Komunikaty PR

Kamila Petrus i Mateusz Paradowski dołączają do managementu InnerValue

2022-09-08  |  13:00
Biuro prasowe

Wieloletni współpracownicy agencji i dotychczasowi szefowie głównych działów InnerValue – Kamila Petrus i Mateusz Paradowski – dołączają do managementu firmy. Od tej pory – na stanowiskach Executive Director – będą współzarządzać pracami operacyjnymi całej organizacji. Zmiany związane są m.in. z trwającym rozwojem agencji i jej mocniejszym wejściem w obszar raportowania ESG czy komunikacji zagranicznej dla firm technologicznych.

- Bardzo cieszę się, że Kamila Petrus i Mateusz Paradowski będą jeszcze mocniej zaangażowani w rozwój InnerValue. Od lat przejawiają oni ponadprzeciętne umiejętności z obszaru komunikacji, jak i cechy menedżerskie. Przed nami wiele ciekawych projektów, ale i wyzwań. Obecnie wspólnie będziemy pracowali nad wyznaczeniem średnioterminowych celów dla naszej firmy – mówi Wojciech Iwaniuk, CEO InnerValue.

Mateusz Paradowski w InnerValue pracuje od początku swojej kariery zawodowej, czyli 2013 roku. W tym czasie przeszedł przez wszystkie szczeble organizacji pracując przy najbardziej prestiżowych projektach agencji. Od ponad czterech lat kieruje pracami zespołu specjalizującego się w prowadzeniu relacji inwestorskich, komunikacji IPO oraz komunikacji biznesowej spółek z obszaru nowych technologii. Nadzoruje realizację projektów oraz koordynuje bieżącą współpracę z klientami. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat jego dział pracował przy prawie 30 transakcjach o wartości 1,5 mld zł. W ostatnich kwartałach mocno zaangażował się w poszerzenie spektrum klientów agencji o spółki z portfeli funduszy venture capital i private equity oraz komunikację na rynki zagraniczne.

Kamila Petrus jest związana z InnerValue od 2018 roku. Od 2019 kieruje pracami zespołu odpowiedzialnego za projekty komunikacyjne dla innowacyjnych przedsiębiorstw. Tworzy komunikację strategiczną dla spółek z branży new-tech, gamingu i sektora IT. Nadzoruje realizację projektów crowdinvestingowych, procesy IPO i komunikację M&A startupów. Kamila jest jednym z najbardziej znanych specjalistów od komunikacji spółek z branży gier wideo w Polsce. Prowadzi autorski program na YouTube Gamedev przy Kamie. Przed dołączeniem do InnerValue pracowała w agencji PR/IR, gdzie zajmowała stanowiska starszego specjalisty ds. IR oraz account managera. Z rynkiem kapitałowym związana jest od 2015 roku. Karierę zawodową zaczynała jako dziennikarka radiowa i telewizyjna.

Oprócz Paradowskiego i Petrus management InnerValue tworzą – Wojciech Iwaniuk (CEO), Andrzej Szurek (COO) i Piotr Sobiś (CFO).

Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue (www.innervalue.pl). Oprócz podstawowej usługi –  jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa –  agencja rozszerzyła ofertę o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno-digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej. Już dziś blisko połowę klientów Agencji stanowią firmy nieobecne na rynku kapitałowym. Od tego roku firma rozwija nowe obszary – komunikację zagraniczną oraz raportowanie ESG (ang. Environmental, Social and Governance).

Od kwietnia br. siedziba InnerValue znajduje się przy ul. Koszykowej 54.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.