Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
COVID-19 wpłynął na życie wszystkich, a jego skutki dotknęły miliony dzieci na całym świecie. 77% najmłodszych mieszka w krajach, w których wprowadzono różne formy ograniczenia w przemieszczaniu się z powodu pandemii. ICT Poland, właściciel marki FOXY, jako firma odpowiedzialna społecznie, zdecydowała się wesprzeć UNICEF Polska w działaniach na rzecz dzieci. Firma pomaga nie tylko lokalnie, ale dzięki akcji „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem”, wesprze globalne działania na rzecz najbardziej poszkodowanych dzieci i ich rodzin.
Od 2000 roku we Włoszech, a od 2009 roku w Polsce, Foxy wspiera UNICEF w niesieniu pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom. Do tej pory Foxy wspierała cykliczną akcję edukacyjną „Wszystkie Kolory Świata”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości uczniów w Polsce na temat sytuacji w różnych regionach świata, zapoznanie z działalnością UNICEF i zebranie środków na ratowanie życia dzieci w najuboższych krajach. W związku z obecną sytuacją i pandemią COVID-19, Foxy deklaruje UNICEF swoje wsparcie finansowe na rzecz walki z koronawirusem, aby zapewnić każdemu dziecku możliwość przeżycia i rozwoju, nauki oraz życia w bezpiecznym i czystym otoczeniu.
„Współpracujemy z UNICEF w Polsce od ponad 10 lat. Teraz w tym trudnym czasie, też postanowiliśmy być razem w walce z koronawirusem, przekazując na ten cel 250.000 złotych” – mówi Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Niestety nadal są kraje, w których brakuje nawet najbardziej podstawowych narzędzi walki z wirusem, takich jak czysta woda i mydło. Zaledwie 3 na 5 osób na całym świecie ma możliwość mycia rąk mydłem. 40% ludności, czyli ok. 3 miliardów ludzi, nie ma dostępu do środków sanitarnych, z czego 75% mieszka w krajach najsłabiej rozwiniętych. Foxy wspiera UNICEF, aby organizacja nadal mogła nieść kompleksową pomoc: zapewniając środki higieniczne oraz czystą wodę, opiekę medyczną, sprzęt medyczny i ochronny. UNICEF robi wszystko, aby zatrzymać COVID-19 oraz zminimalizować skutki pandemii dla dzieci i ich rodzin.
Jako społecznie odpowiedzialna i zrównoważona firma, Foxy chce zwiększyć świadomość na temat obecnej sytuacji dzieci na świecie. Foxy zachęca inne firmy oraz swoich konsumentów aby dołączyli do akcji „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem” poprzez stronę unicef.pl. Środki, przekazane w ramach akcji przez Foxy, pomogą UNICEF walczyć z koronawirusem i nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna.
Pandemia wywołała wiele negatywnych skutków. W krajach rozwijających się, walka z koronawirusem nadwyrężyła systemy opieki medycznej już i tak osłabione występującym kryzysem humanitarnym. Brak sprzętu ochronnego sprawia, że pracownicy medyczni w trakcie pandemii są dodatkowo zagrożeni zakażeniem, co wpływa negatywnie na możliwość dalszego ratowania życia dzieci i ich rodzin. COVID-19 ma bezpośredni wpływ na dzieci: ich bezpieczeństwo, samopoczucie, przyszłość. Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem, aby dzieci były zdrowe, bezpieczne i mogły w pełni rozwinąć swój potencjał.
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.
O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.
Od czasu wybuchu epidemii firma aktywnie włączyła się w pomoc instytucjom, które najbardziej tego potrzebują.
Ponad 30 szpitali w całej Polsce otrzymało od firmy wsparcie w postaci produktów higienicznych. Także 50 innych lokalnych instytucji głównie Domów Pomocy Społecznej otrzymało podobną pomoc. W sumie do tej pory Foxy przekazało 17 000 kg ręczników i papierów toaletowych. Dodatkowo firma przekazała 10.000 maseczek ochronnych.
Kodeks Dobrej Komunikacji FORVIA – narzędzie wspierające dialog i współpracę
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.