Komunikaty PR

Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój

2020-07-13  |  09:23
Biuro prasowe

Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzedażowej elektroniki użytkowej, mimo globalnej pandemii koronawirusa nie zwalnia tempa i stawia na rozwój.

Odświeżone logo, nowy slogan oraz nowoczesna strona internetowa to tylko kilka efektów gruntownego rebrandingu Fixit. Motywem przewodnim zmian i jednocześnie nowym sloganem marki jest hasło “Customer Experience Company”. Firma jeszcze bardziej nastawia się na kształtowanie unikalnego customer experience swoich partnerów biznesowych oraz ich klientów. W ramach strategii polska spółka ulepszyła i poszerzyła także gamę usług opieki posprzedażowej dedykowanej producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom.

Podstawę działalności Fixit nadal stanowią usługi typowo serwisowe, obejmujące elektronikę użytkową, sprzęt IT, a także urządzenia RTV i AGD. W ramach FIX&REPAIR oraz FIX&REWORK firma oferuje szereg działań związanych z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu. Należą do nich m.in. standardowe naprawy urządzeń, ich odnawianie, czy też konfigurowanie. FIX&GO obejmuje natomiast zarządzanie procesem dostawy i zwrotu serwisowanego produktu, czy też dostarczenie urządzenia zastępczego. Dzięki FIX&SECURE klienci mogą z kolei skorzystać z szeregu usług związanych z ochroną i ubezpieczeniem produktów, takich jak montaż akcesoriów wydłużających żywotność sprzętu, a także dodatkowe ubezpieczenia obejmujące zdarzenia wykraczające poza standardowe warunki gwarancyjne.

- Kreowanie pozytywnego customer experience wśród użytkowników produktów naszych klientów traktujemy w Fixit jako priorytet, w oparciu o który definiujemy rozwój naszej firmy.  Właśnie stąd decyzja o przeprowadzeniu kompleksowego rebrandingu, który objął nie tylko kwestie wizualne, takie jak logo czy stronę internetową. Poszliśmy dalej udoskonalając również dotychczasowe usługi i rozwiązania, jak i wprowadzając nowe. Dla przykładu - obecnie pracujemy nad Fixit Mobile RMA, czyli mobilną wersją internetowego systemu rejestracji zgłoszeń - mówi Marcin Pepaś, CCO w FIXIT.

Wśród nowych i ulepszonych usług warto również wspomnieć o FIX&HELP, w ramach którego Fixit nie tylko obsługuje zgłoszenia, ale także doradza użytkownikom, odpowiada na ich pytania, diagnozuje problemy oraz pomaga w doborze odpowiedniego produktu. W ofercie krakowskiej firmy nie zabrakło także działań edukacyjno-szkoleniowych, które pod nazwą FIX&LEARN obejmują m.in. filmy instruktażowe, sekcje szkoleniowe, tworzenie i opiekę nad sekcjami FAQ oraz Q&A, czy też informowanie o nowościach, promocjach i trendach. Ciekawych rozwiązań dostarcza także usługa FIX&ENJOY. Umożliwia ona korzystanie z platformy, dzięki której użytkownicy mogą zapisywać się do programów beta-testowych nowych produktów czy funkcjonalności, a także brać udział w konkursach. Nowe usługi pomagają w budowaniu zaangażowania użytkowników i kreowaniu pozytywnego postrzegania przez nich danej marki, co jest podstawą przy realizacji strategii customer experience zarówno Fixit jak i jej klientów.


O firmie FIXIT SA
FIXIT SA to znany w Europie, międzynarodowy partner producentów sprzętu i oprogramowania, dostarczający usługi opieki posprzedażowej blisko 50 zagranicznym firmom, jak i klientom indywidualnym. Dzięki obecności na rynku polskim, czeskim, słowackim, szwajcarskim, niemieckim i węgierskim zapewniają wachlarz produktów i usług dostępnych od ręki we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Do grona ich klientów należą m.in. Logitech, Optoma, Mio, PocketBook czy LG Electronics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.