Już 1 milion aktywnych użytkowników aplikacji PAYBACK!
Lipiec był rekordowym miesiącem pod względem aktywności użytkowników aplikacji PAYBACK. Kampanie promocyjne, które w ubiegłym miesiącu Program prowadził we współpracy ze swoimi partnerami oraz regularna komunikacja, sprawiły, że ponad milion osób skorzystało z aplikacji. To blisko 25% więcej niż w poprzednich miesiącach.
– Ten rekordowy wynik potwierdza tezę, że skuteczność aplikacji zakupowych powinna być mierzona nie liczbą pobrań, a aktywnością ich użytkowników. To ona przedstawia największą wartość dla marek partycypujących w danej aplikacji, ponieważ przekłada się na realną możliwość poszerzania bazy klientów. Dlatego niezwykle cieszymy się, że lipcowe akcje PAYBACK, prowadzone we współpracy z naszymi partnerami, przyniosły tak znakomite rezultaty, przyciągając ponad 1 mln unikalnych użytkowników – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Skłonienie konsumentów, aby skorzystali z aplikacji, to jednak zaledwie pierwszy krok na drodze budowania grona lojalnych i zadowolonych klientów. Dlatego, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników aplikacji, PAYBACK wprowadził w ostatnim czasie dwie nowe funkcjonalności.
Jedna aplikacja, wiele możliwości
Pierwsza z nich to płatność mobilna PAYBACK PAY, która pozwala płacić za zakupy w partnerskich sklepach stacjonarnych Programu i jednocześnie zbierać punkty PAYBACK. Dzięki tej funkcjonalności, użytkownik może zapłacić, m.in. za zakupy spożywcze w sklepach Kaufland, tankowanie na stacji bp, karmę dla swojego zwierzaka w Maxi Zoo, produkty budowlane w Mrówce czy bilet na seans do Multikina i automatycznie poszerzyć pulę punktów na swoim koncie.
Z płatności mogą korzystać użytkownicy najnowszej wersji aplikacji PAYBACK na Android i iOS, którzy jednocześnie są użytkownikami Google Pay lub Apple PAY oraz mają kartę debetową bądź kredytową dodaną do Portfela Google lub Apple Wallet.
Dodatkowo, w aplikacji PAYBACK jest dostępny kalkulator punktów. Pozwala on w szybki i łatwy sposób sprawdzić, ile punktów PAYBACK zdobędziemy za zakupy. Kalkulator jest dostępny dla wszystkich użytkowników aplikacji PAYBACK, bez względu na rodzaj urządzenia czy system operacyjny. Pozwala również oszacować, o ile więcej punktów zyskamy, jeśli przed zakupami aktywujemy kupon do danego sklepu. Korzystanie z kalkulatora jest bardzo proste – wystarczy, że uczestnik Programu wpisze wartość zakupów, wybierze sklep, w którym robi zakupy, a następnie wybierze rodzaj kuponu.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE
Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.
Prawo
Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna
Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.