Komunikaty PR

HELIO liderem Polskiego Biznesu

2020-02-19  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania IprasHELIO ( 0.2 MB )

Polska firma HELIO, na czele z Prezesem Zarządu Leszkiem Wąsowiczem, znalazła się w prestiżowym gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, otrzymując nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu.

Na tegorocznej Gali Liderów Polskiego Biznesu, wieńczącej XXIX edycję tego prestiżowego konkursu, wręczone zostały Nominacje do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu. W gronie najlepszych przedsiębiorstw z całej Polski, znalazła się firma HELIO S.A., która na czele z Prezesem Zarządu, Leszkiem Wąsowiczem otrzymała nominację za bogatą ofertę produktową, pozostającą w zgodzie z najnowszymi trendami w dietetyce, imponujący rozwój infrastruktury i wzorcowy przykład społecznej odpowiedzialności. Prestiżową nagrodę Lidera Polskiego Biznesu, przyznawaną przez BCC odebrał podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim, Prezes Zarządu Spółki - Pan Leszek Wąsowicz. 

HELIO to polska firma o blisko 30-letniej tradycji i czołowej pozycji na rynku bakalii. Jej zakład jest dziś jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów w branży w Europie, a produkty pod marką HELIO sprzedawane są w Polsce i zagranicą:

„Jesteśmy jedną z tych firm, która powstała z mariażu marzeń przedsiębiorczych Polaków i możliwości tworzącej się gospodarki wolnorynkowej lat 90-tych. Z perspektywy 30-lat zarządzania przedsiębiorstwem stwierdzam, że przepisem na sukces była przede wszystkim wizja, konsekwencja i determinacja w dążeniu do celu oraz niepoddawanie się koniunkturalnym naciskom. Nasz biznes oparliśmy bowiem o strategię rozwoju organicznego. Dzięki temu systematycznie budujemy przewagi konkurencyjne, nie obciążając przy tym kondycji finansowej i będąc wiarygodnym partnerem dla wszystkich interesariuszy, w tym odbiorców, dostawców, czy banków. Dzięki wizji, konsekwencji i stabilnej strukturze właścicielskiej realizujemy wielkie przedsięwzięcia metodą małych kroczków. Dziś zakład HELIO zalicza się do największych i najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży bakaliowej w Europie, a produkty sprzedawane są pod marką HELIO oraz licznymi markami własnymi czołowych sieci handlowych w Polsce i zagranicą. Eksport to zaś bardzo dynamiczny i perspektywiczny obszar rozwoju naszej działalności. Zagraniczni odbiorcy doceniają w szczególności naszą infrastrukturę, najwyższy światowy standard produkcji i dogodną lokalizację w samym środku Europy” – mówi Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu Spółki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.