Komunikaty PR

Flokk powiększa swoją ofertę

2023-03-06  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Flokk to norweski dom marek, dostarczający kompleksowe rozwiązania do przestrzeni biurowych. Do portfolio firmy dołączyła niedawno nowa marka Connection!

Flokk to po norwesku „stado”, a w swoim podstawowym znaczeniu słowo to oznacza „grupę” lub „zgromadzenie”. Ale może ono znaczyć dużo więcej. Flokk to grupa, którą definiuje wspólna idea lub cel. Chodzi o to, by być częścią czegoś większego, a jednocześnie pozostać w zgodzie ze swoją własną osobowością i tożsamością. Flokk jest więc czymś więcej niż tylko sumą jego części. Niedawno Flokk zyskał kolejną markę z Wielkiej Brytanii.

Connection – nowa marka Flokk

Connection do portfolia marek Flokk dołączyło pod koniec ubiegłego roku i nareszcie wchodzi na rynek polski. Dewiza marki brzmi: „space that works” („przestrzeń, która pracuje”). W duchu tego hasła powstają meble do przestrzeni typu collaboration spaces, ułatwiające współpracę między członkami zespołu czy też interdyscyplinarnie między zespołami. Przestrzeń biurowa jest tu kluczowym zasobem. Sposób jej definiowania wpływa na fizyczne i emocjonalne nastawienie, tworzy kulturę organizacji i oddziałuje na produktywność osób w niej przebywających. Meble Connection, wspierają każdy rodzaj pracy - zarówno w skomplikowanych i współzależnych przestrzeniach biurowych i coworkingowych poprzez duże projekty edukacyjne czy mniejsze biura. Dobre zrozumienie potrzeb nowoczesnych środowisk komercyjnych, edukacyjnych i sektora publicznego pozwala Connection dostosować ofertę do zmieniających się praktyk pracy. Współpraca, skupienie, spotkania i życie towarzyskie w biurze – te cztery filary, które obecnie interpretują sposób, w jaki ludzie pracują, ale też stanowią fundament portfolio Connection.

Kompaktowe mini biura z kolekcji Rooms od Connection są wręcz idealnym odzwierciedleniem tych czterech aspektów. Różnorodne formy i kształty parawanów, ścianek działowych nie tylko wydzielają, ale także wygłuszają otwarte przestrzenie biur, a do tego można je łatwo konfigurować. Można powiedzieć, że jest to niemalże mała architektura biurowa, rozwiązanie innowacyjne na rynku polskim, które doskonale uzupełnia ofertę krzeseł i foteli biurowych pozostałych marek Flokk.

Poza kolekcją Rooms ułatwiającą tworzenie formalnych i mniej formalnych miejsc spotkań, bestsellerami w portfolio Connection są między innymi: designerskie, okrągłe stanowiska do pracy Kuppel, czy modułowe platformy audytoryjne.

Wszystkich zainteresowanych ofertą marki Connection, poszukujących rozwiązań efektywnej i produktywnej przestrzeni do pracy zapraszamy już w marcu tego roku do warszawskiego showroomu Flokk, który mieści się przy ulicy Konstruktorskiej 12a w Warszawie. 14 marca we wtorek w godzinach 14.15 – 18.30 odbędzie się tam spotkanie inaugurujące pojawienie się marki w Polsce.   

Podczas dni z marką Connection będzie okazja porozmawiania z Elizabeth Bene jej przedstawicielką oraz z Joanną Jurgą innowatorką i wykładowczynią o:

- biurach przyszłości

- czym jest design synestetyczny i spekulatywny

- meblach do tzw. collaborative spaces.

Do wygrania będą książki "Szałas na hałas" o tworzeniu poczucia bezpieczeństwa za pomocą zmysłów autorstwa Joanny Jurgi z podpisem autorki!

https://info.flokk.com/pl/poland/connection-days

Flokk – sprawdzone rozwiązania i śmiałe innowacje

Firma Flokk bazuje na doświadczeniu należących do niej marek, z których każda ma unikatową tożsamość. Marka HÅG projektuje krzesła, które pomagają użytkownikowi zachować zdrowie, aktywność i czujność, umożliwiając bez wysiłkowy ruch całego ciała podczas siedzenia i pracy. Rezultatem jest większa swoboda, większy komfort i lepsza produktywność. Krzesła marki RH zaprojektowane są dla lepszej efektywności pracy, z kolei Giroflex to marka z 150-letnim doświadczeniem i szwajcarską jakością, dopasowana do potrzeb ludzkiej anatomii. Marka Offecct to skandynawska firma projektująca unikatowe meble, które tworzą inspirujące miejsca spotkań w domu, biurze i przestrzeni publicznej. Od 4 lat do Flokk należy również dobrze znana polskim klientom marka Profim, a od niedawno pod dachem Flokk znalazła się brytyjska marka Connection!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.