Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzedażowej elektroniki użytkowej, mimo globalnej pandemii koronawirusa nie zwalnia tempa i stawia na rozwój.
Odświeżone logo, nowy slogan oraz nowoczesna strona internetowa to tylko kilka efektów gruntownego rebrandingu Fixit. Motywem przewodnim zmian i jednocześnie nowym sloganem marki jest hasło “Customer Experience Company”. Firma jeszcze bardziej nastawia się na kształtowanie unikalnego customer experience swoich partnerów biznesowych oraz ich klientów. W ramach strategii polska spółka ulepszyła i poszerzyła także gamę usług opieki posprzedażowej dedykowanej producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom.
Podstawę działalności Fixit nadal stanowią usługi typowo serwisowe, obejmujące elektronikę użytkową, sprzęt IT, a także urządzenia RTV i AGD. W ramach FIX&REPAIR oraz FIX&REWORK firma oferuje szereg działań związanych z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu. Należą do nich m.in. standardowe naprawy urządzeń, ich odnawianie, czy też konfigurowanie. FIX&GO obejmuje natomiast zarządzanie procesem dostawy i zwrotu serwisowanego produktu, czy też dostarczenie urządzenia zastępczego. Dzięki FIX&SECURE klienci mogą z kolei skorzystać z szeregu usług związanych z ochroną i ubezpieczeniem produktów, takich jak montaż akcesoriów wydłużających żywotność sprzętu, a także dodatkowe ubezpieczenia obejmujące zdarzenia wykraczające poza standardowe warunki gwarancyjne.
- Kreowanie pozytywnego customer experience wśród użytkowników produktów naszych klientów traktujemy w Fixit jako priorytet, w oparciu o który definiujemy rozwój naszej firmy. Właśnie stąd decyzja o przeprowadzeniu kompleksowego rebrandingu, który objął nie tylko kwestie wizualne, takie jak logo czy stronę internetową. Poszliśmy dalej udoskonalając również dotychczasowe usługi i rozwiązania, jak i wprowadzając nowe. Dla przykładu - obecnie pracujemy nad Fixit Mobile RMA, czyli mobilną wersją internetowego systemu rejestracji zgłoszeń - mówi Marcin Pepaś, CCO w FIXIT.
Wśród nowych i ulepszonych usług warto również wspomnieć o FIX&HELP, w ramach którego Fixit nie tylko obsługuje zgłoszenia, ale także doradza użytkownikom, odpowiada na ich pytania, diagnozuje problemy oraz pomaga w doborze odpowiedniego produktu. W ofercie krakowskiej firmy nie zabrakło także działań edukacyjno-szkoleniowych, które pod nazwą FIX&LEARN obejmują m.in. filmy instruktażowe, sekcje szkoleniowe, tworzenie i opiekę nad sekcjami FAQ oraz Q&A, czy też informowanie o nowościach, promocjach i trendach. Ciekawych rozwiązań dostarcza także usługa FIX&ENJOY. Umożliwia ona korzystanie z platformy, dzięki której użytkownicy mogą zapisywać się do programów beta-testowych nowych produktów czy funkcjonalności, a także brać udział w konkursach. Nowe usługi pomagają w budowaniu zaangażowania użytkowników i kreowaniu pozytywnego postrzegania przez nich danej marki, co jest podstawą przy realizacji strategii customer experience zarówno Fixit jak i jej klientów.
O firmie FIXIT SA
FIXIT SA to znany w Europie, międzynarodowy partner producentów sprzętu i oprogramowania, dostarczający usługi opieki posprzedażowej blisko 50 zagranicznym firmom, jak i klientom indywidualnym. Dzięki obecności na rynku polskim, czeskim, słowackim, szwajcarskim, niemieckim i węgierskim zapewniają wachlarz produktów i usług dostępnych od ręki we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Do grona ich klientów należą m.in. Logitech, Optoma, Mio, PocketBook czy LG Electronics.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.