Jak obdarowywać, to... od serca! SLODKIE propozycje upominków w biznesie
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Zbliżające się walentynki czy Dzień Kobiet to doskonałe okazje, aby zamówić piękne i pyszne słodkości dla swoich najbliższych. Warto w te dni pamiętać również o współpracownikach, partnerach czy członkach zaprzyjaźnionych organizacji, którzy z pewnością docenią miły i przy okazji apetyczny gest. Pralinki, lizaki, karmelki, a może tabliczka pysznej czekolady? Producenci gadżetów reklamowych polecają personalizowane słodkości z serduszkami w roli głównej!
W roku kalendarzowym mamy mnóstwo okazji do obdarowywania prezentami bliskich, ale i osoby związane z nami zawodowo. Święta takie, jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc, Dzień Matki, dni pracownicze czy święta branżowe to najczęstsze momenty, gdy chcemy docenić tych, którzy są dla nas ważni. Na zbliżające się walentynki oraz niedługo po nich hucznie świętowany w Polsce Dzień Kobiet, producenci słodyczy przygotowują mnóstwo słodkości w specjalnych, eleganckich i niekiedy bardzo wyszukanych kolekcjach. Na co postawimy w tym roku w świecie biznesu?
Choć walentynki i Dzień Kobiet wielu z nas kojarzy raczej z rodziną czy przyjaciółmi, warto wiedzieć, że nierzadko firmy również zaopatrują się w zapasy upominków tuż przed tymi okazjami. Trend dostrzegamy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Upatrujemy w tym nurcie zyskującą coraz większą popularność kulturę doceniania. Pracodawcy niekiedy szukają okazji, by miło zaskoczyć swoje zespoły. Te drobne gesty przekładają się na lepsze relacje i przyjemną atmosferę, na co zdecydowanie zwracają uwagę pracownicy. Dostrzegając te zmiany w filozofii wielu firm, sukcesywnie poszerzamy naszą ofertę słodkich gadżetów reklamowych i tworzymy z niej kolekcje doskonale wpisujące się w te święta – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Jakie upominki producent słodyczy SLODKIE rekomenduje na ten rok?
-
rzemieślnicze karmelki i lizaki w kształcie serc z ekologicznymi, papierowymi patyczkami
-
ciasteczka w kształcie serc zapakowane w 100% biodegradowalną folię eko
-
czekoladki z belgijskiej czekolady top gourmet z atrakcyjnymi wróżbami
-
kartki ze słodką, mleczną wkładką, świetnie sprawdzą się w przypadku wysyłki upominku listem do osób pracujących zdalnie
-
zestawy czekoladek w kształcie serc zamknięte w estetycznej kopercie
-
bombonierki z serduszkami wykonanymi z mlecznej, deserowej lub białej czekolady
-
wysokiej jakości praliny wykonane z czekolady rubinowej z nadzieniem pistacjowym oraz mlecznej z nadzieniem orzechowym
Dla tych, którzy szukają bardziej niestandardowych rozwiązań, poleca się stworzenie w pełni personalizowanych słodkości. Jakie mamy tu możliwości? Obecnie producenci słodkich gadżetów oferują niemal nieograniczone rozwiązania.
Słodkości personalizujemy bezpośrednio na czekoladzie za pomocą jadalnych i całkowicie bezpiecznych kolorowych tuszów spożywczych. Wykonujemy cieniutką, niewyczuwalną warstwę zdobienia, która tworzy wyraźną kolorową grafikę, zdjęcie czy logo firmy. Ponadto przygotowujemy czekoladowe słodkości w dowolnych kształtach, jakie tylko zamarzą sobie nasi Klienci! To rozwiązanie zawsze wzbudza duże emocje wśród zamawiających. Standardowo brandujemy także opakowania naszych słodkich upominków. Możemy na nich nadrukować dowolny projekt, co bardzo doceniają zamawiający, ponieważ dostają coś, co jest zupełnie niepowtarzalne, dopasowane do DNA ich marek i przede wszystkim smaczne – dodaje Anna Garmada.
Cała kolekcja kobiecych słodkości, rekomendowanych przez markę SLODKIE, jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, dostępna jest na stronie internetowej www.slodkie.com w zakładce produkty.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.