Już 1 milion aktywnych użytkowników aplikacji PAYBACK!
Lipiec był rekordowym miesiącem pod względem aktywności użytkowników aplikacji PAYBACK. Kampanie promocyjne, które w ubiegłym miesiącu Program prowadził we współpracy ze swoimi partnerami oraz regularna komunikacja, sprawiły, że ponad milion osób skorzystało z aplikacji. To blisko 25% więcej niż w poprzednich miesiącach.
– Ten rekordowy wynik potwierdza tezę, że skuteczność aplikacji zakupowych powinna być mierzona nie liczbą pobrań, a aktywnością ich użytkowników. To ona przedstawia największą wartość dla marek partycypujących w danej aplikacji, ponieważ przekłada się na realną możliwość poszerzania bazy klientów. Dlatego niezwykle cieszymy się, że lipcowe akcje PAYBACK, prowadzone we współpracy z naszymi partnerami, przyniosły tak znakomite rezultaty, przyciągając ponad 1 mln unikalnych użytkowników – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Skłonienie konsumentów, aby skorzystali z aplikacji, to jednak zaledwie pierwszy krok na drodze budowania grona lojalnych i zadowolonych klientów. Dlatego, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników aplikacji, PAYBACK wprowadził w ostatnim czasie dwie nowe funkcjonalności.
Jedna aplikacja, wiele możliwości
Pierwsza z nich to płatność mobilna PAYBACK PAY, która pozwala płacić za zakupy w partnerskich sklepach stacjonarnych Programu i jednocześnie zbierać punkty PAYBACK. Dzięki tej funkcjonalności, użytkownik może zapłacić, m.in. za zakupy spożywcze w sklepach Kaufland, tankowanie na stacji bp, karmę dla swojego zwierzaka w Maxi Zoo, produkty budowlane w Mrówce czy bilet na seans do Multikina i automatycznie poszerzyć pulę punktów na swoim koncie.
Z płatności mogą korzystać użytkownicy najnowszej wersji aplikacji PAYBACK na Android i iOS, którzy jednocześnie są użytkownikami Google Pay lub Apple PAY oraz mają kartę debetową bądź kredytową dodaną do Portfela Google lub Apple Wallet.
Dodatkowo, w aplikacji PAYBACK jest dostępny kalkulator punktów. Pozwala on w szybki i łatwy sposób sprawdzić, ile punktów PAYBACK zdobędziemy za zakupy. Kalkulator jest dostępny dla wszystkich użytkowników aplikacji PAYBACK, bez względu na rodzaj urządzenia czy system operacyjny. Pozwala również oszacować, o ile więcej punktów zyskamy, jeśli przed zakupami aktywujemy kupon do danego sklepu. Korzystanie z kalkulatora jest bardzo proste – wystarczy, że uczestnik Programu wpisze wartość zakupów, wybierze sklep, w którym robi zakupy, a następnie wybierze rodzaj kuponu.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.