Komunikaty PR

HELIO liderem Polskiego Biznesu

2020-02-19  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania IprasHELIO ( 0.2 MB )

Polska firma HELIO, na czele z Prezesem Zarządu Leszkiem Wąsowiczem, znalazła się w prestiżowym gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, otrzymując nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu.

Na tegorocznej Gali Liderów Polskiego Biznesu, wieńczącej XXIX edycję tego prestiżowego konkursu, wręczone zostały Nominacje do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu. W gronie najlepszych przedsiębiorstw z całej Polski, znalazła się firma HELIO S.A., która na czele z Prezesem Zarządu, Leszkiem Wąsowiczem otrzymała nominację za bogatą ofertę produktową, pozostającą w zgodzie z najnowszymi trendami w dietetyce, imponujący rozwój infrastruktury i wzorcowy przykład społecznej odpowiedzialności. Prestiżową nagrodę Lidera Polskiego Biznesu, przyznawaną przez BCC odebrał podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim, Prezes Zarządu Spółki - Pan Leszek Wąsowicz. 

HELIO to polska firma o blisko 30-letniej tradycji i czołowej pozycji na rynku bakalii. Jej zakład jest dziś jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów w branży w Europie, a produkty pod marką HELIO sprzedawane są w Polsce i zagranicą:

„Jesteśmy jedną z tych firm, która powstała z mariażu marzeń przedsiębiorczych Polaków i możliwości tworzącej się gospodarki wolnorynkowej lat 90-tych. Z perspektywy 30-lat zarządzania przedsiębiorstwem stwierdzam, że przepisem na sukces była przede wszystkim wizja, konsekwencja i determinacja w dążeniu do celu oraz niepoddawanie się koniunkturalnym naciskom. Nasz biznes oparliśmy bowiem o strategię rozwoju organicznego. Dzięki temu systematycznie budujemy przewagi konkurencyjne, nie obciążając przy tym kondycji finansowej i będąc wiarygodnym partnerem dla wszystkich interesariuszy, w tym odbiorców, dostawców, czy banków. Dzięki wizji, konsekwencji i stabilnej strukturze właścicielskiej realizujemy wielkie przedsięwzięcia metodą małych kroczków. Dziś zakład HELIO zalicza się do największych i najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży bakaliowej w Europie, a produkty sprzedawane są pod marką HELIO oraz licznymi markami własnymi czołowych sieci handlowych w Polsce i zagranicą. Eksport to zaś bardzo dynamiczny i perspektywiczny obszar rozwoju naszej działalności. Zagraniczni odbiorcy doceniają w szczególności naszą infrastrukturę, najwyższy światowy standard produkcji i dogodną lokalizację w samym środku Europy” – mówi Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu Spółki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.