Komunikaty PR

Grupa iCEA i Sky-Shop.pl - razem ku kompleksowym usługom dla e-commerce

2020-06-02  |  10:13
Biuro prasowe

W czasach nieustannego rozwoju handlu online, który intensyfikowany jest przez obecny stan zagrożenia epidemicznego, zadbanie o skuteczny marketing i odpowiednie działania reklamowe to stałe punkty strategii budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększania sprzedaży. Dzięki nawiązaniu współpracy z Grupą iCEA klienci Sky-Shop.pl będą mogli skorzystać z wiedzy analityków poznańskiej agencji SEO360 i zadbać o swoją pozycję w Internecie.

Fakt, że segment e-commerce rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie to dziś wiedza powszechna. Polscy przedsiębiorcy dostrzegli zalety w handlu online i skrupulatnie zalety te wykorzystują. Dziś jednak, w czasach gospodarki dotkniętej pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, rosnąca ilość zakładanych e-sklepów zaskoczyła zapewne niejednego z branżowych ekspertów. Dzięki współpracy Grupy iCEA - agencji SEO360 specjalizującej się w marketingu internetowym, ze Sky-Shop.pl - jedną z wiodących na rynku platform e-commerce, firmy rozpoczynające sprzedaż w sieci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie, od stworzenia sklepu po działania marketingowe. Współpraca między dwoma podmiotami to korzyści również dla obecnych klientów Sky-Shop.pl, którzy będą mogli skorzystać z wiedzy analityków Grupy iCEA.

- Nawiązanie relacji partnerskich ze Sky-Shop.pl to efekt naszej konsekwentnie budowanej polityki usługowej, w której chcemy skupiać się na dostarczaniu naszym klientom kompleksowych i wielopłaszczyznowych rozwiązań, wpływających na ich biznesy w sieci. Dzięki tej wspólpracy klienci Sky-Shop.pl otrzymają dostęp do bezpłatnych konsultacji SEO świadczonych przez naszych analityków, którzy podzielą się wiedzą i wskażą, jak korzystając z doskonałej platformy e-commerce można zwiększyć sprzedaż w sieci - powiedział Paweł Chybicki, Dyrektor ds. Rozwoju w Grupie iCEA.

Najwyższa jakość usług nie tylko w czasach pandemii

Sky-Shop.pl specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań w segmencie e-commerce, z których korzystać mogą przedsiębiorcy stawiający pierwsze kroki w internetowym handlu oraz ci doświadczeni biznesmeni, odnoszący już pewne sukcesy. Platforma daje dostęp do rozbudowanych narzędzi zarządzania sklepem, pełną integrację z serwisami sprzedażowymi czy hurtowniami, a od teraz nawet możliwość realizacji działań marketingowych w Internecie, które poprzedza kompleksowa analiza SEO. Współpraca między Grupą iCEA, a Sky-Shop.pl została nawiązana w dwóch, równie istotnych celach.

Pierwszym było umożliwienie nowym i obecnym klientom Sky-Shop.pl podjęcie działań mających na celu budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie sprzedaży i rozwój w czasach pandemii koronawirusa i w przyszłości, w stabilnej sytuacji gospodarczej. Drugim zaś, wykorzystanie wiedzy analityków ds. SEO z Grupy iCEA w doskonaleniu oprogramowania oferowanego klientom w Sky-Shop.pl. Software ten ma docelowo stać się najlepszym rozwiązaniem pod kątem SEO oferowanym przez platformy e-commerce na polskim rynku.

- Zależało nam na rozpoczęciu ścisłej współpracy z doświadczonym i sprawdzonym partnerem w zakresie usług SEO, która przyniesie korzyść dla klientów Sky-Shop.pl, a jednocześnie będzie wsparciem w rozwoju naszej platformy. Pragniemy, aby właściciele sklepów mieli dostęp do najlepszego oprogramowania przyjaznego dla SEO, które pozwala na jeszcze skuteczniejsze pozycjonowanie ich biznesów w sieci. Dążymy do tego, by oprogramowanie Sky-Shop.pl stało się numerem 1 pod względem SEO wśród narzędzi SaaS dostępnych na rynku. A to z kolei możemy osiągnąć poprzez wdrażanie sugerowanych przez iCEA rozwiązań optymalizacyjnych i ciągłym doskonaleniu dostępnych funkcji SEO. Dlatego zakasujemy rękawy i ruszamy do działania! - skomentował nawiązanie współpracy Maciej Cebertowicz, manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w Sky-Shop.pl.

 

Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.

 

Więcej informacji udziela:

Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@icea.pl
telefon: 721 622 986

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Kodeks Dobrej Komunikacji FORVIA – narzędzie wspierające dialog i współpracę Biuro prasowe
2024-12-04 | 11:00

Kodeks Dobrej Komunikacji FORVIA – narzędzie wspierające dialog i współpracę

Efektywna komunikacja stanowi fundament codziennej współpracy i jest kluczowym elementem budowania nowoczesnej kultury organizacyjnej. W FORVIA zrozumienie, szacunek i otwarty dialog są
Firma Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
2024-11-28 | 13:00

Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024

Maxi Zoo, lider w branży zoologicznej, zostało wyróżnione prestiżowym godłem „Friendly Workplace 2024” za swoje nowoczesne podejście do zarządzania relacjami z
Firma Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
2024-11-28 | 09:30

Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.

26 listopada br. Rada Nadzorcza FBSerwis S.A. podjęła decyzję o poszerzeniu składu Zarządu FBSerwis S.A. – spółki należącej do Grupy Budimex, zajmującej się gospodarką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.