Komunikaty PR

Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój

2020-07-13  |  09:23
Biuro prasowe

Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzedażowej elektroniki użytkowej, mimo globalnej pandemii koronawirusa nie zwalnia tempa i stawia na rozwój.

Odświeżone logo, nowy slogan oraz nowoczesna strona internetowa to tylko kilka efektów gruntownego rebrandingu Fixit. Motywem przewodnim zmian i jednocześnie nowym sloganem marki jest hasło “Customer Experience Company”. Firma jeszcze bardziej nastawia się na kształtowanie unikalnego customer experience swoich partnerów biznesowych oraz ich klientów. W ramach strategii polska spółka ulepszyła i poszerzyła także gamę usług opieki posprzedażowej dedykowanej producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom.

Podstawę działalności Fixit nadal stanowią usługi typowo serwisowe, obejmujące elektronikę użytkową, sprzęt IT, a także urządzenia RTV i AGD. W ramach FIX&REPAIR oraz FIX&REWORK firma oferuje szereg działań związanych z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu. Należą do nich m.in. standardowe naprawy urządzeń, ich odnawianie, czy też konfigurowanie. FIX&GO obejmuje natomiast zarządzanie procesem dostawy i zwrotu serwisowanego produktu, czy też dostarczenie urządzenia zastępczego. Dzięki FIX&SECURE klienci mogą z kolei skorzystać z szeregu usług związanych z ochroną i ubezpieczeniem produktów, takich jak montaż akcesoriów wydłużających żywotność sprzętu, a także dodatkowe ubezpieczenia obejmujące zdarzenia wykraczające poza standardowe warunki gwarancyjne.

- Kreowanie pozytywnego customer experience wśród użytkowników produktów naszych klientów traktujemy w Fixit jako priorytet, w oparciu o który definiujemy rozwój naszej firmy.  Właśnie stąd decyzja o przeprowadzeniu kompleksowego rebrandingu, który objął nie tylko kwestie wizualne, takie jak logo czy stronę internetową. Poszliśmy dalej udoskonalając również dotychczasowe usługi i rozwiązania, jak i wprowadzając nowe. Dla przykładu - obecnie pracujemy nad Fixit Mobile RMA, czyli mobilną wersją internetowego systemu rejestracji zgłoszeń - mówi Marcin Pepaś, CCO w FIXIT.

Wśród nowych i ulepszonych usług warto również wspomnieć o FIX&HELP, w ramach którego Fixit nie tylko obsługuje zgłoszenia, ale także doradza użytkownikom, odpowiada na ich pytania, diagnozuje problemy oraz pomaga w doborze odpowiedniego produktu. W ofercie krakowskiej firmy nie zabrakło także działań edukacyjno-szkoleniowych, które pod nazwą FIX&LEARN obejmują m.in. filmy instruktażowe, sekcje szkoleniowe, tworzenie i opiekę nad sekcjami FAQ oraz Q&A, czy też informowanie o nowościach, promocjach i trendach. Ciekawych rozwiązań dostarcza także usługa FIX&ENJOY. Umożliwia ona korzystanie z platformy, dzięki której użytkownicy mogą zapisywać się do programów beta-testowych nowych produktów czy funkcjonalności, a także brać udział w konkursach. Nowe usługi pomagają w budowaniu zaangażowania użytkowników i kreowaniu pozytywnego postrzegania przez nich danej marki, co jest podstawą przy realizacji strategii customer experience zarówno Fixit jak i jej klientów.


O firmie FIXIT SA
FIXIT SA to znany w Europie, międzynarodowy partner producentów sprzętu i oprogramowania, dostarczający usługi opieki posprzedażowej blisko 50 zagranicznym firmom, jak i klientom indywidualnym. Dzięki obecności na rynku polskim, czeskim, słowackim, szwajcarskim, niemieckim i węgierskim zapewniają wachlarz produktów i usług dostępnych od ręki we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Do grona ich klientów należą m.in. Logitech, Optoma, Mio, PocketBook czy LG Electronics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.