oraz FIX&REWORK firma oferuje szereg działań związanych z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu. Należą do nich m.in. standardowe naprawy urządzeń, ich odnawianie, czy też konfigurowanie. FIX&GO obejmuje natomiast zarządzanie procesem dostawy i zwrotu serwisowanego produktu, czy też dostarczenie urządzenia zastępczego. Dzięki FIX&SECURE klienci mogą z kolei skorzystać z szeregu usług związanych z ochroną i ubezpieczeniem produktów, takich jak montaż akcesoriów wydłużających żywotność sprzętu, a także dodatkowe ubezpieczenia obejmujące zdarzenia wykraczające poza standardowe warunki gwarancyjne.
- Kreowanie pozytywnego customer experience wśród użytkowników produktów naszych klientów traktujemy w Fixit jako priorytet, w oparciu o który definiujemy rozwój naszej firmy. Właśnie stąd decyzja o przeprowadzeniu kompleksowego rebrandingu, który objął nie tylko kwestie wizualne, takie jak logo czy stronę internetową. Poszliśmy dalej udoskonalając również dotychczasowe usługi i rozwiązania, jak i wprowadzając nowe. Dla przykładu - obecnie pracujemy nad Fixit Mobile RMA, czyli mobilną wersją internetowego systemu rejestracji zgłoszeń - mówi Marcin Pepaś, CCO w FIXIT.
Wśród nowych i ulepszonych usług warto również wspomnieć o FIX&HELP, w ramach którego Fixit nie tylko obsługuje zgłoszenia, ale także doradza użytkownikom, odpowiada na ich pytania, diagnozuje problemy oraz pomaga w doborze odpowiedniego produktu. W ofercie krakowskiej firmy nie zabrakło także działań edukacyjno-szkoleniowych, które pod nazwą FIX&LEARN obejmują m.in. filmy instruktażowe, sekcje szkoleniowe, tworzenie i opiekę nad sekcjami FAQ oraz Q&A, czy też informowanie o nowościach, promocjach i trendach. Ciekawych rozwiązań dostarcza także usługa FIX&ENJOY. Umożliwia ona korzystanie z platformy, dzięki której użytkownicy mogą zapisywać się do programów beta-testowych nowych produktów czy funkcjonalności, a także brać udział w konkursach. Nowe usługi pomagają w budowaniu zaangażowania użytkowników i kreowaniu pozytywnego postrzegania przez nich danej marki, co jest podstawą przy realizacji strategii customer experience zarówno Fixit jak i jej klientów.
O firmie FIXIT SA
FIXIT SA to znany w Europie, międzynarodowy partner producentów sprzętu i oprogramowania, dostarczający usługi opieki posprzedażowej blisko 50 zagranicznym firmom, jak i klientom indywidualnym. Dzięki obecności na rynku polskim, czeskim, słowackim, szwajcarskim, niemieckim i węgierskim zapewniają wachlarz produktów i usług dostępnych od ręki we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Do grona ich klientów należą m.in. Logitech, Optoma, Mio, PocketBook czy LG Electronics.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.