Keller Polska wspiera drugą edycję „Domu z Serca”
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Trwa druga edycja akcji „Dom z Serca”, w której Budimex wraz z Partnerami buduje do stanu „pod klucz” dom dla ośmioosobowej rodziny z miejscowości Brusy w województwie pomorskim. Prace wykończeniowe idą pełną parą! Już niebawem, dzięki pomocy wielu Sponsorów, m.in. firmy Keller, Pani Iwona i Pan Krzysztof wraz z dziećmi będą mogli zamieszkać w nowym, wymarzonym domu.
Pani Iwona i pan Krzysztof są rodzicami szóstki dzieci, w tym dwojga przewlekle chorych. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Aby zapewnić dzieciom lepsze warunki do życia, pani Iwona i pan Krzysztof rozpoczęli budowę własnego domu na odziedziczonej działce. Niestety, ze względu na trudną sytuację materialną, prace wstrzymano. Budimex wraz z Partnerami postanowił pomóc rodzinie dokończyć budowę domu do stanu „pod klucz”. Do akcji „Dom z Serca 2” jako jedna z pierwszych przyłączyła się firma Keller - jedna z wiodących na rynku firm w sektorze budownictwa geotechnicznego.
– Obserwowaliśmy budowę pierwszego „Domu z Serca”, widzieliśmy jak mocno zmienił życie i jak wiele radości przyniósł ten projekt rodzinie, która w nim zamieszkała. Pomysł nam się bardzo spodobał, ponieważ efekty takiego wsparcia są widoczne i przekładają się na poprawę komfortu życia konkretnych ludzi. Keller Polska posiada oddziały i pracuje na budowach w różnych miejscach w Polsce. Czujemy odpowiedzialność za otoczenie, w którym pracujemy i w miarę naszych możliwości staramy się wspierać lokalne społeczności. Jeśli swoim wsparciem możemy poprawić warunki życia choćby kilku osób to staramy się to robić. Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów. Przy tak dużym projekcie potrzebne jest znaczące wsparcie finansowe, dlatego cieszę się że w budowie „Domu z Serca” pomaga wiele firm i mam nadzieję, że nowym właścicielom będzie się w nim dobrze żyło – mówi Artur Gaszewski Dyrektor Naczelny Keller Polska.
Firma Keller jest partnerem „Domu z Serca 2” od początku trwania akcji i jest jednym z jej największych donatorów, a także partnerem Budimeksu w wielu innych projektach budowlanych.
- Firma Keller zaangażowała się w finansowanie wyposażenia do domu Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz ich sześciorga dzieci. Jesteśmy bardzo wdzięczni za ten akt serca, dobroczynności i wsparcia, który przyjęła rodzina z Brus. Dziękujemy za zaangażowanie w całą budowę domu i cieszymy się, że mamy tak odpowiedzialnego i fantastycznego partnera w tej akcji – mówi Michał Wrzosek, Rzecznik Prasowy Budimex SA.
Dzięki wsparciu firmy Keller oraz innych Partnerów akcji już niedługo rodzina z Brus będzie mogła cieszyć się nowym, wymarzonym domem.
Na stronie internetowej akcji www.domzserca.pl można śledzić postępy prac przy dalszej budowie i wyposażeniu domu. Są tam publikowane informacje o podjętych podobnych działaniach pomocowych, zarówno przez Budimex, jak i inne firmy – Partnerów tego projektu. Patronami medialnymi akcji Dom z Serca 2 są Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.