Keller Polska wspiera drugą edycję „Domu z Serca”
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Trwa druga edycja akcji „Dom z Serca”, w której Budimex wraz z Partnerami buduje do stanu „pod klucz” dom dla ośmioosobowej rodziny z miejscowości Brusy w województwie pomorskim. Prace wykończeniowe idą pełną parą! Już niebawem, dzięki pomocy wielu Sponsorów, m.in. firmy Keller, Pani Iwona i Pan Krzysztof wraz z dziećmi będą mogli zamieszkać w nowym, wymarzonym domu.
Pani Iwona i pan Krzysztof są rodzicami szóstki dzieci, w tym dwojga przewlekle chorych. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Aby zapewnić dzieciom lepsze warunki do życia, pani Iwona i pan Krzysztof rozpoczęli budowę własnego domu na odziedziczonej działce. Niestety, ze względu na trudną sytuację materialną, prace wstrzymano. Budimex wraz z Partnerami postanowił pomóc rodzinie dokończyć budowę domu do stanu „pod klucz”. Do akcji „Dom z Serca 2” jako jedna z pierwszych przyłączyła się firma Keller - jedna z wiodących na rynku firm w sektorze budownictwa geotechnicznego.
– Obserwowaliśmy budowę pierwszego „Domu z Serca”, widzieliśmy jak mocno zmienił życie i jak wiele radości przyniósł ten projekt rodzinie, która w nim zamieszkała. Pomysł nam się bardzo spodobał, ponieważ efekty takiego wsparcia są widoczne i przekładają się na poprawę komfortu życia konkretnych ludzi. Keller Polska posiada oddziały i pracuje na budowach w różnych miejscach w Polsce. Czujemy odpowiedzialność za otoczenie, w którym pracujemy i w miarę naszych możliwości staramy się wspierać lokalne społeczności. Jeśli swoim wsparciem możemy poprawić warunki życia choćby kilku osób to staramy się to robić. Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów. Przy tak dużym projekcie potrzebne jest znaczące wsparcie finansowe, dlatego cieszę się że w budowie „Domu z Serca” pomaga wiele firm i mam nadzieję, że nowym właścicielom będzie się w nim dobrze żyło – mówi Artur Gaszewski Dyrektor Naczelny Keller Polska.
Firma Keller jest partnerem „Domu z Serca 2” od początku trwania akcji i jest jednym z jej największych donatorów, a także partnerem Budimeksu w wielu innych projektach budowlanych.
- Firma Keller zaangażowała się w finansowanie wyposażenia do domu Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz ich sześciorga dzieci. Jesteśmy bardzo wdzięczni za ten akt serca, dobroczynności i wsparcia, który przyjęła rodzina z Brus. Dziękujemy za zaangażowanie w całą budowę domu i cieszymy się, że mamy tak odpowiedzialnego i fantastycznego partnera w tej akcji – mówi Michał Wrzosek, Rzecznik Prasowy Budimex SA.
Dzięki wsparciu firmy Keller oraz innych Partnerów akcji już niedługo rodzina z Brus będzie mogła cieszyć się nowym, wymarzonym domem.
Na stronie internetowej akcji www.domzserca.pl można śledzić postępy prac przy dalszej budowie i wyposażeniu domu. Są tam publikowane informacje o podjętych podobnych działaniach pomocowych, zarówno przez Budimex, jak i inne firmy – Partnerów tego projektu. Patronami medialnymi akcji Dom z Serca 2 są Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.