Jak obdarowywać, to... od serca! SLODKIE propozycje upominków w biznesie
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Zbliżające się walentynki czy Dzień Kobiet to doskonałe okazje, aby zamówić piękne i pyszne słodkości dla swoich najbliższych. Warto w te dni pamiętać również o współpracownikach, partnerach czy członkach zaprzyjaźnionych organizacji, którzy z pewnością docenią miły i przy okazji apetyczny gest. Pralinki, lizaki, karmelki, a może tabliczka pysznej czekolady? Producenci gadżetów reklamowych polecają personalizowane słodkości z serduszkami w roli głównej!
W roku kalendarzowym mamy mnóstwo okazji do obdarowywania prezentami bliskich, ale i osoby związane z nami zawodowo. Święta takie, jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc, Dzień Matki, dni pracownicze czy święta branżowe to najczęstsze momenty, gdy chcemy docenić tych, którzy są dla nas ważni. Na zbliżające się walentynki oraz niedługo po nich hucznie świętowany w Polsce Dzień Kobiet, producenci słodyczy przygotowują mnóstwo słodkości w specjalnych, eleganckich i niekiedy bardzo wyszukanych kolekcjach. Na co postawimy w tym roku w świecie biznesu?
Choć walentynki i Dzień Kobiet wielu z nas kojarzy raczej z rodziną czy przyjaciółmi, warto wiedzieć, że nierzadko firmy również zaopatrują się w zapasy upominków tuż przed tymi okazjami. Trend dostrzegamy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Upatrujemy w tym nurcie zyskującą coraz większą popularność kulturę doceniania. Pracodawcy niekiedy szukają okazji, by miło zaskoczyć swoje zespoły. Te drobne gesty przekładają się na lepsze relacje i przyjemną atmosferę, na co zdecydowanie zwracają uwagę pracownicy. Dostrzegając te zmiany w filozofii wielu firm, sukcesywnie poszerzamy naszą ofertę słodkich gadżetów reklamowych i tworzymy z niej kolekcje doskonale wpisujące się w te święta – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Jakie upominki producent słodyczy SLODKIE rekomenduje na ten rok?
-
rzemieślnicze karmelki i lizaki w kształcie serc z ekologicznymi, papierowymi patyczkami
-
ciasteczka w kształcie serc zapakowane w 100% biodegradowalną folię eko
-
czekoladki z belgijskiej czekolady top gourmet z atrakcyjnymi wróżbami
-
kartki ze słodką, mleczną wkładką, świetnie sprawdzą się w przypadku wysyłki upominku listem do osób pracujących zdalnie
-
zestawy czekoladek w kształcie serc zamknięte w estetycznej kopercie
-
bombonierki z serduszkami wykonanymi z mlecznej, deserowej lub białej czekolady
-
wysokiej jakości praliny wykonane z czekolady rubinowej z nadzieniem pistacjowym oraz mlecznej z nadzieniem orzechowym
Dla tych, którzy szukają bardziej niestandardowych rozwiązań, poleca się stworzenie w pełni personalizowanych słodkości. Jakie mamy tu możliwości? Obecnie producenci słodkich gadżetów oferują niemal nieograniczone rozwiązania.
Słodkości personalizujemy bezpośrednio na czekoladzie za pomocą jadalnych i całkowicie bezpiecznych kolorowych tuszów spożywczych. Wykonujemy cieniutką, niewyczuwalną warstwę zdobienia, która tworzy wyraźną kolorową grafikę, zdjęcie czy logo firmy. Ponadto przygotowujemy czekoladowe słodkości w dowolnych kształtach, jakie tylko zamarzą sobie nasi Klienci! To rozwiązanie zawsze wzbudza duże emocje wśród zamawiających. Standardowo brandujemy także opakowania naszych słodkich upominków. Możemy na nich nadrukować dowolny projekt, co bardzo doceniają zamawiający, ponieważ dostają coś, co jest zupełnie niepowtarzalne, dopasowane do DNA ich marek i przede wszystkim smaczne – dodaje Anna Garmada.
Cała kolekcja kobiecych słodkości, rekomendowanych przez markę SLODKIE, jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, dostępna jest na stronie internetowej www.slodkie.com w zakładce produkty.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.