Kamila Petrus i Mateusz Paradowski dołączają do managementu InnerValue
Wieloletni współpracownicy agencji i dotychczasowi szefowie głównych działów InnerValue – Kamila Petrus i Mateusz Paradowski – dołączają do managementu firmy. Od tej pory – na stanowiskach Executive Director – będą współzarządzać pracami operacyjnymi całej organizacji. Zmiany związane są m.in. z trwającym rozwojem agencji i jej mocniejszym wejściem w obszar raportowania ESG czy komunikacji zagranicznej dla firm technologicznych.
- Bardzo cieszę się, że Kamila Petrus i Mateusz Paradowski będą jeszcze mocniej zaangażowani w rozwój InnerValue. Od lat przejawiają oni ponadprzeciętne umiejętności z obszaru komunikacji, jak i cechy menedżerskie. Przed nami wiele ciekawych projektów, ale i wyzwań. Obecnie wspólnie będziemy pracowali nad wyznaczeniem średnioterminowych celów dla naszej firmy – mówi Wojciech Iwaniuk, CEO InnerValue.
Mateusz Paradowski w InnerValue pracuje od początku swojej kariery zawodowej, czyli 2013 roku. W tym czasie przeszedł przez wszystkie szczeble organizacji pracując przy najbardziej prestiżowych projektach agencji. Od ponad czterech lat kieruje pracami zespołu specjalizującego się w prowadzeniu relacji inwestorskich, komunikacji IPO oraz komunikacji biznesowej spółek z obszaru nowych technologii. Nadzoruje realizację projektów oraz koordynuje bieżącą współpracę z klientami. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat jego dział pracował przy prawie 30 transakcjach o wartości 1,5 mld zł. W ostatnich kwartałach mocno zaangażował się w poszerzenie spektrum klientów agencji o spółki z portfeli funduszy venture capital i private equity oraz komunikację na rynki zagraniczne.
Kamila Petrus jest związana z InnerValue od 2018 roku. Od 2019 kieruje pracami zespołu odpowiedzialnego za projekty komunikacyjne dla innowacyjnych przedsiębiorstw. Tworzy komunikację strategiczną dla spółek z branży new-tech, gamingu i sektora IT. Nadzoruje realizację projektów crowdinvestingowych, procesy IPO i komunikację M&A startupów. Kamila jest jednym z najbardziej znanych specjalistów od komunikacji spółek z branży gier wideo w Polsce. Prowadzi autorski program na YouTube Gamedev przy Kamie. Przed dołączeniem do InnerValue pracowała w agencji PR/IR, gdzie zajmowała stanowiska starszego specjalisty ds. IR oraz account managera. Z rynkiem kapitałowym związana jest od 2015 roku. Karierę zawodową zaczynała jako dziennikarka radiowa i telewizyjna.
Oprócz Paradowskiego i Petrus management InnerValue tworzą – Wojciech Iwaniuk (CEO), Andrzej Szurek (COO) i Piotr Sobiś (CFO).
Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue (www.innervalue.pl). Oprócz podstawowej usługi – jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa – agencja rozszerzyła ofertę o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno-digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej. Już dziś blisko połowę klientów Agencji stanowią firmy nieobecne na rynku kapitałowym. Od tego roku firma rozwija nowe obszary – komunikację zagraniczną oraz raportowanie ESG (ang. Environmental, Social and Governance).
Od kwietnia br. siedziba InnerValue znajduje się przy ul. Koszykowej 54.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE
Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.
Prawo
Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna
Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.