Komunikaty PR

Jak obdarowywać, to... od serca! SLODKIE propozycje upominków w biznesie

2023-01-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Zbliżające się walentynki czy Dzień Kobiet to doskonałe okazje, aby zamówić piękne i pyszne słodkości dla swoich najbliższych. Warto w te dni pamiętać również o współpracownikach, partnerach czy członkach zaprzyjaźnionych organizacji, którzy z pewnością docenią miły i przy okazji apetyczny gest. Pralinki, lizaki, karmelki, a może tabliczka pysznej czekolady? Producenci gadżetów reklamowych polecają personalizowane słodkości z serduszkami w roli głównej!

W roku kalendarzowym mamy mnóstwo okazji do obdarowywania prezentami bliskich, ale i osoby związane z nami zawodowo. Święta takie, jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc, Dzień Matki, dni pracownicze czy święta branżowe to najczęstsze momenty, gdy chcemy docenić tych, którzy są dla nas ważni. Na zbliżające się walentynki oraz niedługo po nich hucznie świętowany w Polsce Dzień Kobiet, producenci słodyczy przygotowują mnóstwo słodkości w specjalnych, eleganckich i niekiedy bardzo wyszukanych kolekcjach. Na co postawimy w tym roku w świecie biznesu?

Choć walentynki i Dzień Kobiet wielu z nas kojarzy raczej z rodziną czy przyjaciółmi, warto wiedzieć, że nierzadko firmy również zaopatrują się w zapasy upominków tuż przed tymi okazjami. Trend dostrzegamy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Upatrujemy w tym nurcie zyskującą coraz większą popularność kulturę doceniania. Pracodawcy niekiedy szukają okazji, by miło zaskoczyć swoje zespoły. Te drobne gesty przekładają się na lepsze relacje i przyjemną atmosferę, na co zdecydowanie zwracają uwagę pracownicy. Dostrzegając te zmiany w filozofii wielu firm, sukcesywnie poszerzamy naszą ofertę słodkich gadżetów reklamowych i tworzymy z niej kolekcje doskonale wpisujące się w te święta – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE.

Jakie upominki producent słodyczy SLODKIE rekomenduje na ten rok?

  • rzemieślnicze karmelki i lizaki w kształcie serc z ekologicznymi, papierowymi patyczkami

  • ciasteczka w kształcie serc zapakowane w 100% biodegradowalną folię eko

  • czekoladki z belgijskiej czekolady top gourmet z atrakcyjnymi wróżbami

  • kartki ze słodką, mleczną wkładką, świetnie sprawdzą się w przypadku wysyłki upominku listem do osób pracujących zdalnie

  • zestawy czekoladek w kształcie serc zamknięte w estetycznej kopercie

  • bombonierki z serduszkami wykonanymi z mlecznej, deserowej lub białej czekolady

  • wysokiej jakości praliny wykonane z czekolady rubinowej z nadzieniem pistacjowym oraz mlecznej z nadzieniem orzechowym

Dla tych, którzy szukają bardziej niestandardowych rozwiązań, poleca się stworzenie w pełni personalizowanych słodkości. Jakie mamy tu możliwości? Obecnie producenci słodkich gadżetów oferują niemal nieograniczone rozwiązania.

Słodkości personalizujemy bezpośrednio na czekoladzie za pomocą jadalnych i całkowicie bezpiecznych kolorowych tuszów spożywczych. Wykonujemy cieniutką, niewyczuwalną warstwę zdobienia, która tworzy wyraźną kolorową grafikę, zdjęcie czy logo firmy. Ponadto przygotowujemy czekoladowe słodkości w dowolnych kształtach, jakie tylko zamarzą sobie nasi Klienci! To rozwiązanie zawsze wzbudza duże emocje wśród zamawiających. Standardowo brandujemy także opakowania naszych słodkich upominków. Możemy na nich nadrukować dowolny projekt, co bardzo doceniają zamawiający, ponieważ dostają coś, co jest zupełnie niepowtarzalne, dopasowane do DNA ich marek i przede wszystkim smaczne – dodaje Anna Garmada.

Cała kolekcja kobiecych słodkości, rekomendowanych przez markę SLODKIE, jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, dostępna jest na stronie internetowej www.slodkie.com w zakładce produkty. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.