Komunikaty PR

Już 1 milion aktywnych użytkowników aplikacji PAYBACK!

2022-08-04  |  09:40
Biuro prasowe

Lipiec był rekordowym miesiącem pod względem aktywności użytkowników aplikacji PAYBACK. Kampanie promocyjne, które w ubiegłym miesiącu Program prowadził we współpracy ze swoimi partnerami oraz regularna komunikacja, sprawiły, że ponad milion osób skorzystało z aplikacji. To blisko 25% więcej niż w poprzednich miesiącach.

Ten rekordowy wynik potwierdza tezę, że skuteczność aplikacji zakupowych powinna być mierzona nie liczbą pobrań, a aktywnością ich użytkowników. To ona przedstawia największą wartość dla marek partycypujących w danej aplikacji, ponieważ przekłada się na realną możliwość poszerzania bazy klientów. Dlatego niezwykle cieszymy się, że lipcowe akcje PAYBACK, prowadzone we współpracy z naszymi partnerami, przyniosły tak znakomite rezultaty, przyciągając ponad 1 mln unikalnych użytkowników komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska. 

Skłonienie konsumentów, aby skorzystali z aplikacji, to jednak zaledwie pierwszy krok na drodze budowania grona lojalnych i zadowolonych klientów. Dlatego, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników aplikacji, PAYBACK wprowadził w ostatnim czasie dwie nowe funkcjonalności. 

Jedna aplikacja, wiele możliwości

Pierwsza z nich to płatność mobilna PAYBACK PAY, która pozwala płacić za zakupy w partnerskich sklepach stacjonarnych Programu i jednocześnie zbierać punkty PAYBACK. Dzięki tej funkcjonalności, użytkownik może zapłacić, m.in. za zakupy spożywcze w sklepach Kaufland, tankowanie na stacji bp, karmę dla swojego zwierzaka w Maxi Zoo, produkty budowlane w Mrówce czy bilet na seans do Multikina i automatycznie poszerzyć pulę punktów na swoim koncie. 

Z płatności mogą korzystać użytkownicy najnowszej wersji aplikacji PAYBACK na Android i iOS, którzy jednocześnie są użytkownikami Google Pay lub Apple PAY oraz mają kartę debetową bądź kredytową dodaną do Portfela Google lub Apple Wallet. 

Dodatkowo, w aplikacji PAYBACK jest dostępny kalkulator punktów. Pozwala on w szybki i łatwy sposób sprawdzić, ile punktów PAYBACK zdobędziemy za zakupy. Kalkulator jest dostępny dla wszystkich użytkowników aplikacji PAYBACK, bez względu na rodzaj urządzenia czy system operacyjny. Pozwala również oszacować, o ile więcej punktów zyskamy, jeśli przed zakupami aktywujemy kupon do danego sklepu. Korzystanie z kalkulatora jest bardzo proste – wystarczy, że uczestnik Programu wpisze wartość zakupów, wybierze sklep, w którym robi zakupy, a następnie wybierze rodzaj kuponu. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.