Komunikaty PR

Jak firmy świętują jubileusze w 2022 roku? Pomagają!

2022-02-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Świętowanie urodzin nie musi kończyć się zdmuchnięciem świeczek i rozpakowaniem prezentów. Coraz częściej formą celebrowania jubileuszy jest pomoc potrzebującym, w co angażują się nie tylko osoby prywatne, ale także firmy i organizacje. Slodkie, jeden z europejskich gigantów w branży słodyczy reklamowych, z związku z obchodzonym 25-leciem istnienia marki, podjął wyzwanie zrealizowania 25 akcji CSR. Komu firma osłodzi 2022 rok?

Slodkie ćwierćwiecze – CSR-owe wyzwanie

Indywidualnie, grupowo, firmowo – pomagać dziś można na różne sposoby, a szczytnych celów z roku na rok wcale nie brakuje. Coraz częstszą okazją do wsparcia potrzebującym są różnego rodzaju jubileusze. To kierowało również firmą Slodkie, która w ramach świętowania swojego ćwierćwiecza podjęła wyzwanie przeprowadzenia aż 25 akcji o charakterze CSR-owym. Tegoroczny jubileusz marki Slodkie jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założycieli firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada. Firma od lat zaopatruje polskie i europejskie organizacje w słodkie upominki, które są nowoczesną, spersonalizowaną oraz smaczną formą reklamy.

Mam głębokie przekonanie, że zgodnie z naszym mottem, słodkości oferowane naszym Klientom od ćwierćwiecza, pozwalają z przyjemnością łączyć biznes. Nasza praca to jednak nie tylko produkcja słodkości. Już od samego początku idea wspierania potrzebujących była bliska moim rodzicom, którzy założyli firmę i niejako wpisali w jej DNA troskę o ludzi, środowisko oraz zwierzęta – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

25 akcji na 25-lecie

Slodkie zdradza, że wśród 25 działań stawia na współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, przekazując na aukcje zestawy brandowanych czekoladek muśniętych jadalnym złotem. Tak jak w poprzednich latach, firma planuje zaangażować się również we wsparcie Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec, a ponadto włączyć się w organizację Wigilii dla osób w kryzysie bezdomności oraz w Szlachetną Paczkę. Nowym projektem będzie z pewnością wsparcie domów dziecka oraz fundacji Las Na Zawsze

Tym, co wyróżnia Slodkie, jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Choć marka ma na swoim koncie szereg działań o charakterze pomocowym, to w tym roku postanowiła w jeszcze większym stopniu zintensyfikować swoją działalność CSR-ową. Firma skupia się na pomaganiu osobom, organizacjom działającym na rzecz zwierząt, a także wdraża szereg zmian wewnętrznych. Jak dodaje Anna Garmada: Uważam, że należy dzielić się tym, co jest w nas najlepsze, a w naszym przypadku często… najsłodsze. Taką postawę rekomenduję również innym organizacjom!

Eko czyli nowocześnie, modnie i przyszłościowo

Bycie eko przechodzi dziś swój złoty wiek. Marki coraz częściej decydują się na wprowadzanie zmian w swoich firmach i organizacjach, wierząc, że nawet małymi krokami można wspólnie zrobić coś dobrego dla naszej planety. Tym samym kieruje się marka Slodkie, która w ciągu 25 lat swojej działalności wprowadziła szereg zmian na poziomie produkcji, czyniąc swoje słodkości bardziej ekologicznymi. Jak podkreśla Anna Garmada:

Większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy. Stosujemy ponadto folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, wykorzystywany przez nas papier również pochodzi z recyklingu bądź kontrolowanych ścinek, dzięki czemu jest jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem, zaś do produkcji lizaków wprowadziliśmy patyczki wykonane w 100% z papieru

Slodkie to jedna z wielu firm, dla których wsparcie osób, zwierząt oraz troska o naszą planetę są ważną częścią działalności. Miejmy nadzieję, że coraz więcej firm będzie podzielało te wartości, dokładając swoje cegiełki na rzecz lepszej przyszłości.


 

Aukcje firmy Slodkie, z których dochód zostanie przekazany na 30. finał zbiórki WOŚP trwają do 4.02:

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680444292

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680460667

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680452684

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680393193

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680450330

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-50-sztuk-11680464580

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.