Komunikaty PR

HiPets zwiększa skalę działania i przejmuje największe media zwierzęce w Polsce

2022-09-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

HiPets, platforma oferująca rezerwację wizyt m.in. u lekarzy weterynarii, groomerów oraz behawiorystów, 1.09 br. przejęła od grupy multimedialnej Petstar portale internetowe Psy.pl i Koty.pl, tj. najważniejsze media branży zwierzęcej w Polsce, docierające miesięcznie do ponad 1,2 miliona użytkowników. Spółka przejęła także prawa do organizacji plebiscytu „Serce dla Zwierząt” i ogólnopolskiej akcji społecznej „Zerwijmy łańcuchy”. Transakcja pozwoli HiPets znacząco zwiększyć skalę działania oraz zaoferować usługodawcom – oprócz narzędzia do rezerwacji wizyt – możliwość pozyskiwania nowych klientów.

HiPets to narzędzie stworzone w 2021 r. przez Dorotę Rymaszewską, z którego korzysta dziś ponad 150 tysięcy opiekunów psów i kotów oraz kilkuset usługodawców. Pierwszym rozwiązanie umożliwia rezerwację wizyt u lekarzy weterynarii, behawiorystów, groomerów i innych specjalistów świadczących usługi dla zwierząt domowych, a drugim pozwala efektywniej zarządzać biznesem.

HiPets jest marketplacem dla właścicieli zwierząt i profesjonalistów z branży opieki nad zwierzętami. Naszą misją było stworzenie rozwiązania, dającego psim i kocim opiekunom poczucie bycia wspaniałym zwierzęcym rodzicem. Do tej pory, wizyty wymagały czekania w poczekalni lub prób umówienia się telefonicznie. W efekcie od zauważenia niepokojących objawów u swojego zwierzaka do wizyty u lekarza mija 9 dni! Dzięki HiPets osoby te mogą zarezerwować wizyty u specjalisty o każdej porze dnia i nocy, a usługodawcy skorzystać z m.in. kalendarza pracy, systemu powiadomień czy możliwości komunikacji z klientami. Transakcja z Petstar, największą w Polsce platformą komunikacji dla właścicieli i miłośników zwierząt domowych, umacnia naszą pozycję lidera w branży zwierzęcej i pozwala na dalszy rozwój naszej oferty – mówi Dorota Rymaszewska, pomysłodawczyni HiPets.

Przejęcie serwisów Psy.pl i Koty.pl, marek znanych w branży zwierzęcej od 20 lat, umożliwi nam dotarcie do ponad miliona właścicieli zwierząt w Polsce i zaproponowanie im wygodnej platformy, dzięki której będą mogli łatwo dbać o swoich czworonożnych przyjaciół. Co dla nas szczególnie ważne, w wyniku transakcji przejęliśmy od Petstar organizację akcji charytatywnych – plebiscytu „Serce dla Zwierząt”, w którym wyróżniane są osoby/instytucje angażujące się w pomoc zwierzętom, a także akcji „Zerwijmy łańcuchy” – protestu przeciwko trzymaniu psów na łańcuchach. Jesteśmy naprawdę dumni, że będziemy mogli rozwijać inicjatywy, które realnie zmieniają los zwierząt w Polsce. Do HiPets dołączył także cały zespół zajmujący się do tej pory serwisami i akcjami społecznymi – uzupełnia Leszek Wolany, współzałożyciel HiPets.

Paulina Król, redaktor naczelna serwisów Psy.pl i Koty.pl oraz organizatorka plebiscytu “Serce dla Zwierząt” i akcji społecznej “Zerwijmy łańcuchy”, dodaje – Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu z HiPets będziemy mogli dać naszym czytelnikom bogatszą ofertę naturalnie powiązaną z publikowanymi od lat artykułami, która pozwoli im jeszcze lepiej dbać o swoich czworonożnych przyjaciół. Bardzo szybko znaleźliśmy też porozumienie, jeśli chodzi o działania społeczne. Misją HiPets jest pomaganie opiekunom we właściwej opiece nad zwierzętami, a to idealnie wpasowuje się w to, o co my od lat walczymy m.in. edukując opiekunów zwierząt, a także doceniając osoby i instytucje, które ze szczególną troską dbają o dobrostan zwierząt na co dzień.

Dla serwisów Psy.pl i Koty.pl dołączenie do HiPets to najlepszy możliwy etap rozwojukomentuje Amadeusz Król, większościowy udziałowiec Petstar i pomysłodawca serwisów media “contentowe” od dawna ewoluują. Do dalszego wzrostu i lepszej monetyzacji potrzebują aktywności na rynku e-commerce lub marketplace. W wizję HiPets uwierzyłem dawno temu, inwestując w tę firmę jako anioł biznesu. Połączenie naszych mediów i wartościowego contentu tworzonego przez ekspertów od ponad 20 lat z rezerwacją usług to naturalny, strategiczny ruch z naszej strony. Jestem przekonany, że to połączenie będzie korzystne dla obu firm, a przede wszystkim dla zwierzaków i ich opiekunów.

HiPets, w odróżnieniu od innych platform rezerwacyjnych, skupia się na zwierzętach domowych, nad którymi opieka ma szczególny wymiar – czworonogów traktuje się bowiem najczęściej jak pełnoprawnych członków rodziny. Rozwiązania oferowane psim i kocim rodzicom muszą spełniać coraz większe wymagania, a generyczne narzędzia używane do rezerwowania usług mechanika czy kosmetyczki nie są wystarczające. To nie pierwsza akwizycja HiPets – w 2021 platforma przejęła już konkurencyjny serwis Petsy. Przejęcie serwisów Psy.pl i Koty.pl sprawiło, że HiPets stało się największą platformą bookingową w obszarze zwierząt domowych w Polsce.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE

Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.

Prawo

Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna

Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.