KAN na białostockich targach pracy
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Jeden z największych pracodawców w regionie, ceniony producent innowacyjnych instalacji wodnych i grzewczych, spotyka się z potencjalnymi pracownikami w trakcie targów pracy w Białymstoku.
W ostatnich dniach Grupa KAN uczestniczyła w dwóch takich wydarzeniach. Podlaskie Targi Pracy w Atrium Biała to dla KAN nie tylko sprawdzona już metoda na dotarcie do osób poszukujących zatrudnienia, ale też okazja do przybliżenia profilu działalności firmy i rozmowy na temat możliwości rozwoju w przedsiębiorstwie.
- W trakcie Podlaskich Targów Pracy naszą ofertę zatrudnienia kierowaliśmy głównie do wykwalifikowanych pracowników – mówi Jan Kaczan wiceprezes KAN - Odwiedzającym nasze stoisko przedstawialiśmy możliwości pracy w ramach aktualnie prowadzonych rekrutacji - na stanowiskach produkcyjnych takich jak: ślusarz, malarz proszkowy, operator frezarki. Rozmawialiśmy też z kandydatami na stanowisko pracownika transportu wewnętrznego.
Zainteresowanie ofertami pracy u producenta z branży instalacyjnej było wyjątkowo duże.
- W ramach każdej kolejnej edycji Targów Pracy potencjalni kandydaci pojawiają się coraz lepiej przygotowani. Zdecydowana większość osób odwiedzających nasze stoisko miała ze sobą CV. Pozostali zainteresowani pracą w KAN wypełnili kwestionariusz na miejscu. Spodziewamy się, że - podobnie jak w poprzednich latach - znacząca liczba CV wpłynie również drogą mailową – mówi przedstawiciel działu HR KAN.
Grupa KAN to też miejsce sprzyjające nauce i poszerzaniu zawodowych horyzontów. Stąd obecność firmy na jesiennych Targach Pracy Politechniki Białostockiej, które w tym roku odbyły się po raz pierwszy w Centrum Nowoczesnego Kształcenia Politechniki Białostockiej przy ul. Zwierzynieckiej 16.
Przy targowym stoisku przedstawiciele spółki szczegółowo informowali o ofercie pracodawcy, warunkach rekrutacji, ofercie staży, praktyk i zatrudnienia.
Możliwościami rozwoju w KAN szczególnie interesowali się studenci czwartego i piątego roku Wydziału Inżynierii Środowiska o specjalizacji ogrzewnictwo i wentylacja. Firma rekrutuje obecnie m.in. na nowe stanowiska w dziale doradztwa technicznego, w siedzibie KAN przy ul. Karpińskiego w Białymstoku.
- Oferujemy zatrudnienie zarówno na stanowisku eksperta, jak i młodszego doradcy technicznego – doświadczenie zawodowe nie jest decydujące, bo jesteśmy w stanie przeszkolić i odpowiednio przygotować kandydatów na to stanowisko – dodaje pracownik HR. – Niezbędny warunek to znajomość języka niemieckiego i studia kierunkowe na Wydziale Inżynierii Środowiska. Gwarantujemy pełne przygotowanie zawodowe, pakiet szkoleń wewnętrznych i wiele korzyści płynących z międzynarodowych doświadczeń Grupy KAN.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.