Jak firmy świętują jubileusze w 2022 roku? Pomagają!
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Świętowanie urodzin nie musi kończyć się zdmuchnięciem świeczek i rozpakowaniem prezentów. Coraz częściej formą celebrowania jubileuszy jest pomoc potrzebującym, w co angażują się nie tylko osoby prywatne, ale także firmy i organizacje. Slodkie, jeden z europejskich gigantów w branży słodyczy reklamowych, z związku z obchodzonym 25-leciem istnienia marki, podjął wyzwanie zrealizowania 25 akcji CSR. Komu firma osłodzi 2022 rok?
Slodkie ćwierćwiecze – CSR-owe wyzwanie
Indywidualnie, grupowo, firmowo – pomagać dziś można na różne sposoby, a szczytnych celów z roku na rok wcale nie brakuje. Coraz częstszą okazją do wsparcia potrzebującym są różnego rodzaju jubileusze. To kierowało również firmą Slodkie, która w ramach świętowania swojego ćwierćwiecza podjęła wyzwanie przeprowadzenia aż 25 akcji o charakterze CSR-owym. Tegoroczny jubileusz marki Slodkie jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założycieli firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada. Firma od lat zaopatruje polskie i europejskie organizacje w słodkie upominki, które są nowoczesną, spersonalizowaną oraz smaczną formą reklamy.
Mam głębokie przekonanie, że zgodnie z naszym mottem, słodkości oferowane naszym Klientom od ćwierćwiecza, pozwalają z przyjemnością łączyć biznes. Nasza praca to jednak nie tylko produkcja słodkości. Już od samego początku idea wspierania potrzebujących była bliska moim rodzicom, którzy założyli firmę i niejako wpisali w jej DNA troskę o ludzi, środowisko oraz zwierzęta – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.
25 akcji na 25-lecie
Slodkie zdradza, że wśród 25 działań stawia na współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, przekazując na aukcje zestawy brandowanych czekoladek muśniętych jadalnym złotem. Tak jak w poprzednich latach, firma planuje zaangażować się również we wsparcie Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec, a ponadto włączyć się w organizację Wigilii dla osób w kryzysie bezdomności oraz w Szlachetną Paczkę. Nowym projektem będzie z pewnością wsparcie domów dziecka oraz fundacji Las Na Zawsze.
Tym, co wyróżnia Slodkie, jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Choć marka ma na swoim koncie szereg działań o charakterze pomocowym, to w tym roku postanowiła w jeszcze większym stopniu zintensyfikować swoją działalność CSR-ową. Firma skupia się na pomaganiu osobom, organizacjom działającym na rzecz zwierząt, a także wdraża szereg zmian wewnętrznych. Jak dodaje Anna Garmada: Uważam, że należy dzielić się tym, co jest w nas najlepsze, a w naszym przypadku często… najsłodsze. Taką postawę rekomenduję również innym organizacjom!
Eko czyli nowocześnie, modnie i przyszłościowo
Bycie eko przechodzi dziś swój złoty wiek. Marki coraz częściej decydują się na wprowadzanie zmian w swoich firmach i organizacjach, wierząc, że nawet małymi krokami można wspólnie zrobić coś dobrego dla naszej planety. Tym samym kieruje się marka Slodkie, która w ciągu 25 lat swojej działalności wprowadziła szereg zmian na poziomie produkcji, czyniąc swoje słodkości bardziej ekologicznymi. Jak podkreśla Anna Garmada:
Większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy. Stosujemy ponadto folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, wykorzystywany przez nas papier również pochodzi z recyklingu bądź kontrolowanych ścinek, dzięki czemu jest jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem, zaś do produkcji lizaków wprowadziliśmy patyczki wykonane w 100% z papieru.
Slodkie to jedna z wielu firm, dla których wsparcie osób, zwierząt oraz troska o naszą planetę są ważną częścią działalności. Miejmy nadzieję, że coraz więcej firm będzie podzielało te wartości, dokładając swoje cegiełki na rzecz lepszej przyszłości.
Aukcje firmy Slodkie, z których dochód zostanie przekazany na 30. finał zbiórki WOŚP trwają do 4.02:
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680444292
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680460667
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680452684
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680393193
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680450330
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-50-sztuk-11680464580

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.