Komunikaty PR

Flokk powiększa swoją ofertę

2023-03-06  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Flokk to norweski dom marek, dostarczający kompleksowe rozwiązania do przestrzeni biurowych. Do portfolio firmy dołączyła niedawno nowa marka Connection!

Flokk to po norwesku „stado”, a w swoim podstawowym znaczeniu słowo to oznacza „grupę” lub „zgromadzenie”. Ale może ono znaczyć dużo więcej. Flokk to grupa, którą definiuje wspólna idea lub cel. Chodzi o to, by być częścią czegoś większego, a jednocześnie pozostać w zgodzie ze swoją własną osobowością i tożsamością. Flokk jest więc czymś więcej niż tylko sumą jego części. Niedawno Flokk zyskał kolejną markę z Wielkiej Brytanii.

Connection – nowa marka Flokk

Connection do portfolia marek Flokk dołączyło pod koniec ubiegłego roku i nareszcie wchodzi na rynek polski. Dewiza marki brzmi: „space that works” („przestrzeń, która pracuje”). W duchu tego hasła powstają meble do przestrzeni typu collaboration spaces, ułatwiające współpracę między członkami zespołu czy też interdyscyplinarnie między zespołami. Przestrzeń biurowa jest tu kluczowym zasobem. Sposób jej definiowania wpływa na fizyczne i emocjonalne nastawienie, tworzy kulturę organizacji i oddziałuje na produktywność osób w niej przebywających. Meble Connection, wspierają każdy rodzaj pracy - zarówno w skomplikowanych i współzależnych przestrzeniach biurowych i coworkingowych poprzez duże projekty edukacyjne czy mniejsze biura. Dobre zrozumienie potrzeb nowoczesnych środowisk komercyjnych, edukacyjnych i sektora publicznego pozwala Connection dostosować ofertę do zmieniających się praktyk pracy. Współpraca, skupienie, spotkania i życie towarzyskie w biurze – te cztery filary, które obecnie interpretują sposób, w jaki ludzie pracują, ale też stanowią fundament portfolio Connection.

Kompaktowe mini biura z kolekcji Rooms od Connection są wręcz idealnym odzwierciedleniem tych czterech aspektów. Różnorodne formy i kształty parawanów, ścianek działowych nie tylko wydzielają, ale także wygłuszają otwarte przestrzenie biur, a do tego można je łatwo konfigurować. Można powiedzieć, że jest to niemalże mała architektura biurowa, rozwiązanie innowacyjne na rynku polskim, które doskonale uzupełnia ofertę krzeseł i foteli biurowych pozostałych marek Flokk.

Poza kolekcją Rooms ułatwiającą tworzenie formalnych i mniej formalnych miejsc spotkań, bestsellerami w portfolio Connection są między innymi: designerskie, okrągłe stanowiska do pracy Kuppel, czy modułowe platformy audytoryjne.

Wszystkich zainteresowanych ofertą marki Connection, poszukujących rozwiązań efektywnej i produktywnej przestrzeni do pracy zapraszamy już w marcu tego roku do warszawskiego showroomu Flokk, który mieści się przy ulicy Konstruktorskiej 12a w Warszawie. 14 marca we wtorek w godzinach 14.15 – 18.30 odbędzie się tam spotkanie inaugurujące pojawienie się marki w Polsce.   

Podczas dni z marką Connection będzie okazja porozmawiania z Elizabeth Bene jej przedstawicielką oraz z Joanną Jurgą innowatorką i wykładowczynią o:

- biurach przyszłości

- czym jest design synestetyczny i spekulatywny

- meblach do tzw. collaborative spaces.

Do wygrania będą książki "Szałas na hałas" o tworzeniu poczucia bezpieczeństwa za pomocą zmysłów autorstwa Joanny Jurgi z podpisem autorki!

https://info.flokk.com/pl/poland/connection-days

Flokk – sprawdzone rozwiązania i śmiałe innowacje

Firma Flokk bazuje na doświadczeniu należących do niej marek, z których każda ma unikatową tożsamość. Marka HÅG projektuje krzesła, które pomagają użytkownikowi zachować zdrowie, aktywność i czujność, umożliwiając bez wysiłkowy ruch całego ciała podczas siedzenia i pracy. Rezultatem jest większa swoboda, większy komfort i lepsza produktywność. Krzesła marki RH zaprojektowane są dla lepszej efektywności pracy, z kolei Giroflex to marka z 150-letnim doświadczeniem i szwajcarską jakością, dopasowana do potrzeb ludzkiej anatomii. Marka Offecct to skandynawska firma projektująca unikatowe meble, które tworzą inspirujące miejsca spotkań w domu, biurze i przestrzeni publicznej. Od 4 lat do Flokk należy również dobrze znana polskim klientom marka Profim, a od niedawno pod dachem Flokk znalazła się brytyjska marka Connection!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.