Komunikaty PR

HELIO liderem Polskiego Biznesu

2020-02-19  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania IprasHELIO ( 0.2 MB )

Polska firma HELIO, na czele z Prezesem Zarządu Leszkiem Wąsowiczem, znalazła się w prestiżowym gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, otrzymując nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu.

Na tegorocznej Gali Liderów Polskiego Biznesu, wieńczącej XXIX edycję tego prestiżowego konkursu, wręczone zostały Nominacje do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu. W gronie najlepszych przedsiębiorstw z całej Polski, znalazła się firma HELIO S.A., która na czele z Prezesem Zarządu, Leszkiem Wąsowiczem otrzymała nominację za bogatą ofertę produktową, pozostającą w zgodzie z najnowszymi trendami w dietetyce, imponujący rozwój infrastruktury i wzorcowy przykład społecznej odpowiedzialności. Prestiżową nagrodę Lidera Polskiego Biznesu, przyznawaną przez BCC odebrał podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim, Prezes Zarządu Spółki - Pan Leszek Wąsowicz. 

HELIO to polska firma o blisko 30-letniej tradycji i czołowej pozycji na rynku bakalii. Jej zakład jest dziś jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów w branży w Europie, a produkty pod marką HELIO sprzedawane są w Polsce i zagranicą:

„Jesteśmy jedną z tych firm, która powstała z mariażu marzeń przedsiębiorczych Polaków i możliwości tworzącej się gospodarki wolnorynkowej lat 90-tych. Z perspektywy 30-lat zarządzania przedsiębiorstwem stwierdzam, że przepisem na sukces była przede wszystkim wizja, konsekwencja i determinacja w dążeniu do celu oraz niepoddawanie się koniunkturalnym naciskom. Nasz biznes oparliśmy bowiem o strategię rozwoju organicznego. Dzięki temu systematycznie budujemy przewagi konkurencyjne, nie obciążając przy tym kondycji finansowej i będąc wiarygodnym partnerem dla wszystkich interesariuszy, w tym odbiorców, dostawców, czy banków. Dzięki wizji, konsekwencji i stabilnej strukturze właścicielskiej realizujemy wielkie przedsięwzięcia metodą małych kroczków. Dziś zakład HELIO zalicza się do największych i najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży bakaliowej w Europie, a produkty sprzedawane są pod marką HELIO oraz licznymi markami własnymi czołowych sieci handlowych w Polsce i zagranicą. Eksport to zaś bardzo dynamiczny i perspektywiczny obszar rozwoju naszej działalności. Zagraniczni odbiorcy doceniają w szczególności naszą infrastrukturę, najwyższy światowy standard produkcji i dogodną lokalizację w samym środku Europy” – mówi Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu Spółki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.