Katalog „Kulinarne podróże” E.Leclerc z własną kampanią online
E.Leclerc rozpoczął wakacyjną kampanię online „Kulinarne podróże”. Głównym jej celem jest dotarcie do potencjalnych klientów i zaprezentowanie szerokiego wyboru produktów marek własnych jako tańszej alternatywy, ale równie dobrej jakości co produktów znanych marek w momencie szalejącej inflacji w kraju. Konsumenci z aplikacją Bonus mogą w lipcu skorzystać z atrakcyjnych promocji na specjały kuchni nawet z najdalszych zakątków świata.
Poziom inflacji wg GUS wyniósł w maju 15,6% (r/r). W takiej sytuacji klienci coraz chętniej szukają alternatyw do produktów drogich marek na rzecz – nieustępującym ich jakościowo – produktów oferowanych przez sieci sklepowe.
Celem kampanii jest zaprezentowanie szeregu produktów dostępnych w sklepach E.Leclerc budowanie świadomości i wzmocnienie wizerunku Wiodącej Marki oraz promocja wśród klientów aplikacji Bonus. Dzięki jej zainstalowaniu każdy klient będzie mógł skorzystać ze zniżek nawet do 44% na potrawy prosto z kuchni włoskiej i orientalnej.
Na potrzeby kampanii E.Leclerc przygotował cykl trzech katalogów, w których zostały zaprezentowane grupy produktów z różnych krajów. Motywem przewodnim gazetek jest hasło „Kulinarne podróże”, nawiązujące do najpopularniejszych kuchni świata. Wielbiciele wschodnich smaków będą mogli kupić np. makaron sojowy, ekstrakt z miąższu kokosa czy ryż jaśminowy. Miłośnicy kuchni włoskiej – ser gorgonzola, makaron tagliatelle czy deser Tiramisu.
Klienci, mając do dyspozycji całą gamę produktów marek własnych, będą mogli wyczarować w kuchni prawdziwe specjały, a inspiracją do tego będą przepisy dostępne w mobilnej aplikacji Bonus.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.