Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
COVID-19 wpłynął na życie wszystkich, a jego skutki dotknęły miliony dzieci na całym świecie. 77% najmłodszych mieszka w krajach, w których wprowadzono różne formy ograniczenia w przemieszczaniu się z powodu pandemii. ICT Poland, właściciel marki FOXY, jako firma odpowiedzialna społecznie, zdecydowała się wesprzeć UNICEF Polska w działaniach na rzecz dzieci. Firma pomaga nie tylko lokalnie, ale dzięki akcji „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem”, wesprze globalne działania na rzecz najbardziej poszkodowanych dzieci i ich rodzin.
Od 2000 roku we Włoszech, a od 2009 roku w Polsce, Foxy wspiera UNICEF w niesieniu pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom. Do tej pory Foxy wspierała cykliczną akcję edukacyjną „Wszystkie Kolory Świata”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości uczniów w Polsce na temat sytuacji w różnych regionach świata, zapoznanie z działalnością UNICEF i zebranie środków na ratowanie życia dzieci w najuboższych krajach. W związku z obecną sytuacją i pandemią COVID-19, Foxy deklaruje UNICEF swoje wsparcie finansowe na rzecz walki z koronawirusem, aby zapewnić każdemu dziecku możliwość przeżycia i rozwoju, nauki oraz życia w bezpiecznym i czystym otoczeniu.
„Współpracujemy z UNICEF w Polsce od ponad 10 lat. Teraz w tym trudnym czasie, też postanowiliśmy być razem w walce z koronawirusem, przekazując na ten cel 250.000 złotych” – mówi Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Niestety nadal są kraje, w których brakuje nawet najbardziej podstawowych narzędzi walki z wirusem, takich jak czysta woda i mydło. Zaledwie 3 na 5 osób na całym świecie ma możliwość mycia rąk mydłem. 40% ludności, czyli ok. 3 miliardów ludzi, nie ma dostępu do środków sanitarnych, z czego 75% mieszka w krajach najsłabiej rozwiniętych. Foxy wspiera UNICEF, aby organizacja nadal mogła nieść kompleksową pomoc: zapewniając środki higieniczne oraz czystą wodę, opiekę medyczną, sprzęt medyczny i ochronny. UNICEF robi wszystko, aby zatrzymać COVID-19 oraz zminimalizować skutki pandemii dla dzieci i ich rodzin.
Jako społecznie odpowiedzialna i zrównoważona firma, Foxy chce zwiększyć świadomość na temat obecnej sytuacji dzieci na świecie. Foxy zachęca inne firmy oraz swoich konsumentów aby dołączyli do akcji „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem” poprzez stronę unicef.pl. Środki, przekazane w ramach akcji przez Foxy, pomogą UNICEF walczyć z koronawirusem i nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna.
Pandemia wywołała wiele negatywnych skutków. W krajach rozwijających się, walka z koronawirusem nadwyrężyła systemy opieki medycznej już i tak osłabione występującym kryzysem humanitarnym. Brak sprzętu ochronnego sprawia, że pracownicy medyczni w trakcie pandemii są dodatkowo zagrożeni zakażeniem, co wpływa negatywnie na możliwość dalszego ratowania życia dzieci i ich rodzin. COVID-19 ma bezpośredni wpływ na dzieci: ich bezpieczeństwo, samopoczucie, przyszłość. Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem, aby dzieci były zdrowe, bezpieczne i mogły w pełni rozwinąć swój potencjał.
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.
O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.
Od czasu wybuchu epidemii firma aktywnie włączyła się w pomoc instytucjom, które najbardziej tego potrzebują.
Ponad 30 szpitali w całej Polsce otrzymało od firmy wsparcie w postaci produktów higienicznych. Także 50 innych lokalnych instytucji głównie Domów Pomocy Społecznej otrzymało podobną pomoc. W sumie do tej pory Foxy przekazało 17 000 kg ręczników i papierów toaletowych. Dodatkowo firma przekazała 10.000 maseczek ochronnych.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.