Komunikaty PR

Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem

2020-05-22  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

 

COVID-19 wpłynął na życie wszystkich, a jego skutki dotknęły miliony dzieci na całym świecie. 77% najmłodszych mieszka w krajach, w których wprowadzono różne formy ograniczenia w przemieszczaniu się z powodu pandemii. ICT Poland, właściciel marki FOXY, jako firma odpowiedzialna społecznie, zdecydowała się wesprzeć UNICEF Polska w działaniach na rzecz dzieci. Firma pomaga nie tylko lokalnie, ale dzięki akcji „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem”, wesprze globalne działania na rzecz najbardziej poszkodowanych dzieci i ich rodzin.

 

Od 2000 roku we Włoszech, a od 2009 roku w Polsce, Foxy wspiera UNICEF w niesieniu pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom. Do tej pory Foxy wspierała cykliczną akcję edukacyjną „Wszystkie Kolory Świata”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości uczniów w Polsce na temat sytuacji w różnych regionach świata, zapoznanie z działalnością UNICEF i zebranie środków na ratowanie życia dzieci w najuboższych krajach. W związku z obecną sytuacją i pandemią COVID-19, Foxy deklaruje UNICEF swoje wsparcie finansowe na rzecz walki z koronawirusem, aby zapewnić każdemu dziecku możliwość przeżycia i rozwoju, nauki oraz życia w bezpiecznym i czystym otoczeniu.

 

„Współpracujemy z UNICEF w Polsce od ponad 10 lat. Teraz w tym trudnym czasie, też postanowiliśmy być razem w walce z koronawirusem, przekazując na ten cel 250.000 złotych” – mówi Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.

 

Niestety nadal są kraje, w których brakuje nawet najbardziej podstawowych narzędzi walki z wirusem, takich jak czysta woda i mydło. Zaledwie 3 na 5 osób na całym świecie ma możliwość mycia rąk mydłem. 40% ludności, czyli ok. 3 miliardów ludzi, nie ma dostępu do środków sanitarnych, z czego 75% mieszka w krajach najsłabiej rozwiniętych. Foxy wspiera UNICEF, aby organizacja nadal mogła nieść kompleksową pomoc: zapewniając środki higieniczne oraz czystą wodę, opiekę medyczną, sprzęt medyczny i ochronny. UNICEF robi wszystko, aby zatrzymać COVID-19 oraz zminimalizować skutki pandemii dla dzieci i ich rodzin.

 

Jako społecznie odpowiedzialna i zrównoważona firma, Foxy chce zwiększyć świadomość na temat obecnej sytuacji dzieci na świecie. Foxy zachęca inne firmy oraz swoich konsumentów aby dołączyli do akcji „Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem” poprzez stronę unicef.pl. Środki, przekazane w ramach akcji przez Foxy, pomogą UNICEF walczyć z koronawirusem i nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna.

 

Pandemia wywołała wiele negatywnych skutków. W krajach rozwijających się, walka z koronawirusem nadwyrężyła systemy opieki medycznej już i tak osłabione występującym kryzysem humanitarnym. Brak sprzętu ochronnego sprawia, że pracownicy medyczni w trakcie pandemii są dodatkowo zagrożeni zakażeniem, co wpływa negatywnie na możliwość dalszego ratowania życia dzieci i ich rodzin. COVID-19 ma bezpośredni wpływ na dzieci: ich bezpieczeństwo, samopoczucie, przyszłość. Foxy wspiera UNICEF w walce z koronawirusem, aby dzieci były zdrowe, bezpieczne i mogły w pełni rozwinąć swój potencjał.   

 

 

O UNICEF

 

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.

 

O ICT Poland (marka FOXY)

ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.

 

Od czasu wybuchu epidemii firma aktywnie włączyła się w pomoc instytucjom, które najbardziej tego potrzebują.

Ponad 30 szpitali w całej Polsce otrzymało od firmy wsparcie w postaci produktów higienicznych. Także 50 innych lokalnych instytucji głównie Domów Pomocy Społecznej otrzymało podobną pomoc. W sumie do tej pory Foxy przekazało 17 000 kg ręczników i papierów toaletowych. Dodatkowo firma przekazała 10.000 maseczek ochronnych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.