Grupa iCEA i Sky-Shop.pl - razem ku kompleksowym usługom dla e-commerce
W czasach nieustannego rozwoju handlu online, który intensyfikowany jest przez obecny stan zagrożenia epidemicznego, zadbanie o skuteczny marketing i odpowiednie działania reklamowe to stałe punkty strategii budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększania sprzedaży. Dzięki nawiązaniu współpracy z Grupą iCEA klienci Sky-Shop.pl będą mogli skorzystać z wiedzy analityków poznańskiej agencji SEO360 i zadbać o swoją pozycję w Internecie.
Fakt, że segment e-commerce rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie to dziś wiedza powszechna. Polscy przedsiębiorcy dostrzegli zalety w handlu online i skrupulatnie zalety te wykorzystują. Dziś jednak, w czasach gospodarki dotkniętej pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, rosnąca ilość zakładanych e-sklepów zaskoczyła zapewne niejednego z branżowych ekspertów. Dzięki współpracy Grupy iCEA - agencji SEO360 specjalizującej się w marketingu internetowym, ze Sky-Shop.pl - jedną z wiodących na rynku platform e-commerce, firmy rozpoczynające sprzedaż w sieci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie, od stworzenia sklepu po działania marketingowe. Współpraca między dwoma podmiotami to korzyści również dla obecnych klientów Sky-Shop.pl, którzy będą mogli skorzystać z wiedzy analityków Grupy iCEA.
- Nawiązanie relacji partnerskich ze Sky-Shop.pl to efekt naszej konsekwentnie budowanej polityki usługowej, w której chcemy skupiać się na dostarczaniu naszym klientom kompleksowych i wielopłaszczyznowych rozwiązań, wpływających na ich biznesy w sieci. Dzięki tej wspólpracy klienci Sky-Shop.pl otrzymają dostęp do bezpłatnych konsultacji SEO świadczonych przez naszych analityków, którzy podzielą się wiedzą i wskażą, jak korzystając z doskonałej platformy e-commerce można zwiększyć sprzedaż w sieci - powiedział Paweł Chybicki, Dyrektor ds. Rozwoju w Grupie iCEA.
Najwyższa jakość usług nie tylko w czasach pandemii
Sky-Shop.pl specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań w segmencie e-commerce, z których korzystać mogą przedsiębiorcy stawiający pierwsze kroki w internetowym handlu oraz ci doświadczeni biznesmeni, odnoszący już pewne sukcesy. Platforma daje dostęp do rozbudowanych narzędzi zarządzania sklepem, pełną integrację z serwisami sprzedażowymi czy hurtowniami, a od teraz nawet możliwość realizacji działań marketingowych w Internecie, które poprzedza kompleksowa analiza SEO. Współpraca między Grupą iCEA, a Sky-Shop.pl została nawiązana w dwóch, równie istotnych celach.
Pierwszym było umożliwienie nowym i obecnym klientom Sky-Shop.pl podjęcie działań mających na celu budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie sprzedaży i rozwój w czasach pandemii koronawirusa i w przyszłości, w stabilnej sytuacji gospodarczej. Drugim zaś, wykorzystanie wiedzy analityków ds. SEO z Grupy iCEA w doskonaleniu oprogramowania oferowanego klientom w Sky-Shop.pl. Software ten ma docelowo stać się najlepszym rozwiązaniem pod kątem SEO oferowanym przez platformy e-commerce na polskim rynku.
- Zależało nam na rozpoczęciu ścisłej współpracy z doświadczonym i sprawdzonym partnerem w zakresie usług SEO, która przyniesie korzyść dla klientów Sky-Shop.pl, a jednocześnie będzie wsparciem w rozwoju naszej platformy. Pragniemy, aby właściciele sklepów mieli dostęp do najlepszego oprogramowania przyjaznego dla SEO, które pozwala na jeszcze skuteczniejsze pozycjonowanie ich biznesów w sieci. Dążymy do tego, by oprogramowanie Sky-Shop.pl stało się numerem 1 pod względem SEO wśród narzędzi SaaS dostępnych na rynku. A to z kolei możemy osiągnąć poprzez wdrażanie sugerowanych przez iCEA rozwiązań optymalizacyjnych i ciągłym doskonaleniu dostępnych funkcji SEO. Dlatego zakasujemy rękawy i ruszamy do działania! - skomentował nawiązanie współpracy Maciej Cebertowicz, manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w Sky-Shop.pl.
Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@icea.pl
telefon: 721 622 986
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.