Komunikaty PR

Inspirujące podróże po świecie wraz z kolekcjami płytek Cersanit

2021-07-27  |  16:25
Biuro prasowe

Każdy chyba marzy o podróży w dalekie zakątki świata. Ten skrawek skąpanej słońcem plaży i szeleszczących, tropikalnych palm możemy przenieść na bliższy nam grunt. Idealnym pomysłem na letnie odświeżenie łazienki, będą niezwykle wszechstronne inspiracje, które znajdziemy w kolekcjach płytek od Cersanit. Te propozycje pozwolą nam przenieść się do wymarzonej, wakacyjnej destynacji bez wychodzenia z domu i o dowolnej porze dnia i nocy.

Piaszczyste chwile wytchnienia

Plaża, słońce, morze – tak niewiele potrzeba, aby poczuć niczym nieskrępowany relaks i przenieść się myślami w strefę harmonii. Polecamy do odkrycia kolekcję MURRA od marki Cersanit, inspirowaną barwami nadmorskich plaż. Dzięki tej propozycji bez wątpienia poczujemy łagodzące ukojenie wraz z każdą poranną toaletą. Beżowa płytka bazowa doda wnętrzu przytulności i ciepła, jeszcze bardziej akcentowanych poprzez subtelny wzór przeczesanego wiatrem piasku, który zdobi dostępną w kolekcji płytkę strukturalną. Uniwersalna kolorystyka oferuje szeroki zakres aranżacji, odznaczających się oryginalnością oraz nieustępującym szykiem. To wszystko w połączeniu z dedykowaną, wpisującą się w motyw plaży podłogą, stworzy w naszym domu prawdziwą sferę odpoczynku.

Beztroskie tropiki

Kolejnym celem naszej podróży mogą być pokryte bujną roślinnością tropiki. Kolekcja TROPICANI od marki Cersanit przenosi tajemniczość oraz regenerujące właściwości Matki Natury wprost do naszych czterech ścian. Z pomocą wyrazistej płytki dekoracyjnej, pokrytej rysunkiem przeplatających się nawzajem liści, stworzymy łazienkę, do której stale będziemy chcieli powracać. Delikatny metaliczny efekt na powierzchni płytek będzie łagodnie odbijał światło, otulając całe pomieszczenie ciepłymi, łagodzącymi refleksami. Kolekcja TROPICANI idealnie połączy się z drewnianą podłogą oraz roślinnością doniczkową, tym samym potęgując organiczny charakter całości w naszej przestrzeni łazienkowej.

Wnętrze, które cieszy

Naszą podróż dookoła świata zamykają kunszt i piękno francuskiego designu. Aksamitna powierzchnia oraz ponadczasowa elegancja – tak właśnie można opisać szykowną kolekcję UNA WHITE PEARL od marki Cersanit.  Kolekcję wyróżnia zupełnie nowe szkliwo w ofercie marki – PERAL (perłowe) o dwóch strukturach przypominające delikatny, lśniący aksamit. Nieskazitelna biel połączona została tutaj z wysublimowanym i popularnym wzorem francuskiej jodły płytki Coreset Structure, którą pokochają fani nietuzinkowego stylu. Strzeliste, schodzące się ze sobą linie przykuwają wzrok, otaczając przestrzeń aurą intymności oraz spokoju. Jedyna w swoim rodzaju powierzchnia płytki z zauważalną strukturą, w intrygujący sposób rozpraszają wpadające do łazienki światło, nie tylko optycznie powiększając pomieszczenie, ale również dodając mu charakterystycznej dynamiki. To kolekcja dla prawdziwych koneserów.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.