HELIO liderem Polskiego Biznesu
Polska firma HELIO, na czele z Prezesem Zarządu Leszkiem Wąsowiczem, znalazła się w prestiżowym gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, otrzymując nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu.
Na tegorocznej Gali Liderów Polskiego Biznesu, wieńczącej XXIX edycję tego prestiżowego konkursu, wręczone zostały Nominacje do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu. W gronie najlepszych przedsiębiorstw z całej Polski, znalazła się firma HELIO S.A., która na czele z Prezesem Zarządu, Leszkiem Wąsowiczem otrzymała nominację za bogatą ofertę produktową, pozostającą w zgodzie z najnowszymi trendami w dietetyce, imponujący rozwój infrastruktury i wzorcowy przykład społecznej odpowiedzialności. Prestiżową nagrodę Lidera Polskiego Biznesu, przyznawaną przez BCC odebrał podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim, Prezes Zarządu Spółki - Pan Leszek Wąsowicz.
HELIO to polska firma o blisko 30-letniej tradycji i czołowej pozycji na rynku bakalii. Jej zakład jest dziś jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów w branży w Europie, a produkty pod marką HELIO sprzedawane są w Polsce i zagranicą:
„Jesteśmy jedną z tych firm, która powstała z mariażu marzeń przedsiębiorczych Polaków i możliwości tworzącej się gospodarki wolnorynkowej lat 90-tych. Z perspektywy 30-lat zarządzania przedsiębiorstwem stwierdzam, że przepisem na sukces była przede wszystkim wizja, konsekwencja i determinacja w dążeniu do celu oraz niepoddawanie się koniunkturalnym naciskom. Nasz biznes oparliśmy bowiem o strategię rozwoju organicznego. Dzięki temu systematycznie budujemy przewagi konkurencyjne, nie obciążając przy tym kondycji finansowej i będąc wiarygodnym partnerem dla wszystkich interesariuszy, w tym odbiorców, dostawców, czy banków. Dzięki wizji, konsekwencji i stabilnej strukturze właścicielskiej realizujemy wielkie przedsięwzięcia metodą małych kroczków. Dziś zakład HELIO zalicza się do największych i najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży bakaliowej w Europie, a produkty sprzedawane są pod marką HELIO oraz licznymi markami własnymi czołowych sieci handlowych w Polsce i zagranicą. Eksport to zaś bardzo dynamiczny i perspektywiczny obszar rozwoju naszej działalności. Zagraniczni odbiorcy doceniają w szczególności naszą infrastrukturę, najwyższy światowy standard produkcji i dogodną lokalizację w samym środku Europy” – mówi Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu Spółki.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.